'tehdään ap:stä syyllinen'-kilpailu!
taas tänään näitä aloituksia ja vastauksia lueskellessa saa huomata kuinka joka ikisessä ketjussa aletaan morkkaamaan ja syyllistämään aloittajaa. OLI AIHE MIKÄ TAHANSA! aina näköjään ap on läpimätä luuseri. ihan kuin vastaajat oikein kilpailisivat siitä kuka saa mollattua parhaiten! ei hyvää päivää tämän palstan taso menee alemmas ja alemmas...
Kommentit (2)
Todella tympeää, kun yrittää saada asiallisia mielipiteitä jostain asiasta, niin vastauksina onkin ihan jotain hölynpölyä asian vierestä ja ihan kuin AP:t olisi juuri niitä, jolle kannattaa kaikki paska niskaan kaataa. Joillakin viestien kirjoittajille, voi todellisuudessa olla todellinen hätä ja tarvitsee esille ottamiin asioihin mielipiteitä. Se myös yllättää, että useista aloituksista sanotaan, että ne on provoja, minun elämässä ainakin sattuu ja tapahtuu niin paljon, ettei mun tarvi tänne provoilla mitään vaan voin kirjoittaa ihan tosi elämästä.
ja toinen tosi ärsyttävä juttu on, että jos aloituksiin ei laita mitään esimerkkiä siitä, mitä tarkoittaa, siihen ei vastata. Ja jos laittaa, sakki takertuu siihen esimerkkiin ja alkaa inttää siitä ja keksiä siihen idioottimaisia "ratkaisuehdotuksia" sen sijaan, että osaisivat puhua itse asiasta, edes vähän yleisemmälläkin tasolla.
ARGH. Joo, taidan nyt mennä siivoamaan...