Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä alaselässä on? KIPU ON KOVA!

Vierailija
13.11.2012 |

Jokapäiväisiä ja kestäneet vuodesta toiseen. Askel yleensä sattuu ja säteilee toiseen jalkaan. Joskus kipu lamaannuttaa niin että jalat menevät alta. Lepo ei auta, vaan makuullaanolo sattu itseasiassa kaikkein eniten.

Isovarpaiden sisäsyrjät tunnottomat. Lapset kanssa en ole kipujen takia leikkinyt lattialla melkein ollenkaan vaikka haluaisin, se kyyryasento sattuu tosi paljon.

Miltä kuulostaa? Olen 23v eli pitäisi olla fyysisestikin huippukunnossa. Nostan oikein ja liikun oikein, siitä ei johdu. Kokemuksia? Miten hoidettiin? Olen viimein hakeutumassa lääkäriin, en jaksa enää elää tämän kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meditaatio, jumppa, kannabis, rauhoittavat auttavat. Kaikkea paljon. Mikään muu ei auta, paitsi ihme.

Vierailija
2/3 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuli ensimmäisenä mieleen.

http://www.auron.fi/usein-kysyttya/iskias-oireet-ja-hoito

tuolla oli jotain kuvausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oireet viittaa hermopinteeseen.Välilevy selästä luiskahtanut,tulehtunut hermojuuri joka on pullahtanut ja valunut alas.

Vaaraton tila mut todella kiusallinen kun mikään ei auta.Mene lääkäriin ja selkä kuvataan.Saat oikeanlaiset lääkkeet ja lähetteen fysioterapiaan.Joskus selkä on leikattava jos hermo on täysin jumissa eikä vapaudu muilla keinoin.

Lääkkeitä pitää syödä päivittäin ehkä jopa 7kuukautta mut ei se muuten parane.

Mulla kesti kaikenkaikkiaan 1vuosi ja 4kk kunnes parani ja nyt säteilykipu vain varoittelee vihlausten muodossa silloin tällöin.