Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini osti miehelleen dvd-soittimen joululahjaksi, mutta " ei ole varma vielä, onko se häneltä itseltään vai lapselta"

Vierailija
01.12.2005 |

??? Ostatteko te muut lapsen nimissä miehillenne joululahjoja vai onko tämä kyseinen ystäväni omituinen ja erikoinen jouluihminen :) ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko aivan auttamattoman hassu, kun minulla ei ikinä ole käynyt mielessäkään ostaa lapsen nimissä (puolesta) kenellekään lahjaa?

Tiedätkö, 2 muitakin, ketkä näin tekevät?

t. hölmistynyt ap

Vierailija
2/4 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahja on joko minulta ja lapselta yhteisesti tai vain minulta. Kun lapsi vielä vähä kasvaa, voi hän minun avustuksellani alkaa antaa myös " omia" lahjoja.

Tällaiseen tarvitaan vain vähän huumorimieltä, ei muuta :)

Muistan, kuinka meillä kotona (6 sisarusta) äiti antoi kaikille rahaa, että voimme ostaa toisillemme (ja tietysti vanhemmillekin ostimme) joululahjoja). Luokallamme ollutta yrittäjäperheen ainoaa lasta tällainen niin suuresti ärsytti ja hymyilytti: ei hän vain saanut vanhemmiltaan rahaa joululahjojen ostoon, olisihan tosi tyhmää sitten ostaa sillä halla lahja vanhemmille. Onneksi omat vanhempani ymmärsivät, miten hauskaa meistä oli antaa toisillemme lahjoja. Vuosien myötä tietysti vanhempien tuki itse kunkin kohdalla väheni ja loppui. So simple...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa lapsen nimissä. Minä joko ostan tai tehdään yhdessä jotain kivaa lasten kanssa.

Vierailija
4/4 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä ystäväni lapsi on juri 2v täyttänyt eikä ymmärrä lahjoista ja joulusta juurikaan.

No juu...semmoista se on polkka talvella. Ilman uikkareita.

ap