Ihan oikeasti, onko tämä Muuramen uutuus jonkun mielestä hieno? (linkki)
http://www.muurame.com/tuotteet/kirjahyllyt/?entry=376
Aivan järkyttävä ja hinta ihan törkeä! Kuka hullu haluaisi tälläisen kotiinsa?!
Kommentit (14)
Voisin kuvitella tuon poikani huoneeseen. Minkä hintainen tuo on?
Omasta mielestäni aivan kamala. kasari lienee tulossa kohta takas myös sisustukseen...
Voisin kuvitella tuon poikani huoneeseen. Minkä hintainen tuo on?
kuvan kokonaisuus lienee jotain 2000-3000€.
Sopivassa kodissa aivan mainio, tosi en itsellenikään ostaisi.
Sopiva koti olisi esim. kokovalkoista halveksuvan ja sisustuksen värikkyyttä liputtavan av-mamman koti.
Mä voisin ottaa.Toi sopis just meille.
ei se minusta "ihan hirveä" ole.
Tietäisin heti minkälaiseen avaraan esim. funkis-tyyliseen taloon voisi sopiakin, niin että sen ympärillä on paljon tilaa antaa sen tulla esiin, mutta ei tuo todellakaan sopisi tähän omaan kotiimme, enkä itselleni ostaisi.
Tulee mieleen joku 70-80-luvun koulujen sisustus! Ehkä tuo viehättää nuorempia ihmisiä, jotka eivät ole eläneet tuossa väri- ja muotomaailmassa. Inhoan myös 70-luvun aurinkopulloja ja ruskean-keltaisia frotee-retro-hirvityksiä.
vm -70
Tulee mieleen joku 70-80-luvun koulujen sisustus! Ehkä tuo viehättää nuorempia ihmisiä, jotka eivät ole eläneet tuossa väri- ja muotomaailmassa. Inhoan myös 70-luvun aurinkopulloja ja ruskean-keltaisia frotee-retro-hirvityksiä. vm -70
piristävä ja sopii sisustajalle, joka osaa sijoittaa sen oikenalaiseen ympäristöön. Modernin oloinen. Tästä voi tulla klassikko. Olen 80-luvulla ollut aikuinen.
on äitini ikäiset, jolle 80-luku oli modernia aikuisuutta.
vm-70
Minä en pidä, en ikinä sijoittaisi Ikean hyllyn näköisiin karkeisiin laatikoihin tonneja. Päiväkotisisustusta.
Mutta meidän talo onkin vanha, yli 100-vuotias ja sisustettu ikään sopivalla tavalla. On toki uuttakin seassa, mutta enemmän taitaa olla vanhaa :)
mutta en myöskään käyttäisi sanoja "aivan järkyttävä". Just tällähetkellä toi ei ole muodissa, mutta jokus 80-luvulla tuo olisi ollut tosi trendikäs.