Olen työkyvytön, miksi haluat minulta kaikki tuet pois?
Kommentit (6)
AI mistä päättelen? Joka päivähän on netti pullollaan kirjoituksia, että kaikki tuet pois.
Se tarkottaisi minulle sitten kodittomuutta ja lasten huostaanottoa.
niin moni lusmuaa kevyin perustein muiden kustannuksella.
Moiseen ei ole varaa kun suuret ikäluokat ovat eläkkeellä, parasta tottua ajatukseen jo nyt.
Vaan niiltä lusmuilta, jotka feikkaavat masennusta ja ratsastavat mt-ongelmaisten oireilla. Tuhannet aidosti sairaat eivät pääse koskaan eläkkeelle, sitten taas osa feikeistä pääsee. Se vituttanee monia? Minua ainakin.
Kärsin pers.häiriöstä, kroonisesta masennuksesta, ahdistuneisuushäiriöstä, paniikkihäiriöstä ja muutamasta fobiasta. Saako näillä eläkettä? Ei. Kuntoutustukea? Ei. Kuntouttavaa työtoimintaa? Ei.
Ja sitten jossain dokkarissa on nelikymppinen muija, joka on eläkkeellä paniikkihäiriön vuoksi ja silti iloisen, terveen oloisena seisoo väkijoukossa viikosta toiseen...
Turhaan te tuen saajille vingutte, laittakaa ne isot herrat vasuuseen rahojen tuhlaamisesta.
Se miksi olet työkyvytön merkkaa eli jos olet yksi näitä "masentuneita" niin kaikki tuet pois mut jos olet esim.tuhonnut selkäsi tekemällä töitä,sairastunut ALSiin,MS tautiin,lihasrappeumaan tms. niin sit saat pitää tukesi.
onko lopullista vai tilapäistä?
mitä tukia saat?
en ole viemässä tukiasi, älä pelkää. mutten kyllä niiden rahoittamiseenkaan osallistu.