~♥~♥~♥SäTeIdEn PeRjAnTaI pInKkA~♥~♥~♥
Kommentit (23)
[color=darkblue]Tilta kiva kuulla sinusta :) Ja niitä kuuluisia punaviini höyryisiä tarinoita, kiitos :D
Mulle iski paniikki, enpäs taidakaan uskaltaa testata.. lämmöt alhaalla joten eiköhän se tätsy tule.. sori tuottaa pettymys.
Ja pari lasia siideriä huomenna voi varmaan ottaa koska ei tosiaan merkkiäkään raskaudesta. Huomenna siis kp25/jotain..(26-30)
Jep mutta nyt sänkyyn, ei tosin taaskaan väsytä. Ai niin, katsoin tuon Britney and Kevin chaotic... ihana masu ritnillä siinä, kade olen!
Hieman masentunut.. Kathyli :(
[color=magenta]Jep, nyt terrorisoin jo tähän aikaan...yön olen pyörinyt ja nukkunut huonosti, argh mä inhoon tälläisia öitä saatika ku osuu monta samalle viikolle.. Illalla oli lämpö 36 ja heti masensi :( Joten se tuli uniinkin, menkat alkoi, siis unessa. Ja vaikka mitä muuta ehdin nähdä..huh.. no pääsenpä ajoissa lähtee töihin ;)
Mites Riika yökkö jakselee?
Ja se [b]PERTTU VOITTI[/b], ai että mulla nousi hymy korviin saakka :) On se vaan sellainen hömelö :)Toki Tiina ja Anttikin oli
symppiksiä!
Piinailijat...tulkee kertee niitä tuloksia??? Vai eikös kukaan testaa... itse vielä harkitsen sitä huomista... olis kiva mennä parille.. ja kun nuo lämmötkin laski.. nyt siis kp24/26-30.. mutta näkeekö huomenna vielä mitään jos on näkyäkseen on toinen juttu!?!?!?
Hippikselle mukavaa viikonloppu reissua ja tuliaisina tuot sen plussan, eikös :) Tsempit sinne bd bd bd bd bd bd
Missäs meidän listaemo luuraa ;) Menee kaikki aika päivityksissä... voi ressukkaa!! Ihana olet kun jaksat ♥
Mutta nyt valmistatutumaan lähtöön, saas nähdä kuinka käy pyörän kanssa... jaiks, vähän pelottaa, taitaa tiet olla sen verran liukkaat.. no onpahan minulla sitä aikaa :D
Yritetääs pitää pinoa hengissä viikonlopun yli!!!
Perjantaita kaikille ja oikein mukavaa viikonloppua!!!!
Ja toivotaan että plussa uutiset olis vallitseva uutinen tänä weekendinä!!!
[b]Plussa tuulia puhaltelee[/b] ~♥ Kathy
[color=blue]PERJANTAI = VIIKON PARAS PÄIVÄ!!!
Pääsin siis eilisestä tentistä läpi! Nyt on hyvä fiilis aloittaa neljän päivän vapaat kuhan tän päivän vielä rämpisi läpi.
Täällä pyöriskellään tädin kourissa edelleen ja eiköhän se vikonlopun aikana ymmärrä häipyä pois. Ei harmita enää niin paljon, mutta pienehköä pettymystä on havaittavissa kun en saakkaan jouluna kertoa " salaisuutta" suvulle. Ehkä siten ensi vuonna. Aatelkaahan nyt, kohta tääkin vuosi on ohitse! Hirmu äkkiä on taasen mennyt.
Mutta, nyt täytyy kuunnella opettajaa. Later sisters!!!
-Taelsa-[/color]
Onpas täällä hiljaista tänään.
Nostan tätä ylöspäin, ettei vaivuta ihan alas...
[color=red]Minnekäs minä oisin häipynyt.. ;D Kiva, kun K minua jo kaipailit... :)
Jotenkin mennyt tämä viikko ihan kamalan nopeasti (en valita, päinvastoin) ja hupsista, onkin jo perjantai! :) Eilisaamu meni tosiaan päivittäessä listaa (ja vielä ois Kolibrien listalle sama homma edessä... ) ja sit en ehtiny/jaksanut muuta kuin käydä lukaisemassa pinot.
Ollaan kyllä oltu lasten kanssa reippaitakin, eilen ja tänään tehty pihalla lumihommia ja nautittu talvesta!! :) Joululahjoja käyty hankkimassa ja sellaista kaikkea.. Kiirettä pitelee! ;D Ensimmäinen kotijoulu suunnitteilla, joten kaikenlaistaa puuhaa siinäkin.
Ovistikutkin tuli postissa tiistaina ja eilen ekaa kertaa kokeilin.. ei kai siinä mitään näkynyt, tänaamuisesta en ole ihan varma. Mutta ei ainakaan mitään selvää vielä -kai.. ;D Mies kellistyi toissailtana, kun tuntui että täti oli kokonaan häipynyt, mutta sitten taas sen jälkeen yöllä/aamulla vuoto jatkui ja vielä tänään aamullakin tuli tuhrua paperiin pyyhkiessä :/ ja kp 9 jo menossa.. Tänään vois olla taas " pupuilu" päivä tai siis ilta.. Meille vaan on yövieras tulossa, joten menee " yötöiksi" taas... kääk. No, lets try! ;D
Hiljaista on kyllä palstalla viime aikoina taas ollut.. Piinailijat pitää meitä tosissaan jännityksessä! Toivottavasti niitä plussia kumminkin tällekin viikolle saatais! bdbdbdbdbd ihan jokaiselle!
Jaa mutta nyt ruuanlaittoon.. tai siis jatkamaan sitä, perunat jo kiehuu.. ;) Mukevoo perjantaita Säteille ja PAAAAAAAAALJOOOOON Plussasäteitä!!!!!
[size=5]♥[/size] Jedelede
Todellakin ihanaa, että on perjantai!
Ollaan tänään lähdössä pitkästä aikaan Tampereella käymään, kivaa! Siinä meneekin sitten viikonloppu reippaasti.
Vielä ei tätiä täällä näy *koputtaa puuta vimmatusti*... Nyt siis kp 31/27-31... En tiedä koskahan sitä testaisi, eilinen nega kuitenkin kummittelee ajatuksissa. Vielä siis piinailua tiedossa!
Mukavaa viikonloppua kaikille säteille!
Kovin on hiljaista, osa plussanneistakin säteistä tuntuu kadonneen koska tuolla odotuspuolella meitä on ne samat henkilöt aina kirjoittelmassa.
Itsellä koko päiväistä pahaa oloa ja väsymystä. Tänään on tasan rv7, huimaa. Ensi viikolla on sitten ultra, tuntuu että sen jälkeen voi tosissaan ajatella tätä hommaa joltain kantilta.
Olen tässä itsekseni miettinyt, että kuka se oli aikanaan silloin alku syksystä kun syyssateet silloin alkuun saattoi?? Kuka tunnustaa tai muistaako joku??
Hannako, muista ettei se aina heti näy testissä!! Joten peliä ei ole vielä menetetty!!! Plussasäteitä!
Taidan mennä nukkumaan kun neitikin nukahti.
Täällä ei enää talvista ole, mutta onneksi ei sada. Mutta ihan paljaat kadut. Toista se oli eilen kun puut olivat kauniin valkoisia ja oli ihana pakkaspäivä:)
Viikonloppuja säteille!
matleena
Taas on viikko vierähtäny ja perjantai. Kyllä aika vaan kuluu nopeesti.. paitsi tiettyinä aikoina kuukaudesta :)
Taelsalle onnittelut tentistä, toivottavasti muutkin menee läpi!
Täällä oli useampikin piinaaja, nyt jos niitä plussia tulisi *kovasti odottelee* peukut pystyyn! bd bd bd bd
Kuumeilijalle paljon plussaonnea. Älä masennu, se plussa voi tulla piankin. Itse plussasin toisessa kierrossa km:n jälkeen. Tosin se raskaus päättyi huonosti sekin, mutta toivotaan että tällä kertaa käy toisin.
Riikan pupu-galluppiin vastaan minäkin, että ei pupuilla. Miestä yököttää ja mua sattuu pelkkä ajatuskin. Mulla on tädin aikaan aika reippaat " tärinä" kivut ja pupuilu tekee kipeetä jo pari päivää ennen tädin tuloa. Mieskin on sen verran hyvin " varustettu" , että.. au, en edes halua ajatella.
Oma napa odottelee tädin häipymistä, nyt kp 5. Eiköhän se viikonlopun aikana häivy, terve menoa vaan, ei tartte tulla takasin!
Apua. Väsyttää kamalasti. Töissä taas tehot nollissa. Voi rähmä. Onpa tosiaan huippua, kun on viikonloppu!!! Pikkujoulut tulossa lauantaina, ja sitä myöden viikonloppuvieraita, joten vähiin taitaa jäädä pinoutumiset¿
Täällä kp 19/27-29 menossa, joten kaikin puolin seesteinen tunnelma. Mitään oireita tai tuntemuksia mihinkään suuntaan ei ole. Vauvakuumekin on vähän hellittänyt, kun olen kehitellyt jo kevääksi kaikkea kivoja ¿mahattomia¿ suunnitelmia. Kuitenkin on sanomattakin selvää, että se pieni pallero olisi erittäin tervetullut. Ja seuraavan viikon aikana näen taas pikkaraisia kummilapsia, joten kuume on taas ensi viikonloppuna varmasti tapissa.
Olisihan se hyvä, jos vähän enemmän pystyisi tjottailu-meininkiä kohden tätä viedä, niin en turhaa suunnittelisi ja pohtisi niin kovin. Mutta kuten aikaisemmin on todettu, ei taida tjottailu meikäläiseltä onnistua. Kun se vauva on kerran ensi syksyksi suunniteltu, niin siihen sitten tähdätään =) Heh, äitikin on joskus sanonut, että minun pitäisi vähän hellittää, eikä olla niin kovin ehdoton ja säntillinen.
Oikein huippua alkavaa viikonloppua kaikille sädesiskoille tasapuolisesti! Plussauutisia odotellessa¿
Pyrtsi
Tervehdys ihanan lumiselta pohjanmaalta!
Lunta sellaisen 15-20 senttiä ja nollan pyörteissä mittari!
Aivan ihana ilma!
Oltiin pikkuMyyn(rakkaalla-lapsella-monta-nimeä) ja ystäväni jolla 1,2v typy kanssa parin tunnin kävelylenkillä ja ai että teki terää! Ruoka maistui meille molemmille paremmin ja posket punottaa kauniisti raikkaasta ilmasta! Juuri äsken kannoin murun sänkyyn ja jätin sinne uninunnun kera nukkumaan! Ja itse päätin liittyä teidän joukkoon!
Joten ihan ekku siihen galluun, että ei pupuilla tädin vierailun aikana!
Ei niin ei... yököttää pelkkä ajatuskin! Jos nyt kuukaudesta ei muuta aikaa löydy niin olkoon!! Mutta jotka siitä nauttivat niin fine!
Sitten oli niitä joille ei kutsuttu vieras oli saapunut! Tsemiä sen kaa!
Ja piinailijoille piiiiitkiä hermoja! Ja nyt toivotaan että plussatuuli oikein kunnolla riepottelis tätä pinkkaa!!!
Oma napa kp 15/30 ja tänään sellaisia pienimuotoisia ovis tuntemuksia alamahassa! Joten illalla on tiedossa missio miehenkumoaminen! =)
Kathy: Mulla on ollu samanlaista sängyssä pyörimistä 2 viime kierrossa!
Pari päivää enen kun täti saapui! En tieten sillä että sinulla samallalailla olisi vaan sitä että mikään ei ole sen rasittavanpaa kuin pyöriä yöllä/aamuyölllä sängyssä ja kuunnella vieressä tasaista hengitystä ja talon öisiä ääniä! Päätinkin että jos nyt samapeli niin en jää pyörimään vaan nousen vaikka leipomaan joulutorttuja! =)
Mutta nyt,
tiskipöydällä käynyt pyörremyrsky ja en tiedä että mistä päästä lähtis tilannetta purkamaan...
Pakko kai vaan aloittaa jostain!
Bongailuja, pupuiluja, hermoja, ja tarrasukkia!
Ja ennen kaikkea hyvää viikonloppua!
Itsellä kutsuu viikonlopputyöt joten ensiviikkoon!
-S-
Pääsen minäkin vihdoista viimein kirjoittelemaan, koulu viikko ihanasti takana ja vasta ensi torstaina koulun penkille :)
On todella ihanaa, että vihdoinkin on lunta! Meillä pikkumies on ihan tohkeissaan, kun pääsee ulos tekemään lumitöitä. Harmi vaan, että täällä varsinais-suomessa on tällä hetkellä aikas loskainen keli.
Galluppiin vastailisin, että joskus tulee pupuiltua tädin aikaan.
Voisin vaikka aloittaa uudenkin gallupin :)
Olen miettiny, että miten muistaisin avokkia jouluna. Perinteinen joululahja kuulostaa ikävältä, koska hänestä on ollut aivan mahtava apu tässä kuumeillessa. Eli miten te muut, aioitteko huomioida miehenne jotenkin erityisesti näin vauvakuumeen alla?
Omaan napaan sen verran, että kp 13/28-32. Pitäisi varmaan oikein kunnolla aloittaa tuo miehen kellistäminen viikonloppuna, että olisi jonkinlaiset mahdollisuudet plussata vielä ennen joulua.
Plussa tuulia kaikille tasapuolisesti, ja erityisesti piinailijoille!!
Eihän täältä malta olla pois... Hetken päästä lähdetään ajelemaan reilun parinsadan kilometrin päähän molempien vanhempia ja sisaruksia tervehtimään. :) Saa viedä matkalaukun sinne odottamaan egyptin reissua! :D
Kathy: unoha se uni, eihän se voi pitää paikkaansa. Täti kyllä on saanut selvät ohjeet olla tulematta sinne!
Galluppia: miestä muistan ihan perinteisellä joululahjalla... Kirjan ostin.
Omaa napaa taas kerran... Kp 25 ja tätiä odotellaan. Jotenki ei usko siihen plussan tuloon. Mutta jollaki pitäis se plussa nyt saada kun ei ole tullut vähään aikaan yhtään! Kathy ja muut, toivo on teissä! ;) (Omalle kohdalle ei passaa toivoa, ettei romahda... Mutta plussa ois kyllä kiva...)
Nyt lähen myös selvittämään tiskipäydän lähtevää laivaa, kuten joku muukin oli jo tehnyt... Ja sitte reissuun! Hyvät viikonloput!
Jaa, nyt on suurin osa jouluostoksista tehty! Ihanaa, koko päivä melkeen menikin kaupoissa kierrellessä... Huh!
Hippi-hiirelle leppoisaa matkaa ja kukas muu oli myös lähdössä reissuun (pahoittelen haropäisyyttäni), no joka tapauksessa hauskaa matkaa!
Taelsalle pahoittelut tädin saapumisesta ja onnittelut tentin johdosta! ;)
Mitähän muuta mun piti kommentoida, en kyllä muista. Eilen en kerinnyt edes lukemaan pinoa, et nyt on aivan hassu olo. En tiedä mitä eilen on poristu täällä, mutta ilmeisesti ainakaan plussauutisia ei oo vielä tullut, kun niistä ei tänään ollut mainintaa. :)
Omaan napaan kuuluu jännitystä ja jännitystä! Täti ei vieläkään ole saapunut ja on jo viikon myöhässä! Tein testin keskiviikkona ja se oli puhdas nega. Pettymys oli suuri ja ilta meni itkiessä, mutta nyt olo on jo parempi. Mutta tiedättekö mitä? Mä en meinaa uskoa sitä testiä, olo on aivan sellanen, että olisin raskaana! Musta ei todellakaan tunnu silta, että täti ois edes tulossa ja jotenkin alitajunnassa jyllää ajatus siittä, että olen raskaana, vaikka koitan jatkuvasti ajatella, että en ole... Enpä teidä sitten. Onko kellään teistä ollut niin, että ootte joutunut tekemään monta nega testiä, ennen sitä plussaa ja kuinka paljon täti oli myöhässä, kun sitten vihdoin saitte sen plussan.
Tilanne tuntuu siks niin oudolta, kun esikoista odottaessa tein testin sinä päivänä, kun tädin ois pitänyt saapua ja sain testiin vahvan ja selvän plussan! Millä testillä kannattais tehdä seuraavaks, jos sitä tätiä ei vielä viikonloppunakaan kuulu?
Pelkään niin et taas tulee nega, että en enää uskalla edes testata. Tiedän, että pettymys on niin suuri ja huoli myös, että missä se täti on jos en ookkaan raskaana. Eihän sitä vauvaa voi tehdä jos ei tätiäkään tuu... *huokaa* On se raskasta tää odottaminen.
Mutta, se mun murheista. Mukavaa viikonloppua ja paljon plussa säteitä ympäri Suomen maan! *puhaltaa oikeen lujaa*
<3 älskling
[color=darkblue]helou...
Matleena... tuosta pinon aloittamisesta... mä olin jonkun kanssa suunnittelemassa " Syysmyrskyjä" kun joku meidät sitten ohjas tähän säde pinoon.. kuka ja kenen kanssa... ei muista :)
Mut mä aloin kirjottelee elokuun puolella.. hurjaa jo yli 4kk kirjoitellut.. ja edelleen haave ilman yhtään testiä.. no huomenna testaan, tuli mitä tuli :) Jänskättää jo nyt ..
[color=crimson]Mukavaa perjantaita, alkaa jo pikkuhiljaa kääntyä viikonlopulle! Ja täällähän on muutamalla niin piinaiset oltavat että!!
[b]kathy[/b], vieläkö harkitset testausta huomenna?? Jännittävää *kääks*!!!
[b]hannako[/b], peukutukset sinne!!
[b]älskling[/b], luotetaan siihen että tunnet oman kroppasi ja tiedät että tämä on nyt sitä itteään! bdbdbd
voi vitsi, siis aivan mahrottoman jännää.. Eka plussaaja tulee sitten pian ilmoittautumaan! :)
muut kommentoitavat asiat valui pois päästä kuin vesi hanhen selästä.. *hmm* no kerron kunhan muistan.
).( viime yön työt oli kyllä niin syvältä, että..!! uranvaihto kävi mielessä sata kertaa, kun puolet asukkaista valvoi ja koko ajan joku oli jotain vailla.. *aarghh* toivottavasti ensi yö on rauhallisempi.
Ja Perttu tosiaan voitti BB:n, voi vitsi että tulin hyvälle tuulelle!! :) Se on jotenkin herttasen oloinen hömppä, tai silleen :)
nyt rojahdan tuohon sohvalle hetkeksi ennen ruoanlaittoa ja sitten taas nukkumaan ennen töihin lähtöä.. tällasia nämä välipäivät on: suihku, syömään, nukkumaan ja taas töihin.
Hauskaa perjantai-iltaa kaikille!!
Riika ♥ ♥ ♥
[color=crimson]mua [b]jännittää[/b] sun puolesta!! Huisia!! bdbdbd
Syyssäteistä: itse taustailin vielä silloin ihan alussa ja mulla pyörii ainakin Tiltan ja Kaisan nimet mielessä... Oli siinä kyllä muitakin. Mutta jospa asianosaiset itse muistaisi paremmin?? Missäs TILTA muuten olet ja mitä touhuilet??
Riika
taisi olla silloin aloittelemassa myös tätä porukkaa..?
nyt pääsin käymään täälä netissä ku tulin porukoitten työ suoraan töistä päin...pari viikkoa on lomaa koulusta ja sain siitä 6 päiväksi töitä päiväkodista..on sitten muutettu viime viikonloppuna uuteen kotiin ja on niin ihanaa järjestellä sielä ku on niin paljon enemmän tilaa...muuten ei kummempia kuulu..kp 26/47(ekassa luomukierrossa) mut nyt lähden kotia ja hetkeksi huilaamaan ennekuin rupeen laitteleen uusia verhoja ja loppuja tavaroita paikoilleen..tuun taas piipahtaan kun pääsen...
[color=violet]Kathy, jos nyt en [b]ihan[/b] väärin muista, niin taisin olla minä, joka sinun kanssas sitä syysmyrskyjä suunnitteli, kun joku meille vinkkas, että toinen pino jo ois... :D Ja jos en väärin muista sitäkään, niin Kais@ ja Tilta Riikan lisäksi ainakin oli niitä, jotka jo kesällä(??) oli aloitellut ja silloin " tekonimenä" oli kai syyss[b]a[/b]teet.. ?? Korjatkoon joku jos höpisen ihan pjönttöjä juttuja, mutta näin muistelen. *miettii otsa rypyssä*
Minä aloin pyöriä täällä sillon elokuun lopulla ja aika pian sen jälkeen opettelin jo noita värikoodeja yms listaa varten!... :D Muistan, kun tein niitä ekoja kertoja, niin mm. sinä Kathy olit huuli pyöreenä, että " mitä-mitä-miten ihmeessä noita voi tehä, en kyllä ikinä opi jne..." :D Nythän te osaatte nää paremmin kuin minä!! ;D
Mutta ikuisuushan siitä elo-syyskuusta jo on... silloin tuntui että jouluun on hirveen pitkä aika! Ja tuolla se pikku hiljaa jo ovelle kolkuttelee.. :)
Joyh.. nyt sitten unohtui kaikki muut kommentoitavat asiat, kun jäin tuota aihetta pyörittelemään... ;D Enkä muista, sori vaan. *nolona*
Gallupit tulikin vielä mieleen.. eli tädin aikana ei mua kiinnosta pupuilu, mies nyt ois valmis vaikka mitä tulis vastaan... ainakin väittää niin! ;D No, ei tunnu mukavalta, niin that' s it. ;)
Joululahjaa miehelle en vielä ole ostanut, mutta tod.näk. jotain " perinteistä" eli kirja/cd/dvd, niitä se aina toivoo, jos siltä kysymään erehtyy.. ;D Mutta jospa siihen lisäksi keksisin jotaIN YLLÄTYSTÄKIN ;) Katsotaan... ;) Tänään tuli mukavasti noita veronpalautusrahojakin, joten ois vähän extraa törsättäväksi (ai mieheenkö mä sen kaiken törsäisin... hahahahahah... mutta jotain ees.. ;D). En itse asiassa ees muistanu, että sitä tulikin noin " paljon" (yli 300), mutta olipahan kerrankin myönteinen yllätys, minkä olin unohtanut! ;D
Joooooo... ja taas jäin jauhamaan jotain... plaa plaa.. ;D Tää häipyy nyt taka-alalle ja palailee taas! :)
Mukavaa perjantai-iltaa ja niitä PLUSSATUULIA puhaltelen minäkin täältä... *puuh*
[size=4]♥[/size] Jedelede
Laiskimus ainakin viime viikkojen kirjoittelun perusteella, muilla saroilla onkin pitänyt kiirettä sitäkin enemmän. Olen kyllä yrittänyt selailla pinot parin päivän välein läpi, mutta sillä tahdilla meinaa tipahtaa kärryiltä aikas lahjakkaasti.
