Naapurin yh huutaa lapselleen
ja lapsi on myös yöhoidossa joka viikonloppu. Onko normaalia?
Kommentit (26)
Yöhoito rippuu taas ihan, että missä on hoidossa ja lapsen iästä.
Meidän naapuri perusperhe huutaa lapsilleen ja ne lapset ovat mummolassa joka viikonloppu. Mun mielestä heille se on normaalia.
ja 20 kertaa jo hieman kovempaan sävyyn. Ja huudan myös vaaratilanteessa. Ja lapset isällään yhden yön joka vkl kun isä ei jaksa arkisin tavata.
Jotain vikaa?
olen ydinperheen äiti, huudan välillä lapsille ja lapset ovat välillä yökylässä. Onko tämä kaikki ok, koska en ole yh?
Poitsu taitaa olla noin 5.v ja äiti huutaa joka päivä muutaman kerran ja välillä karjuu todella lujaa. Huuto liittyy selvästi syömistilanteeseen ja hiljaa olemiseen.
Pari kertaa olen nähnyt kun poika haetaan hoitoon, silloin hakija on ollut yleensä joku muu kuin isä. Olen yrittänyt jutella äidin kanssa pihassa, mutta hän on tympeä ja varmaan tajuaa että yritän nuuskia. Hyvällä nuuskin ja voisin jopa auttaa joskus.
ap
olen ydinperheen äiti, huudan välillä lapsille ja lapset ovat välillä yökylässä. Onko tämä kaikki ok, koska en ole yh?
ovat vaan niin typeriä...jos luulet olevasi fiksu niin siitä olet kaukana.'
Jätä vastaamatta, jos ei ole mitään järkevää kommenttia tähän.
En ole ap..
Eilen oli pinna aika kireellä ja tiedä, että huuto kuului teille asti. Mutta jälkikasvuni elää huudostani huolimatta ihan onnellista elämää, en sentään mäiski.
Lasten isä on ottanut lapset luokseen tänä vuonna kerran. Siis kerran!!! Eli saan kai ottaa välillä omaa aikaakin ja järjestää yökyäilyjä?
Yökyläily on kaikille kolmelle osapuolelle oikein mukavaa vaihtelua arkeen.
että äsken huusi esimerkiksi näin: v**** mä jaksa enää laittaa sulle mitään kun kaikki on aina niiiin pahaa.
Tuon paha-sanan kohdalla äiti matkii poikaa. :(
ap
valitettavasti huudan lapsilleni, mutta ehkä tässä tapauksessa huutamisella ja viikonloppuhoidolla on yhteys? Ehkä naapurilla on kovasti vaikeuksia jaksamisen suhteen ja lapsella on tukiperhe, jossa käy viikonloppuisin?
Eilen oli pinna aika kireellä ja tiedä, että huuto kuului teille asti. Mutta jälkikasvuni elää huudostani huolimatta ihan onnellista elämää, en sentään mäiski. Lasten isä on ottanut lapset luokseen tänä vuonna kerran. Siis kerran!!! Eli saan kai ottaa välillä omaa aikaakin ja järjestää yökyäilyjä? Yökyläily on kaikille kolmelle osapuolelle oikein mukavaa vaihtelua arkeen.
ap
että äsken huusi esimerkiksi näin: v**** mä jaksa enää laittaa sulle mitään kun kaikki on aina niiiin pahaa.
ap
Katsos lapsella voi olla siellä vkl-isän luona vaikka "kiva" mummu, joka laittaa vain ja ainoastaan lapsen lempiruokia. Äidin ruoka onkin sitten pahaa, kun ei olekaan koko ajan ranskalaisia ja nakkeja vaan myös vihanneksia ja kokolihaa...
Asioilla on yleensä enemmän kuin yksi puoli...
ollut liian väsynyt ja lapset tottakait osaa just silloin olla niin hankalia...
ja yökylässäkin ovat lähes jokaviikonloppu, on normaalia.
että äsken huusi esimerkiksi näin: v**** mä jaksa enää laittaa sulle mitään kun kaikki on aina niiiin pahaa. Tuon paha-sanan kohdalla äiti matkii poikaa. :( ap
mutta myöhemmin kyllä.....surullista. Mene hoidattamaan tuota agressiota/hallisematonta käyttäytymistä edes lapsiesi takia. Se siirtyy lapsillesi ja he jatkavat sitä omissa lapsissaan..sitäkö sinä oikeasti haluat. Vain sen takia kun sinulla itseäsi v****taa haluat pilata myös lastesi elämän.
Herää jo itsekkyydestäsi..yksikään lapsi ei ansaitse v''tuttelua ja huutamista.
Ja lukee tämän ketjun ja ottaa sun sanoista vinkin?
*reps*
se ei silti oikeuta käyttäytymään lasta kohtaan pelottavasti ja epäreilusti. Käy sanomassa äidille että huutaminen kuullostaa todella pahalta, tarjoa hoitoapua, seuraa yms. Ehkäpä äiti heräisi itsekkin huomaamaan että käyttäytyy huonosti lastaan kohtaan.
ap
kyllä todella surullista tuollainen puhe. Voi voi missä oloissa osa lapsista tässä maassa joutuukaan elämään.
että äsken huusi esimerkiksi näin: v**** mä jaksa enää laittaa sulle mitään kun kaikki on aina niiiin pahaa. Tuon paha-sanan kohdalla äiti matkii poikaa. :( ap
kyllä todella surullista tuollainen puhe. Voi voi missä oloissa osa lapsista tässä maassa joutuukaan elämään.
Minulla oli ikkuna auki ja äiti oli lapsensa kanssa ulkona grillaamassa. Meillä on siis taloyhtiön grilli pihassa, jota saa vapaasti käyttää.
Äidin kaveri (mies) veti laukustaan karkkipussin ja poika alkoi pyytää karkkeja. Mies sanoi tiukasti, että nämä ovat minun karkit ja laittoi karkin suuhun ja pussin takaisin laukkuun päätään pudistellen!
Pojan elämä on varmaan aika surullista...
ap
eivät tajua, että lapsi on lapsi ei samanlainen vajakkinarkki kuten muut ympärillä pyörivät hyypiöt.
On normaalia, vaikkakaan ei tietenkään ideaalitilanne. Ilmeisesti kuitenkin lapsen äiti saa hoitoapua (nuo viikonloppukyläilyt), mikä on hyvä asia. Voithan mainita naapurillesi että huutaminen häiritsee sua niin ehkä äiti vähentää lapselle huutamista. Tai voisit vaikka tarjota apuasi.
usein huutaa ja minkä ikäiselle lapselle. Ja kenellä lapsi on yökylässä; mummillaan vai narkkarikavereilla?
Ei tokikaan. Riittää kun on yh. LS-ilmoitusta kehiin vain.