Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mistä tila Helsingin keskustasta bileisiin
13.11.2012 |
joko niin, että vieraille tarjotaan alkudrinkki ja pientä purtavaa ja loppuillan vieraat ostavat juomansa paikan baarista, tai niin, että edullinen tilavuokra ja itse viedään kaikki juotava ym. paikalle?
KIITOS
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta laitan kuitenkin linkkejä tiloista, ehkä joku noista sopii:
http://www.botta.fi/fi/ostrobotnia/tilat/
http://www.hyyravintolat.fi/juhlaravintolat
http://www.ravintolaloiste.fi/kabinetit.html
http://www.ravintolasunn.fi/tilat-ja-kabinetit
Alue: Aihe vapaa
Jos tulee muitakin vielä mieleen, kertokaa!
ap