Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reima veti pohjat!

Vierailija
12.11.2012 |

Haalarin kesto 3 pvä (huom. lumi maassa). Tulos: polvet ja peppu puhki. Reklamaatioon ja sieltä vastaus, että "kangaslaatu on virheetön", "kyse on normaalista pintakulumisesta" sekä ehdoton suosikkini "On selvää, että kankaan hankautuminen kivistä, LUMISTA (!) tai jäistä maata vasten altistaa kankaan kovalle kulutukselle. Lapsi 4-v, ei konttaa siis enää. Tuo tth:n välikausipuku on ilmeisesti terästä koska on vielä vuoden käytön jälkeen kuin uusi ilman ainuttakaan naarmua, vaikka on käytössä ihan paskimmalla kelillä ja samassa pihassa kuin tää uusi talvihaalari. Mistä lähtien 149 € maksava haalari on tarkoitettu seisoskelukäyttöön? Koska kyllähän tämä kestää joka säällä, kunhan ei vain altista sitä edes sille lumiselle maalle :D Reima - suunniteltu kestämään (ja suunnitteluasteelle taisi jäädäkin).

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän reimatecin (nimenomaan tec) talvihaalari oli muutaman kuukauden käytön jälkeen niin törkeän näköinen, että joutaa periaatteessa roskiin. Kangas oli aivan nukkaantunut ja täysin kulunut. Siis todella pahasti, 4 vuotiaalla lapsella käytössä. Nyt ostin eri merkin, saa nähdä, kuinka se kangas kestää.

Olen aiemmin ostanut reimaa just sen kestävyyden takia, mutta lieneekö kangaslaatu huonontunut, kun jo yhdestä talvesta on niin kulunut kuin vain voi olla.

Vierailija
42/61 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on reimatec+ ja tää mun ja ilmeisesti "muutaman" muunkin on reimatec.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmiset vaatii uusia vaatteita kun housuissa vaikka reikä kn on kaatunut...

omien lasten käytössä olen huomannut että vaatteet ei kestä liukumista kalliota tai rosoista jäämurskaa pitkin, siis edes ne parhaimmat ja eniten kulutusta kestävimmät. Ihmisiltä on lähtenyt järki näissä reklamaatioissa. Kun kysyn kuluttajavirastosta neuvoa, ovat kauhuissaan mitä kaikkea olen korvannut asiakkaille, sanovat sieltäkin ettei näissä valituksissa enää ole päätä eikä häntää.

Vierailija
44/61 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis testihäviäjä.

Vierailija
45/61 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi haalari oli, joka oli järkyttävässä kunnossa 2kk käytön jälkeen. Lähetin reimalle reklamaation. Vastaukseksi sain: Normaalia kulumista! Koitin selittää, että yleensä reimat kestäneet hyvin useamman lapsen ja kokemusta tosi monista haalareista. Eivät muuttaneet kantaansa. Sen verran tulivat vastaan, että ompelivat paikat haalarin etuosaan ja sisäpuolelle uudet "vesieristeet". Hirveän homman tekivät ja minä sain paikatun uuden haalarin. Kyllä pisti vihaksi!

Vierailija
46/61 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytössä reimateciä kirpputorilta ostettuna eli aina jo yhden ja usein nimilappujen mukaan kahdenkin käyttämiä. Hyvin ovat vielä kestäneet kaksi lasta meillä eli 3-4 käyttäjää. Lapsemme ulkoilevat paljon, useita tunteja päivittäin etelä-Suomen vähälumisessa talvessa. Yhtään haalaria ei olla saatu pahemmin puhki. Karhentumaa toki on.

Kerran ostin kirpputorilta uudenveroisessa kunnossa olevan reimatecin toppapuvun ja vasta kotona huomasin, että vetoketju toimii huonosti. Reklamoin sähköpostitse ja pyysivät lähettämään takin heille vetoketjunvaihtoon. Eivät kysyneet puvun ikää tai ostopaikkaa saatika kuitteja.

Remun puvusta olen kerran reklamoinut, kun puvun koko ei vastannut mittataulukkoa. Mitään virhettä ei kuulemma ollut?!?!

Lassien kurahousuhaalareihin olen ongelmitta saanut paikkapaloja tarvittaessa eikä ole kyselty mistä ja koska haalari on ostettu.

Jos asiakaspalvelun ystävällisyyttä pitää arvioida, vetää Travalle pohjat, vaikka haalareihin muuten olen ollut suht tyytyväinen.

Vierailija
47/61 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Mikk-Line

Vierailija
48/61 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän homman tekivät ja minä sain paikatun uuden haalarin. Kyllä pisti vihaksi!

Paikatun _uuden_ haalarin? Pisti vihaksi?

Vierailija
49/61 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saas nyt sitten nähdä onko se hyvä, ainakin ulkonäkö ja väri miellyttää..

Vierailija
50/61 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viime talvena 2010 haalari ja se kesti vielä tosi hyvin ja oltiin jo toinen käyttäjä. Mut tossa tolle reklamoinnista ihmettelvälle : HAALARILLA EI OLE LIU'UTTU PITKIN JÄISTÄ TAI KIVIKKOISTA RINNETTÄ!!!!! Sanon nyt sadannen kerran että JOS HAALARI HAJOAA LUMESSA niin tasan se on paskasta materiaalista tehty, sanokoot Reima mitä tahansa!!!!! Ja meillä on tth:n haalari kestänyt jo vuoden hiekka,- sora yms muut karkeat matskut. Niin miten niin normaalia kulumaa.....??