Ne Isot Uutiset, niin hyvät kuin huonotkin, ovat kyllä jääneet mieleen. Onnea siis plussanneille -kidelma, Mallariina, matleena, Jaja ja s.m.r ainakin. Plussista tulee aina niin hyvä mieli :) Ja pahoittelut ja iso halaus kuumeilijalle -kiva oli kuitenkin huomata, että K@aisaa lainatakseni, häntäsi nousi taas pystyyn, vaikka sitten hakaneulalla. Onnea uudelle yritykselle, plussaa toivon teille erityisesti.
Omassa navanaluksessa ei harmittavasti mitään uutta. Yrityskierto numero neljä on meneillään ja kiertopäiviä en siis ole viime kierrosta lähtien laskeskellut. Olo on aika seesteinen, ellei sittenkin peräti vähän kohtaloonsa alistunut -edellinen kierto nimittäin urakoitiin vällyjen välissä ja siitäkin huolimatta täti osasi ajallaan perille. Säteiden päivitetyltä listalta (kiitokset Jedelede-emolle ahkerasta ylläpidosta) luin, että jo 23 %:iin meistä on plussasäde osunut. Ihanan paljon on raskautunut, mutta pakko myöntää, että suorituspaineet meinaavat vallata mieltä.
Päätimme miehen kanssa jo aiemmin, että jos edellisen kierron ahkerointi ei tuota toivottua tulosta, loppuvuosi otetaan vähän rauhallisemmin eikä näännytetä toisiamme. Nyt siis keskityn täsin rinnoin jouluvalmisteluihin -luvassa on ensimmäinen joulu ikuna, siis reiluun kymmeneen yhteiseen vuoteen, jonka vietämme kahdestaan ja nyt lisäksi uudessa kodissa. Valot ja lyhdyt on viritetty, ensimmäisen piparisatsinkin ehdin jo polttaa. Tammikuussa sitten taas uudella innolla miestä kellistämään. Tosin parhaillaan täysin tapojeni mukaisesti punaviiniä täällä naukkailen, joten pitänee ryhtyä sanoista tekoihin jo tänä iltana, ettei taidot ruostu ;)
Riikako se kyseli " rohkeita" ;) Täällä ei kyllä innostuta pupuilemaan (herranjestas, käytänkö tosiaan tuota söpöilevää sanaa?) menkkojen aikana -lähinnä näin miehen verikammosta ja omasta siisteysinnosta johtuen. Joskus saunassa ehkä, mutta muuten ei innosta.
Historiaa... jo ammoisina aikoina, keväällä ja kesällä 2005 ymmärtääkseni, oli pientä virittelyä syyssateiden pinoutumisesta. Itse liityin mukaan heinäkuun lopulla, kun vauvakuume iski tämän naisen täystyrmäyksellä kanveesiin. Päätimme tuolloin muuttaa nimen syyssateista positiivisemman assosiaation syyssäteisiin. Joukkomme kasvoi ja järjestäytyneemmäksi pinoutuminen muuttui, kun Jedelede (kiitos ja kumarrus uudemman kerran) onnistuttiin jallittamaan listaemoksi. Itse lueskelin alkuaikoina muutamia muitakin pinoja, mutta tämä joukko kolahti heti ja niin kovaa, etten sittemmin ole kokenut tarvetta vieraita pinoja vilkuilla. Minä ole vertaisryhmäni löytänyt!
Mitäpä muuta? Kierto on edelleen numero quattro, viinilasillinen tälle illalle numero kaksi ja näååäimistöllä kirjaimet alkavat _taash_ ilkikurisesti vaihdella paikkansa. Eipä sitten muuta kuin plussasäteitä kovasti meille kaikille.
Hannako ja Kathy piinailevat *peukuttaa kovasti*