Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskasta olla kaunis

Vierailija
14.11.2012 |

Että v*tuttaa ihmisten asenteet...Olen yli kolmekymppinen, siis aikuinen, fiksu ja sen lisäksi varsin simpsakka ja kuuma nainen. Työpaikalla miehet kyttää ja naiset v*ttuilee. Yhteistä molemmille ryhmille että ennen kuin edes tietävät minusta mitään, pitävät automaattisesti vähä-älyisenä. Aina saa olla todistamassa että kykenee ihan siihen mihin muutkin ja joskus jopa parempaan. Ylipainoiset naiset on erityisen veemäisiä. Näyttävät siis loistavasti viihtyvän niiden kilojensa kanssa kun pitää muita dissata...S**tana!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vitsit, että mua harmittaa nuo typerät rumat akat mun ympärillä! Yksikin tyhmä akka kutsuu mua veetee-Marjukaksi, aina kun olen siivoamassa sen portaikkoa, vaikka olen monta kertaa sanonut, että se on beebee-Marjukka. No enhän mä sinne beebee-taloon sisälle päässyt, luultavasti koska olen turhan fiksu siihen touhuun. Kyllähän mä sanoin niille, että mua vois kuvata suihkutiloissa ihan niin paljon kun vain haluaa ja, että ainakin kundit kattelisivat ihan varmana tatti kovana aina kun mä menisin suihkuun, mutta ei tärpänny. Ne haastattelijat olivat vissiin naimisissa koska tossa vaiheessa ne menivät ihan vaikeiksi ja painoivat päänsä käsiään vasten ja alkoivat sellattiis nytkymään. Raukat varmaan itkivät kun kotona oli vain joku hapannaamainen kurttu ja tässä olisi olllut pöydän takana 72-kiloa priimaa, todella kaunista, suamalaista aitoa naista. Kyllähän mä niille sanoin, että me voitais naida silti, ei mua haittaa vaikka ne olisikin naimisissa, mutta ne olivat hyviä miehiä ja pystyivät vastustamaan mun kaltaista seireenii.

Mulla on sama ongelma, naiset aina vittuilee ja kundit haluu vain panna. Emmä yritä mitään todistella niin kyllähän mä niille kundeille sitten aika usein annankin. Ikinä ei ole tarvinnut baarista lähteä kotiin yksin. On kivaa olla näin kaunis. Kun vaan jonain päivänä saisi vielä Vilperille, Liisalle, Villelle, Vilholle ja Nikolle isän niin avot, mutta ilmeisesti miehet eivät uskalla sitoutua näin kauniiseen naiseen...

Mä oon tällainen 32v kundi ja mua ei haittaa että sulla lapsia onkin, voin olla rakastaja sulle ja isä niille jos tosiaan oot noin kuuma mimmi.

Vierailija
2/11 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en mikään simpsakka olekaan, normaalipainon rajoilla. Miehet kyttää perään ja naiset vittuilee. Miehet ovat sanoneet seksikkäimmiksi puolikseni itseluottamuksen ja silmät, tekevät minusta kuulemma erittäin haluttavan. Naiset kadehtii luonnettani, mutta en voi tälle mitään. Sanon asiat suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voit tappaa ittes. :) :) :) :)

Vierailija
4/11 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 32 v kundi täältä ite, kuulostat mun kaltaiselta muijalta ja voitas nähdä rakkauden merkeissä tjms , lupaan ettet pety!!!! On monesti sanottu hyvää musta naaraiden puolelta!!!

Vierailija
5/11 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi nyt vanhemmiten alkaa useina aamuina olla jo aika rupsahtanut olo. elama helpottunut vanhenemisen myota.

Vierailija
6/11 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma, naiset aina vittuilee ja kundit haluu vain panna. Emmä yritä mitään todistella niin kyllähän mä niille kundeille sitten aika usein annankin. Ikinä ei ole tarvinnut baarista lähteä kotiin yksin. On kivaa olla näin kaunis. Kun vaan jonain päivänä saisi vielä Vilperille, Liisalle, Villelle, Vilholle ja Nikolle isän niin avot, mutta ilmeisesti miehet eivät uskalla sitoutua näin kauniiseen naiseen...

Vierailija
7/11 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tällainen 32v kundi ja mua ei haittaa että sulla lapsia onkin, voin olla rakastaja sulle ja isä niille jos tosiaan oot noin kuuma mimmi.

Vierailija
8/11 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tälle 32-vuotiaalle ei ole elämänsä aikana siunaantunut tuota sarkasmin tajua...

Vierailija
9/11 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea olla kaunis ja älykäskin vielä.

Huomaan tuon itsekin, naapuritkin pitävät täytenä bimbona, eivätkä esim uskoneet aluksi mun ammattia :) mutta mitäs siitä, antaa miesten kuolata ja naisten vittuuntua :)

Vierailija
10/11 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea olla kaunis ja älykäskin vielä.

Huomaan tuon itsekin, naapuritkin pitävät täytenä bimbona, eivätkä esim uskoneet aluksi mun ammattia :) mutta mitäs siitä, antaa miesten kuolata ja naisten vittuuntua :)

Vuodet sinultakin kauneuden vie. :) Ja plastiikkakirurgit rahat. :) :) :)

Vierailija
11/11 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lihota ittes. Pääset paljon helpommalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi