Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vittu miten ärsyttävää, unohdin käyttäjätunnukseni verkkopankkiin! Totaalinen black out!

Vierailija
13.11.2012 |

Ois tässä ollu muutakin tekemistä, kuin pähkäillä että miten hitossa se menikään. Sama käyttäjätunnus ollut jo vuosikausia, ja aina oon muistanut, nyt tuli vaan ihan totaalinen black out.

No, täytyy tulla vähäks aikaa tänne saamaan jotain muuta ajateltavaa, eiköhän se kohta taas muistu mieleen. Mutta ärsyttävää! Sitä ei ees oo mulla missään ylhäällä...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mun aivot jotenkin ylikuormittuneet, päässä pyörii vaan puhelinnumero, tilinumero, kirjakerhon jäsennumero ja muita salasanoja/numeroyhdistelmiä... ja verkkopankin käyttiksen loppuosa. Miten mä en millään saa sitä alkua mieleeni? Niin yksinkertainen, olen sitä monta vuotta käyttänyt, sormet muistavat sen yleensä kuin itsekseen näppäimistöllä. Nyt ei sitten millään!!

Vierailija
2/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä kaikkitietävästä palstasta olla apua tällaisessa tilanteessa - sinun täytyy vain itse yrittää muistella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita puhelinnumeroluetteloon esim nimellä "Tiina", 09 suunta eteen ja sitten pankkitunnusnumero. Salasanan voit tallentaa samalla tavalla.

Vierailija
4/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä kaikkitietävästä palstasta olla apua tällaisessa tilanteessa - sinun täytyy vain itse yrittää muistella...

nyt ei tuu enää oikein ees muistelusta mitään, kun vituttaa niin paljon.

No, nyt ainakin teen niin, että kunhan saan numeroyhdistelmän jälleen päähäni, kirjoitan sen johonkin ylös. ja kaikki muutkin salasanat ja tunnukset. Niin ei sais tehdä, mutta oikeesti, jos en muista niitä niin mähän oon ihan pulassa?!?

ap

Vierailija
5/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita puhelinnumeroluetteloon esim nimellä "Tiina", 09 suunta eteen ja sitten pankkitunnusnumero. Salasanan voit tallentaa samalla tavalla.

Vierailija
6/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi kerran noin. Muistin mielestäni sarjan oikein, muttei vaan toiminut. En käsittänyt mistä oli kyse. Soitto pankkiin ja tunnin mittainen puhelu, jonka aikana kontrollikysymysten avulla tarkistettiin että olin oikeasti mä, antoi vastauksen. Oli yksi numero väärin.

Mun miehelle kävi myös sama juttu. Marssi pankkiin henkkareiden kanssa ja sai sen saman tien.

Vierailija
7/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna vaan henkkarit mukaan ja käymään konttorilla :)

Vierailija
8/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seuraavana päivänä muistin sen oikein hyvin taas ja äkkiä kirjasin sen ylös.

Vierailija
9/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankissa varmaan tietävät jo homman nimen kun naamani näkevät :)

Tosin nyt mä olen laittanut ne "salaiseen paikkaan" ylös.

Vierailija
10/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni käyttää tuota. Ei ole kauhean vaikea etsiä kännykästä ne numerot jotka ei ole todellisia.

Hyvä idis, kiitos! :)laita puhelinnumeroluetteloon esim nimellä "Tiina", 09 suunta eteen ja sitten pankkitunnusnumero. Salasanan voit tallentaa samalla tavalla.

Vierailija
11/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko raskaana? Mulla meinaan kävi tota raskaana ollessa, eli unohdin just pankkitunnuksen monta kertaa! Ikinä ennen ei ole tapahtunut eikä myöskään sen jälkeen. Jotkut hormonit varmaan :D

Vierailija
12/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielleyhtymiä hehehe (synonyymi)

mut anyway. yritä muistella mihin olet yhdistänyt tunnuksen. esim joku tuoksukin jopa voi tuoda sen mieleen. se on ihan sattumanvaraista mutta joskus vain kun muistan jonkun vanhan tapahtuman muistan samalla monta unohtunutta asiaa

aivot on kummallinen juttu

Vierailija
13/25 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa odottelin josko se palautuisi mieleen, mutta ei, ei vaan onnistunut.

Sitten hain uuden tunnuksen ja niinpä vaan heti ekalla kerralla kun piti näpytellä uusi niin se vanha palautui mieleen ihan kirkkaana sarjana.

Vierailija
14/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen uuden tunnuksen saa? Pankissa vastaa vaan idiootti robotti, hokien samaa.

Vierailija
15/25 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistuu sähköinen tunnistautuminen/sähköinen allekirjoitus puhelimella samalla välineellä pääsen kyllä pääsen maksamaan laskuja pankkiin???pankkitunnukset sama??

Vierailija
16/25 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black Outin vaarana on myöse se, ettei se tunnus palaudu mieleen koskaan. Jokin vain sanoo poks, ja disketti päässä on tyhjä. Eikun uutta hankkimaan!

17/25 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korppu pimeni kirjoitti:

Black Outin vaarana on myöse se, ettei se tunnus palaudu mieleen koskaan. Jokin vain sanoo poks, ja disketti päässä on tyhjä. Eikun uutta hankkimaan!

Minulle kävi kerran noin pankkikortin nelinumeroisen tunnusluvun kanssa, jota olin vuosia käyttänyt monta kertaa viikossa. Se ei palautunut mieleeni enää koskaan. Ne neuronit, joihin tieto oli tallentunut aivoissani, vain kärähtivät ja tuhoutuivat yhtäkkiä.

Vierailija
18/25 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin unohdin tunnuslukusovelluksen uuden koodin. Olen nyt syöttänyt kolme kertaa sen vanhan, joka on väärä koodi ja pelkään että sovellus menee juntturiin jos vielä yritän.

Vierailija
19/25 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: kun laitat pankin käyttäjätunnuksen johonkin ylös, voit jättää osan numeroista pois. Siis liitä esim. kaksi ensimmäistä numeroa johonkin mielleyhtymään, niin sinun ei tarvitse kirjoittaa kuin kuusi viimeistä numeroa. Siis jos numero alkaa vaikka 16..., mieti onko jollakin sinun läheisellä syntymäpäivä 16. päivä tai tapahtuiko jotain kivaa vuonna 2016. 

Vierailija
20/25 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hae se pois sieltä verkkopankista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan