Minut vaihdettiin toiseen ystävään
Paras ystäväni muutti toiselle puolelle suomea kun ei miestä löytynyt.Minä kyllä löysin ja sain lapsenkin-oliko tämä sitten ajava tekijä hänelle?
Nyt kun on aikaa kulunut niin hän on lämmitellyt uudella paikkakunnalla vanhoja kavereitaan ja on kuulemma löytänytkin vanhasta uuden tosi ystävän-eli vaihtoi minut toiseen!
Huomaan surevani kuin joku olisi kuollut-tyyliin.Ahdistaa kun ei ole muita kavereita,ja hän sentään kuului minun jokapäiväiseen elämääni.Mutta ei enään ja se sapettaa.
Mua ketuttaa se että tää vaan lähti ja ei ees kysynyt mitä mieltä olen-vaikkakin jokainen tekee elämällään mitä haluaa,mutta silti jos on todella hyvä ystävä kyseessä.
Tai sitten en ollutkaan niin hyvä ystävä kun luulin?
Nyt on aikaa mennyt jo muutosta ja mulla vaan ahdistus kasvaa kun ei ole ketään jolle laitella hauskoja juttuja vaikka tekstiviestillä tai sopia että mitä tehdään kun nähdään.
Luulin jo olleeni selvillä vesillä mutta jostain tää ahdistus nosti vaan päätänsä-ehkä siksi kun olen nyt todella yksinäinen.
Pelottaa että kasvaako ahdistus ja tulee jotain vakavempia oireita-ettei masennukseen asti mene tämä juttu(kokemusta on aijemmin masisksesta)
Huomaan että ruoka ei ole maistunut enään pariin viikkoon kovin hyvin ja yöllä heräilen pirteänä vaikka olen nukkunut vasta 3tuntia-oireet alkaa olla samat...pelottaa ja ahdistaa!
Olenkohan joskus tehnyt jollekkin toiselle saman kun nyt jouduin vaihdon uhriksi?
Sitä saa mitä tilaa kait...
Kommentit (4)
mielenterveytesi ole alkanut järkkyä?
Tottakai ystävää saa ikävöidä, mutta suosittelen ystävä/kaveripiirin laajennusta.
Kaverilta/ystävältä ei tarvitse kysyä, jos haluaa muuttaa toiselle puolelle Suomea. Vaikka sieltä löytyisi uusi ystävä, se ei tarkoita, ettetkö sinä voisi silti olla hänen ystävänsä. Jos te ette pitkän välimatkan vuoksi pysty tapaamaan usein, on luonnollista, että hänellä on muitakin ystäviä. Sinäkin voit paikkakunnaltasi hankkia myös muita uusia ystäviä ja pitää silti yhteyttä tähän vanhaan ystävään.
Joo otetaan kaikki ystävät ja kaverit vastaan mitä tulee mutta tuppukylässä kukaan ei halua uusia ystäviä....Ilmoituksia on laitettu mutta kukaan ei ilm.halua uusia kavereita...vaikeeta tuntuu olevan uusiin ihmisiin tutustumminen-mulle se ei ole vaikeaa!
niin ihmiset tekee muuttopäätöksiä kuitenkin sillä perusteella että jättää vakituisen työn tänne ja lähtee määrä-aikaiseksi muualle,pesti n.3kk??
mua kyllä kerran varoteltiin tästä ihmisestä että ei ole ihan kaikki kartalla,mutta sydämmeni menetin kuitenkin tälle "hullulle"ystävälle:)Ihmiset eivät tee muuttopäätöksiä sellaisilla perusteilla, että haluavat vaihtaa ystävä.
toisilla on ystäviä ja toisille ei ole.
helposti, et voi vaatia ystävältäsi, että sinä olet hänen ainoa ystävä. Ihmisellä voi ja saa olla useampia ystäviä ilman, että se jotenkin laimentaisi teidän ystävyyttänne.
Kaverilta/ystävältä ei tarvitse kysyä, jos haluaa muuttaa toiselle puolelle Suomea. Vaikka sieltä löytyisi uusi ystävä, se ei tarkoita, ettetkö sinä voisi silti olla hänen ystävänsä. Jos te ette pitkän välimatkan vuoksi pysty tapaamaan usein, on luonnollista, että hänellä on muitakin ystäviä. Sinäkin voit paikkakunnaltasi hankkia myös muita uusia ystäviä ja pitää silti yhteyttä tähän vanhaan ystävään.
Ihmiset eivät tee muuttopäätöksiä sellaisilla perusteilla, että haluavat vaihtaa ystävä.