Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää: Cheek ja käytetyt makuupussit :D

Vierailija
14.11.2012 |

Onko muita yhtä pöpökammoisia, jotka ymmärtää Cheekiä? Sai kuitenkin mennä vaatteet päällä. Nyt ymmärrän miksi se nyrpisteli nenäänsä siinä teatterivaatetehtävässäkin ja taisi nyrpistellä siinä sumopainijutussakin.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288516394476.html

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin pakko-oireisena ymmärrän täysin. (ja veikkaanpa, ettei yksikään mamma haisteltuaan mun hikistä makuupussia menisi siihen:) )

Voi, se seksi voi silti olla mahtavaa. Pikkuisen eri asia oman kullan eritteet, kuin kenen tahansa.

Voi että kun olis aikoinaan löytänyt itselle kans pöpökammoisen miehen...

Vierailija
22/39 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viittasi seksiin, minua seksi ei ällötä "tutun" henkilön kanssa, mutta koskaan en ole harrastuanut ns. puhtaasti yhden illan juttuja (eli kännissä baarissa mennyt p*nemaan jonkun aivan tuntemattoman kanssa ties minne ja joka viikko eri kaverin kanssa). Olen halunnut aina ensin hieman tuntea niitä ihmisiä joiden kanssa olen sänkyyn mennyt.

eri asia jos "seksi ei ällötä", kuin että seksi on ihanaa... Nää pöpökammoiset on aina vähän huonoa seksiseuraa. Vähän kuin ihmiset, jotka on tosi nirsoja ruuan suhteen, eivät todellakaan ole rentoja ja kokeilunhaluisia sängyssäkään. Ei kaikkien tarvitsekaan olla, ei sillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek ihan äimänä, miten toiset menee makuupussiin. Ja miettii vielä, että onkohan hän nyt sitten se outo, eikä muut. No on kai, jos viisi (vai kuusi) muuta ei näe asiassa mitään ongelmaa. Se oli jotenkin niin suloisen pihalla tuossa makuupussijutussa. Näin sen jakson, jossa selitti olevansa tosi tarkka silittämisessä. Ihailtavaa toki tuollainen siisteys ja tarkkuus, mutta ei olisi minulle sopivaa seuraa. Ihan liian nipo.

Vierailija
24/39 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin bakteerifobiasta, mutta ei se kotona vaivaa. Kotona voi olla sotkuista, eikä rakastelu todellakaan ole estoista. Mutta kodin ulkopuolella moni asia saa kauhunväreitä aikaan. On eri asia nauttia herkistä hetkistä oman miehen kanssa, mitä tarttua samaan ovenkahvaan jossa juuri käteensä aivastanut on pitänyt kämmentään ovea avatessaan.

Vierailija
25/39 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Pohjonen joka kertoi harjaavansa mattojen langat.

Vierailija
26/39 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin bakteerifobiasta, mutta ei se kotona vaivaa. Kotona voi olla sotkuista, eikä rakastelu todellakaan ole estoista. Mutta kodin ulkopuolella moni asia saa kauhunväreitä aikaan. On eri asia nauttia herkistä hetkistä oman miehen kanssa, mitä tarttua samaan ovenkahvaan jossa juuri käteensä aivastanut on pitänyt kämmentään ovea avatessaan.

En voi käyttää taloyhtiön pesutupaa, koska en voi luottaa, että muut ihmiset noudattaisivat samoja hygieniakriteerejä kuin minä itse.

Minun seksielämääni tämä rajoittaa vain sillä tavoin, että kieltäydyn harrastamasta seksiä toisten makuupusseissa, sängyissä tms. Tämä ei kuitenkaan estä harrastamasta seksiä, ainahan sitä voi harrastaa seisaalteen. Ok, esim. teltassa ei välttämättä mahdu seisomaan, mutta arvaattekin varmaan, etten telttaile.

Vierailija
27/39 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/39 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/39 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla hiphop-ukko jos on pöpökammoinen? R&B -prinsessaksihan tuo pitää tästä etes ristiä xD

Vierailija
30/39 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pöpökammoista, ja aika estoista seksiseuraa todellakin ovat olleet. Eivät tietenkään omasta mielestään... Eikä se liity siihen, että pelkäisivät seksissä pöpöjä tms., ei siitä ole ollut kysymys. Mutta jos olet tiukkis, niin olet tiukkis.

Vierailija
31/39 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan niitä tyyppejä jotka ei voi mennä yleiseen vessaan ettei vaan tartu mitään. Tai sitten on omat puhdistusliinat mukana.

Vierailija
32/39 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se pärjää keikkareissuilla?

Koko ajan uudet hotellit.. ja pahimmassa tapauksessa koulujen lattiat ja jumppasalien patjat käytössä. Se mitä olen muusikkomieheni kanssa mukana välillä ollut, niin muusikon ei parane olla nirppis tai sitten ei ole enää keikkaa.

Vai onkohan sillä aina oma liinavaatekaappi mukana. ;)

Vierailija
33/39 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se pärjää keikkareissuilla?

Koko ajan uudet hotellit.. ja pahimmassa tapauksessa koulujen lattiat ja jumppasalien patjat käytössä. Se mitä olen muusikkomieheni kanssa mukana välillä ollut, niin muusikon ei parane olla nirppis tai sitten ei ole enää keikkaa.

Vai onkohan sillä aina oma liinavaatekaappi mukana. ;)

Vierailija
34/39 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanat (ehkä) vaihdetaan, mutta peittoja ja varsinkaan niitä tosi likaisia päiväpeittoja ei pestä aina asukkaan jälkeen. Tyynyt saa vaan tyynyliinan, ei pesua.

Kaikki edellisen asukkaan kuola tyynyssä on poskea vasten...

Käytetyt pyyhkeet, aijai, siihen pyyhit naamasi kun edellinen pyyhki takapuolensa, tuliko pesussa varmasti puhdasta?

Kuis vaatekaupassa, edellinen vaatteen sovittaja on voinut peseytyä kuukausi sitten ja saat sen liat vaatteissa mukaan?

Mites yleinen sauna, kuka istuikaan lauteilla perse paljaana ennen sinua?

Liukuportaiden kaiteet ja ostoskärryjen kahvat, ovenkahvat, kaivoiko edellinen persettään vessassa ja sitten tarrasi siihen kiinni?

Vuokramonot laskettelussa? Millaisen jalkasienen niistä hikisistä monoista saat?

Ravintolan pöytä, rätillä levitetään lähinnä bakteereita, ei ne mitään puhdista.

Lentokoneessa edellisellä istujalla tuli kuset housuun ja tukassa täitä, viltissä syyhypunkki vaanii....

Vierailija
35/39 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kömpii parhaaseen mahdolliseen hotelliin tai pötköttää mielummin vaikka oman maseratin takapenkillä, muttei IKINÄ jumppasalin lattialla vanhalla patjalla.

Mietin vaan, että miten se voi p***a noita malli-misuja kun luulis että varsinkin ne on jo useampaan otteeseen käytettyjä. ja jotain pöpöjäkin saattais löytyä...

Vierailija
36/39 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vanhaan makuupussiin meneminen,yäk.

Siihen liittyy myös se että umpinainen tila ahdistaa.

Vierailija
37/39 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tänään ilallla Voicelta jotain Cheekin livekeikkaa ja näytti siinä kyllä aika gay:ltä, eikä läheskään niin vetovoimaiselta kuin tuossa Vain elämmää-ohjelmassa.

Vierailija
38/39 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei sieltä tosiaan olis tarttunut yhtään mitään. Naurettavaa ja hölmöä, kun se sitten makoili sen makuupussin päällä. Mitä se nyt sitten auttoi mihinkään.

Vierailija
39/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on ihana, just söpö tolla tarkkaavaisuudellaan. Ja on ihan armeijankin käynyt jos se mietityttää. En mäkää kyllä menis käyttetyihin makuupusseihin, kyllä se nyt vähän kuvottaa vaikka pestyjä onkin. Cheek ei kans varmaa voi mennä kirpputoreille, jossa pöpöt jylläävät, mutta mikä siinä. Jotkut ovat hygienisempiä kuin toiset. Ihana Jare <3