Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsivarsia vihloo hartioista kyynärpäihin asti.

Vierailija
13.11.2012 |

Särky on sellaista hermosäryn tapaista, vihlovaa.

Mistäköhän voisi johtua, lihakset tuntuvat kipeiltä niissä kohdin. Töissä ihan kamalaa, kun sattuu joka liike, enkä kehtaa saikkuakaan hakea. Olen lähihoitaja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska niskassa oli välilevynpullistuma, joka painoi käsivarrn hermoja. suosittelisin käymään lääkärillä. TOS-oireyhtymä on toinen mahdollinen. Tai sitten sulla on tosi paha jännitysniska. Onko mahdollisuutta fysioterapiaan?

Vierailija
2/3 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska niskassa oli välilevynpullistuma, joka painoi käsivarrn hermoja. suosittelisin käymään lääkärillä. TOS-oireyhtymä on toinen mahdollinen. Tai sitten sulla on tosi paha jännitysniska. Onko mahdollisuutta fysioterapiaan?

Mulla on ehkä selässäkin sellainen, kun selkäkin kipeä, hitto tuntuu, että joka paikkaa särkee ja olen kuin vanhus, ikää 40+. Ylipainoakin 10 kg. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan magneettikuvauksella. Ekaksi minustakin otettiin röntgenkuvat sekä tehtiin hermoratatutkimus. Mutta kyllä erikoislääkäri pystyi aivan oikein paikallistamaan vian ihan oireiden perusteella. Ja mun työpaikkalääkärikin oli alunperin suht samaa mieltä.

Noi yleensä paranee itsekseen, mutta josksus leikataan.