Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallista olla kaunis

Vierailija
15.11.2012 |

Paljonko teillä menee kuukaudessa rahaa ulkonäön ylläpitoon? Kampaaja, kosmetologi, ripset&kulmat, kynnet, sokerointi, hieronta jne..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on komeet kulmat luonnostaan välillä nypin, hyvät hiukset(kyllä, pitkän ajan tulos ja kampaajaakin lainattu) ja kynsiini olen tyytyväinen, kuten ripsiinikin. Iho vaatii huoltamista tietty, rasvaan päivittäin.

Kampaaja on ainoa jota käytän palveluna, muut osaan itse, ja sitäkin neljän kuukauden välein..

15 - 20 euroa per kuukausi.

Vierailija
2/17 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut hoitavat maksupuolen. itse vain kaytan niita tuotteita, jotka lahjoitetaan, lahinna minakin vain rasvaan muistaessani.

sokerointia en ole viela saanutkaan. kuulostaa mielenkiintoiselta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hieronta kaunistaa?

Vierailija
4/17 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset alkaa haalistua ja monilla nelikymppisillä jo harmaantuakin. Silloin ei luonnonkauneus ole valttia.

Hoitamattomat kynnet ovat rumat, joten jos ei käy kauneushoitolassa laitattamassa niitä niin lakkaus pitää tehdä pari kertaa viikossa.

Mutta siis vastauksiin:

- kampaaja 6 viikon välein (n.80 €)

- kasvohoito pari kertaa vuodessa (75 €)

- kynsien kestolakkaus 3 vkon välein (60 €)

- hieronta 3 vkon välein (35 €)

Ja hieronta jos mikä kaunistaa, saa hyvän olon ja ryhdin! Kun joku sitä kyseli.

Vierailija
5/17 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkää paksua tukkaa ei tarvi leikata 6vk välein

kasvohoito on turhaa kun on hyvä iho (näin sanoi ystäväni kosmetologi)

mitä rumaa on siististi leikatuissa ja viilatuissa kynsissä

hieronta ei ryhtiä paranna, joko sinulla on hyvä ryhti tai ei, paras olo tulee liikunnasta ei makaamisesta

Aidon luonnokauniin tunnistaa kun saunapuhtaanakin on hyvännäköinen

Vierailija
6/17 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampajalla käyn 2 x vuodessa (80€/kerta), kosmetologilla en ole käynyt koskaan, kulmat laitan itse, kynnet laitan itse, sokeroinnista en edes tiedä mitään ja hierojalla ei ole tarvetta käydä.

Eli summaksi tulee 11,6€/kk. Mieheni käy paljon useammin parturissa =)

Vierailija
7/17 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko teillä menee kuukaudessa rahaa ulkonäön ylläpitoon? Kampaaja, kosmetologi, ripset&kulmat, kynnet, sokerointi, hieronta jne..

Kampaaja 0 €. Sävytän itse hiuksia ehkä 3 kk välein, yksi purkki maksaa 10 €

Kosmetologi 0 €. Kuorin itse kasvojani yms.

Kulmat 0 €. Nypin itse, väriä ei tarvi.

Kynnet 0 €. En lakkaa tai käytä tekokynsiä

Ripset: 0 €. Luonnostaan tosi pitkät,tuuheat ja kaartuvat ripset, sellaiset, mitä muut ovat yläaste-ajoista erehtyneet luulemaan tekoripsiksi

.

Sokerointi 0 €. Sheivaan itse.

Hieronta 0 €. Mies hieroo.

Ja olen mielestäni ihan kaunis.

Vierailija
8/17 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kuka käyttää vähiten rahaa kauneuteen. Suomalaisnainen ei halua pistää rahaa sellaiseen "turhaan hömpötykseen" ;)

Vierailija
9/17 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kuka käyttää vähiten rahaa kauneuteen. Suomalaisnainen ei halua pistää rahaa sellaiseen "turhaan hömpötykseen" ;)

Se vasta tyhmää on maata kosmetologilla pari kertaa kuussa minusta, en ymmärrä ollenkaan mitä siellä tehdään. En ole koskaan käynyt.

Vierailija
10/17 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenpidennykset 300e 3kk välein

Rakennekynnet 80e kk välein

Ripsipidennykset 80e kk välein

Hierojalla käyn 6-10kertaa vuodessa

Karvat poistan itse ja hoidan ihoni

Vierailija
11/17 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vasta tyhmää on maata kosmetologilla pari kertaa kuussa minusta, en ymmärrä ollenkaan mitä siellä tehdään. En ole koskaan käynyt.

Vierailija
12/17 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/17 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja 5x125

kulmat 14x15

ihonpuhdistus 80

jalkahoito 2x60

Shampoot, tukkatahmat, rasvat, kynsilakat ja meikit arviolta alle 500/v.

Tekee kuukausitasolla noin 125e. Lääkäreille ja apteekille menee enemmän, mut ne ei pidäkään mua kauniina vaan hengissä. :(

Hieronta ei minustakaan kuulu kauneudenhoitoon, mutta siihen menee 25-50/kk.

Vierailija
14/17 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut minä laittaisin vaikka tonnin kuussa(tai oik maassa)jos olisi.Tai jos mies olisi rikas ja maksaisi.

Siis:

-kampaaja: 1*vuodessa,värjään itse harmaat piiloon

- sokerointiin n300€ vuodessa

-kulmat itse

- meikkeihin yleensä olisiko 100€ vuodessa

-kosmetogi siis kh ehkä pari kertaa vuodessa

-hierojalla pitäisi käydä,ei kauneuden vaan terveyden takia useammin,nyt ehkä pari kertaa vuodessa.

En meikkaa päivittäin,vain silloin kun lähden "johonkin".Mutta muuten olisin kiinnostunut esim anti-ageing hoidoista ja kasvohoidoista sekä vartalohoidoistakin,mutta köyhällä ei ole rahaa.

Vierailija
15/17 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynnet (50€) ja kulmat (8€), 6 vkon välein hiusväri kotona 10€, 3kk välein kampaaja 25€.

Hierojalla käyn vain kun saan lähetteen eli n 10x vuodessa. Kosmetologilla olen käynyt yhteensä 3x, nekin ulkomailla.

Eikä vaatteisiinkaan mene paljoa, ostan ulkomailta ja aletangoilta aina kun löydän jotain sopivan tyylikästä tai hauskan näköistä - tälläkin hetkellä farkkulegginsit, kaunis erikoinen neuletunika ja pitkät nahkasaappaat - yhteensä 125€ josta saappaiden osuus 99€! Ja kukaan ei varmaan arvaa sitä:D

Vierailija
16/17 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kampaaja kerran 3 kuukaudessa: noin 60 euroa

-Hiusten värjäys kotona (harmaan peitto): väripurkki noin 13 euroa, menee kerran kuussa

-Meikkeihin ja ihonhoitotuotteisiin menee keskimäärin parikymppiä kuussa ehkä

Kosmetologilla, sokeroinneissa, hieronnassa tms en käy koskaan. Kulmatkin nypin itse ikivanhoilla pinseteillä.

Vierailija
17/17 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että urheilu ja kehonhuolto on tässä iässä parasta kauneudenhoitoa (olen 40-v.), joten lenkkeilen paljon ja teen lihaskuntoharjoitteita. Hyvällä kropalla pärjää pitkälle :-).

Hiukset värjään itse (Lush-luonnonväri, tulee ihanan luonnollinen, kiiltävä sävy). Kulmat värjään ja nypin itse. Kuorin ihon säännöllisesti, teen jalkahoidon säännöllisesti, hoidan kynnet itse (pitkät ja kauniit). Mulla menee siis rahaa ainoastaan kosmetiikkaan, ja siihenkin vain hyvin vähän.

Suurin syy sille, että teen kaiken itse, on ajanpuute. Kolmen lapsen äitinä haluan hoitaa hommat silloin kun minulla on aikaa, eli vaikka sunnuntai-aamuna aikaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän