Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville, että 13 v tyttäreni on sekstaillut 16 v pojan kanssa

Vierailija
14.11.2012 |

Olen a I v a n järkyttynyt! Mitä ihmettä nyt pitäisi tehdä? Kerronko tytölle, että tiedän? Pillereitä hän ei syö, vielä.

Mitään järkevää ajatusta ei nyt päässäni juokse:(((

Surullinen olen, ja tuntuu, että ole epäonnistunut kasvattajana.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän palstan mukaan sit pitäis olla valmis myös äidiksi:/

Vierailija
22/33 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan pedofiliaa 16-vuotias saa tuomion lapsen hyväksikäytöstä jos nostat jutun ja kyllä olet eponnistunut kasvatuksessa.

Jos seksikumppanit ovat samaa ikäluokkaa, kyseessä ei ole rikos. Myöskään alle 16-vuotiaan ei ole laitonta harrastaa seksiä, 16 on ainoastaan suojaikäraja, joka pätee aikuisen ja alle 16-vuotiaan seksuaaliseen kanssakäymiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

16: Minkä ikäisenä sait lapsesi? Aika nuorena jos olet 23-vuotiaana jo kaksi pykännyt ulos. Ennemminkin viestisi toimii pelokkeena. Jos harrastaa seksiä 13-vuotiaana, on pian siinä jamassa, että teini-ikäisenä tai nippa nappa yli sen iän on jo vatsa pystyssä. Ei kiitod minun lapsilleni samaa kohtaloa.

Vierailija
24/33 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan pedofiliaa 16-vuotias saa tuomion lapsen hyväksikäytöstä jos nostat jutun ja kyllä olet eponnistunut kasvatuksessa.

Jos seksikumppanit ovat samaa ikäluokkaa, kyseessä ei ole rikos. Myöskään alle 16-vuotiaan ei ole laitonta harrastaa seksiä, 16 on ainoastaan suojaikäraja, joka pätee aikuisen ja alle 16-vuotiaan seksuaaliseen kanssakäymiseen.

Pedofilia ei myöskään ole laissa. En siis menisi sanomaan pedofiiliksi poikaa, joka on itseään pari vuotta nuoremman työtön kanssa. Lain edessä tuo on kuitenkin harmaa tapaus - oikeus tekee ratkaisunsa, mutta en usko, että juttu menisi läpi. Ikäero on kuitenkin liian pieni.

Vierailija
25/33 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofilia ei myöskään ole laissa. En siis menisi sanomaan pedofiiliksi poikaa, joka on itseään pari vuotta nuoremman työtön kanssa. Lain edessä tuo on kuitenkin harmaa tapaus - oikeus tekee ratkaisunsa, mutta en usko, että juttu menisi läpi. Ikäero on kuitenkin liian pieni.

poliisi ei ota tuollaista juttua edes tutkittavakseen.

Vierailija
26/33 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakelin pervo! Te, joiden mielestä ap:n ei kannata ylireagoida: entä, jos tyttö olisikin 12-vuotias? Taikka 11- tai 10-vuotias?

mutta 13-vuotiaalla tai viimeistään 14-vuotiaalla tytöllä on jo jonkinlaiset rinnat ja lisääntymisvehkeet aikuisen naisen tasolla. 12- ja 11-vuotiailla ei vielä. 13-vuotiaat käyvät lisäksi yläastetta ja heidän toveripiirinsä on laajempi ja pojat tulevat muutenkin kuvioihin mukaan kun taas ala-asteikäisillä ei niinkään.

En silti väitä että 13-vuotiaiden kuuluisi aloittaa seksielämä. Silloin kun itse olin 13 v (poika) kuvitelin että viimeistään kun oli 15 v kuului aloittaa. Joukkopaine tyttökaverin läytämiselle oli hirveä. Mutta jotenkin kestin sen, mutta tytöt jotka siinä iässä kehittyvät nopeamin kuin pojat, ja jos ovat aloitekykyisiä niin löytävät itsnsä helposti jonkun itseään pari vuotta vanhemman pojan kainalosta. Joskus on kyse vain näyttämisen halusta. Mutta jotkut jotka ovat rohkeita kokeilevat sitä seksiä. Ja kun se on kokeiltu ei sitä voi enää peruuttaa. Parempi kuitenkkin säilyttää kunnollisen tytön maine, mutta se on itsestä kiinni, ja miten vanhemmat suhtautuvat asiaan.

Vierailija
27/33 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

16: Minkä ikäisenä sait lapsesi? Aika nuorena jos olet 23-vuotiaana jo kaksi pykännyt ulos. Ennemminkin viestisi toimii pelokkeena. Jos harrastaa seksiä 13-vuotiaana, on pian siinä jamassa, että teini-ikäisenä tai nippa nappa yli sen iän on jo vatsa pystyssä. Ei kiitod minun lapsilleni samaa kohtaloa.

Sain esikoiseni 20v ja toisen 13kk myöhemmin 21vuotiaana.

Mielestäni tässä ei ole mitään ihmeellistä jos yli 20vuotiaana saa lapsen, enkä usko että on mitään vaikutusta nuorena aloitetusta seksielämästä.

Vierailija
28/33 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoiseni 20v ja toisen 13kk myöhemmin 21vuotiaana.

Mielestäni tässä ei ole mitään ihmeellistä jos yli 20vuotiaana saa lapsen, enkä usko että on mitään vaikutusta nuorena aloitetusta seksielämästä.

Vierailija
29/33 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan 48v ensisynnyttäjän kirjotukselta :DD

Vierailija
30/33 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri täytettyäni 14v. 20-vuotiaaseen mennessä oli kertynyt 60-70 eri seksikumppania.

Onneksi lopulta tapasin nykyisen mieheni ja vakiinnuin. Ollaan seurusteltu pian 10 vuotta, pari ihastuttavaa lastakin löytyy. :)

Vierailija
31/33 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs seksikertani tapahtui 14-vuotiaana...mies taisi itse olla n. 25-vuotias.

Ostivat vielä rutkasti minulle ja ystävälleni juomaa ns. vastapalvelukseksi.

Vierailija
32/33 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä luultavasti H*ora jokajätetää kuukauden päästä ja onkin yksinhuoltja ja tappaa vielä ittensä

Vierailija
33/33 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Provo, olisikin...

Olin itse ns. Kiltti tyttö, ja kovassa kurissa kasvatettu. Seksiä ékan kerran parisuhteessa 18-vuotiaana. Siksi en voi ymmärtää tyttäreni toimintaa.

Kivittäkää vaan, mutta kohde on mieheni, joka meni lukemaan tyttären pvkirjaa...:(

Tyttö täyttää alkuvuodesta 14, mutta on siltikin LIIAN NUORI:( Psyykkisesti ja fyysisesti on vanhemman oloinen; ollut Jo parisen vuotta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi