Miten saisin miehen kiinnostumaan taas?
Itsestäni. Meillä pieniä lapsia ja miehellä pitkät työmatkat ja päivät. Ei jaksa enää kiinnostua minusta. Olen ihan ok näköinen mutta 10kg liikaa. Mies tosin sanonut että hän rakastaa olin minkä painoinen tahansa. Meikkaan ja pukeudun siististi jo nyt.
Kommentit (7)
tosin vaimolla >20kg enemmän kuin aikanaan. Ei pidä itseään viehättävänä tai siedettävän näköisenä ja se on suuri osa ongelmaa sekin. Olen toki kertonut että nykyään jo kyljistä ja selästäkin roikkuva läski ei kauheasti kiihota, vatsa on roikkunut jo viisi vuotta ainakin.
Ajattele asiaa niin, että mies on eläin siinä missä nainenkin. Eläin laatuaan MIES haluaa lisääntyä ja naisen kanssa joka vaikuttaa potentiaaliselta lisääntyjältä, lasten kasvattajalta. Kun painoa alkaa kertyä se vaikuttaa lopulta psyykeen mutta paljon sitä ennen naisen hedelmällisyys romahtaa. Mies ei halua seksiä naisen kanssa jolla massaa alkaa kertyä, en ainakaan minä. Se on alitajuista, en minä järjellä yritä niin ajatella. Halut vaan vähenee jossakin välissä. Samalla nainen alkaa vaikuttaa siltä ettei tämä pidä itsestään huolta, miksi sitten pitäisi jälkikasvustakaan. Mekanismeja, ei tarvitse järjellä ajatellen tuntua edes loogiselta.
Kroppa kuntoon. Miehen seksuaalisuus on hyvin pitkälle visuaalista.
Olen jo ruuista vähentänyt paljon. Vielä kuntosali jossain vaiheessa. Mutta eikö rupsahdus joka tapauksessa tule kaikille? Ja enhän vartaloa saa sellaiseksi kuin ennen lapsia
Ap
...mitä paremmin pidät huolta itsestäsi. Minä olen 40-v, kolme lasta, ja kroppa on liikunnan ansiosta parempi nyt kuin ennen lapsia.
Nyt pakko ryhdistäytyä. Ja vaikka mies ei haluaisi mua enää niin hankin sit jonkun joka haluaa. Mutta pakko pudottaa painoa ja lisätä liikuntaa.
Ap
Olen jo ruuista vähentänyt paljon. Vielä kuntosali jossain vaiheessa. Mutta eikö rupsahdus joka tapauksessa tule kaikille? Ja enhän vartaloa saa sellaiseksi kuin ennen lapsia Ap
taviksia, ja ei nuoruutta todellakaan saa takaisin, mutta jo muutaman kilon painonpudotus ja liikunta saa sinun olosi tuntumaan varmemmalta ja kauniimmalta -> heijastuu käyttäytymiseesi, saa sinut iloisemmaksi.Miehet tykkää iloisista hymyilevistä naisista, jotka eivät jauha ja ryve pikkuasioissa(lue pikku muhkuroissa).
Tsemppiä sulle siihen ja piirrä itsellesi iloinen ilme.
Moi!
Mikä fiilis itselläsi on noista 10 liikakilosta? Tunnetko itsesi hehkeäksi ja viehättäväksi? Jos et, niin pudota sitä painoa.