Vierailija
51/61 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän homman tekivät ja minä sain paikatun uuden haalarin. Kyllä pisti vihaksi!

Paikatun _uuden_ haalarin? Pisti vihaksi?

hänen lähettämänsä uusi haalari vain paikattu?

Vierailija
52/61 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset!

Vierailija
53/61 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset!

...että haalari pitää lähettä paikattavaksi viikon käytön jälkeen? enkä nyt tarkoita reikiä jotka tulee kaatumisesta, vaan kulumaa joka tulee meillä Lennen haalariin vuoden käytön jälkeen?

Ei Reimaa IKINÄ

Vierailija
54/61 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä reilun kymmenen vuoden aikana ja kolmelle lapselle haalareita ostaneena on kokemuksia monista merkeistä.

Lämpöisin ja paras haalari on ollut Lenne. Hyvänä kakkosena tulee SuperRemut. Yksi maanantaikappale remusta on sattunut kohdalle ja asiakaspalvelu oli todella törkeää tehtaalla. Haalari oli ollut käytössä pari viikkoa lumisella kelillä. Polvet ja peppu kuluneet karheiksi ja lahkeiden sivusaumat purkautuneet. Vika oli kuulemma hiekkainen maa!

Tuon jälkeen boikotoin muutaman vuoden remua, mutta kun taas ostin, niin hinta-laatu suhde oli todellakin kohdallaan. Toisin kuin reimassa.

Vierailija
55/61 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat muuttaneet kangasta. Ennen oli reimatecit kestäviä, sellaista liukasta kangasta.

Meillä yksvuotiaan, kävelevän ja pyllyllään vain istuskelevan upouusi haalari aivan ruvella. Kangas on sellaista mattapintaista pehmeää.. Ei kyllä tod kestä enää seuraavalle.

Saavat enemmän rahaa, kun ei kestä enää kahdella lapsella. Täysin ylihinnoiteltuja laatuunsa nähden.

Meille ei enää ikinä reimaa!!

Vierailija
56/61 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla niin että 3 pv "oikein" käytetty vaate hajoaa. Liikkeet ovat itsellä aina ottaneet takaisin tuotteen jos jotain tuollaista on käynyt. Juuri kuukausi sitten palautin Stockalle farkut joista hajosi kolmen päivän jälkeen vetoketju. Ottivat ilman muuta tuotteet takaisin eivätkä alkaneet syyttämään, että olen niin paljon lihonut että vetoketjut hajoaa :). Myös lapsen kengät on palautettu kun tarrat ei ole pitäneet, eikä mitään ongelmaa. Nyt ottaisin kyllä yhteyttä kuluttaja-asiamieheen tai liikkeeseen joka tuotteen myi.

Vierailija
57/61 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla niin että 3 pv "oikein" käytetty vaate hajoaa. Liikkeet ovat itsellä aina ottaneet takaisin tuotteen jos jotain tuollaista on käynyt. Juuri kuukausi sitten palautin Stockalle farkut joista hajosi kolmen päivän jälkeen vetoketju. Ottivat ilman muuta tuotteet takaisin eivätkä alkaneet syyttämään, että olen niin paljon lihonut että vetoketjut hajoaa :). Myös lapsen kengät on palautettu kun tarrat ei ole pitäneet, eikä mitään ongelmaa. Nyt ottaisin kyllä yhteyttä kuluttaja-asiamieheen tai liikkeeseen joka tuotteen myi.

Otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Ironista tässä on se, että haalari on ostettu suoraan Reimalta :D viime talvena tiedän käyneen niin, että nää vastaavat haalarit hajosi kuukauden jälkeen ja Reima lähetti vasta melkoisen uhkailun jälkeen uudet. Eli kyllä heillä on tiedossa tän vaatteen heikko matsku.

Vierailija
58/61 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on haalari kun haalari kestänyt lapsilla lähes virheettömänä. Käytämme yleensä haalaria kaksi vuotta lapsella, ostamme siis kerralla reilun koon.

Tällä hetkellä käytössä 32 euroa/kpl maksaneet Lassien haalarit ja ovat kuin uudet viime vuoden käytön jälkeen, ei naarmun naarmua?

Lapset päiväkodissa, joten ulkoilua vähintään 2h päivä.

Vierailija
59/61 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmiset vaatii uusia vaatteita kun housuissa vaikka reikä kn on kaatunut...

omien lasten käytössä olen huomannut että vaatteet ei kestä liukumista kalliota tai rosoista jäämurskaa pitkin, siis edes ne parhaimmat ja eniten kulutusta kestävimmät. Ihmisiltä on lähtenyt järki näissä reklamaatioissa. Kun kysyn kuluttajavirastosta neuvoa, ovat kauhuissaan mitä kaikkea olen korvannut asiakkaille, sanovat sieltäkin ettei näissä valituksissa enää ole päätä eikä häntää.

Meillä on Ticketit kestäneet IHAN MITÄ VAAN! Vaikka liukuis missä! Viime talvena mentiin koko ajan yhdellä Ticketillä päiväkodissa, siellä on kallioo ja jäätä ja kaikkea mahdollista pihhassa. Oli myös todella routaista ja jäistä yhteen aikaan ja siellä painoivat menemään. Ei viiruakaan haalarissa ja myin eteenpäin hyvällä hinnalla!

Vierailija
60/61 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät kai parantaa mainettaan antamalla ilmaisia rättejä bloggareille, jotka sitten kehuvat niitä ja matkijaäidit ostaa innolla.

Kun on sanaut ilmaiseksi ison läjän, niin helposti puhuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi