Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka uskoo homeopatiaan?

Vierailija
12.11.2012 |

Miksi?

Kommentit (45)

Vierailija
42/45 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvasti että homeopatia toimii. Se johtuu varmaan pääosin lumevaikutuksesta, mutta se ei olekaan mikään pikkutekijä. Itse asiassa hyvin suuri osa ns. perinteisestä lääketieteestäkin toimii placebon ansiosta.

Lisäksi nykyinen tieteellinen tutkimus löytää koko ajan lisää todisteita siitä, miten psyykkiset ilmiöt ihan todella vaikuttavat fyyysiseen terveyteen. Siksi en tosiaan lähtisi dissaamaan mitään "hoitoja", ne voivat ihan oikeasti toimia ja jopa paremmin kuin perinteinen lääketiede.

Päinvastoin olen hyvin vakuuttunut että tulevaisuus tuo myös koululääketieteeseen paljon enemmän ihmiseen psyykkisesti vaikuttavia hoitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuhaa-palkinnon rokotusinfo- ihmisille, kun varoittivat ihmisiä sikapiikin vaaroista? Vai muistankohan väärin?

Hyvä kun muistutit

Hyvä hyvä Skepsis! :D

Sikapiikin suhteen Rokotusinfo osui oikeaan samalla periaatteella kuin sokea kanakin löytää joskus jyvän. Toisin sanoen messuamalla täyttä huuhaata aivan eri aiheesta kuin mikä sitten osoittautui sikapiikin ongelmaksi. Tälläkin palstalla mesottiin että lapsiimme pumpataan formaldehydiä!

Vierailija
44/45 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaisin, että ainakin adjuvanteista pitivät mekkalaa - ja siitä, että lääkeyhtiöt vetäytyvät vastuusta. Ja ettei rokotetta ole tutkittu tarpeeksi. Voin olla väärässäkin?

Vierailija
45/45 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua, että PARANEMME (mielestäsi) placebon voimalla? On ihanaa olla terve!!!

Ja edulliseksikin tämä "puoskari" tuli. Loppuelämän allergia- (ja luulen että masennus)lääkkeetkin jäävät ostamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi