Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli kieriskellä itsesäälissä ja itkeä turhautumistaan.. ainaiseen siivoamiseen väsyneenä!

Vierailija
12.11.2012 |

Ihanaa, rankan työpäivän jälkeen raahautua kotiin, ja katsahtaa jo eteisestä että koti on jälleen hyrskynmyrskyn. Mukuloiden vaatteet hujan hajan eteisessä, reput, kengät, pipot ja käsineet, takit ym. lattialla sikinsokin. Ja hirveästi hiekkaa. Kukaan ei ole taaskaan pyyhkinyt jalkojaan eikä ripustanut vaatteitaan naulaan, niinkuin mä olen sitä koittanut toitottaa ja opettaa!

Katsahdus olohuoneeseen; matot rullalla, likaisia astioita olohuoneen pöydällä, olkkarin lattialla vaatteita, pikkuautoja, isompia autoja, barbinukkeja + vaatteita.

Keittiössä sama jatkuu; parit muovikassit lattialla, tyhjä limsapullo samaten, hirveästi murusia, leiväntekovehkeet, juustot ja voit levällään ja lämpiämässä sivupöydällä, likaisia astioita tasot täynnä.

Ja mä vasta siivosin viikonloppuna!

Kaiken kruunaa ovikello joka soi, ja anoppi tulee yllärikäynnille..

Kun sain anopin ulos kahviteltuamme pikaisesti, istahdin tähän ja mietin että jaksanko ryhtyä siivoamaan vai annanko olla... väsyttää tämä ainainen siivoaminen!

No, toisaalta, hekumoin jo etukäteen sillä ajatuksella, että VIELÄ JOSKUS meillä ei asu enää yhtäkään rakasta kullannuppua, ja täällä ei ole enää yhtään leluja, ja kämppä on töistä palattuani samassa kunnossa, kun se oli aamulla lähtiessäni, omilta jäljiltäni! Kyllä sitten niiiin nautiskelen!?! :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä siivoo

Vierailija
2/4 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen niiiiiin väsynyt. Ja en ole edes siistelysnipo, mutta kun tuntuu, että jos päivän on "rela", niin kämppä on niin pommi, ettei yksinkertaisesti löydä enää mitään, kun ulos pitäis lähtee eikä ruokaakaan ole kiva tehdä kaaoksen keskellä.

Ja lapsia kolme. HUOH.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset ovat isoja, tietää, ettei ihanaa vauvaa enää saa jne.

Niin sit mä muistelen näitä hetkiä, kun olen niiiiiin väsynyt ja 1-vuotias tyhjentää 100 kertaa tänään kaappeja lattialle.

Että sitten kun joskus saa istahtaa sohvalle viinilasin ja kirjan kanssa, eikä ole pyykkivuoria, tiskejä, hiekkoja lattialla, päiväkodin ja koulun lappuja täytettävinä ja muistettavina, paskaa seinissä ja joka paikassa, kakkavaippoja, kuolaa, pursuavia roskiksia, vaate- ja kenkävuoria eteisessä, legoja jalkojen alla, kuselle haisevaa vessaa, kuivuvia pyykkejä joka paikassa, kuraisia haalareita, paperia, silppua jne. pitkin pöytiä jne.

Vierailija
4/4 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutaa nyt "pesemään". Eli täytyy mennä. Heippa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi