Vein Filppuvaimon kymmeneksi tunniksi sienimetsÀlle
Ensi viikolla myy ne torilla. đ Olisiko suomimammoista tĂ€hĂ€n? No jos totta puhutaan, oli Filppuvaimokin aika nuutuneen nĂ€köinen 10h sienestĂ€misen jĂ€lkeen. đđ€Ł
Kommentit (94)
Lopetin metsÀsienten syönnin Tsernobylin jÀlkeen. Laskeumia tuli Suomeen saakka ja sienirihmastoissa sÀteily myös sÀilyy.
Vierailija kirjoitti:
Et pysty elÀttÀÀn vaimoos?
Tottakai pystyn. Mutta meidĂ€n huushollissa emĂ€tĂ€kin pistetÀÀn töihin.đ€
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pysty elÀttÀÀn vaimoos?
Tottakai pystyn. Mutta meidĂ€n huushollissa emĂ€tĂ€kin pistetÀÀn töihin.đ€
AP
KyllÀhÀn ennen suomi-nainen töitÀ teki. Ei enÀÀ. PersettÀ levennetÀÀn pÀivÀt ja illat netissÀ.
Tiesikö rouva, ettÀ mitÀ sieniÀ voi kerÀtÀ syötÀvÀksi? Vai kerÀsikö hÀn kaikkea mahdollista?
NĂ€mĂ€hĂ€n jĂ€ttÀÀ suomalaisen ylijÀÀmĂ€ukon heti sopivan tilaisuuden tullen ja hyvĂ€ niin. đ€
Vierailija kirjoitti:
NĂ€mĂ€hĂ€n jĂ€ttÀÀ suomalaisen ylijÀÀmĂ€ukon heti sopivan tilaisuuden tullen ja hyvĂ€ niin. đ€
Ei jĂ€tĂ€ jos ei ole passia đ
Vierailija kirjoitti:
Suomi-naisten avioerot lÀhes 50% pÀÀkaupunkiseudulla. Miten se voi olla enÀÀ huonompi tilanne?
Aasialaiset on pirun ahkeria tekemÀÀn töitÀ. KesÀtyöpaikan pomo toi lÀhes 60 vuotiaana Indonesiasta parikymppisen naisen ja kehui miten kova se on tekemÀÀn kotitöitÀ, sanoi ettei koskaan ole ollut sukat ja kalsarit yhtÀ siististi kaapissa suomalaisen vaimon aikaan.
SiinÀ se meillekin tarjoili pomon talolla hymyillen kahvit pihalle, tuolla pÀin maailmaa se nainen tietÀÀ sen paikkansa.
Aasialainen liha myös pilaantuu hitaammin kuin mitÀ kotimainen:)
Vierailija kirjoitti:
Lopetin metsÀsienten syönnin Tsernobylin jÀlkeen. Laskeumia tuli Suomeen saakka ja sienirihmastoissa sÀteily myös sÀilyy.
SÀteilyÀ saa joka pÀivÀ ihan omassa kotonakin eri laitteista, talon rakennusmateriaaleista tai maaperÀstÀ. Syön edelleen sieniÀ, kerran tÀÀllÀ vain eletÀÀn.
MeillÀ on töissÀ nuori seksikÀs aasialainen, adoptoitu Suomeen pienenÀ. Painaa kyllÀ hommia kuin muurahainen ja nostelee isoja painavia esineitÀ vaikka on itse todella pieni ja siro.
Itse oon tÀssÀ ajatellut jos sittenkin ottaisi thaivaimon, ei ollut tarkoitus, mutta kun tÀssÀ jo 6 vuotta on tunnettu ja ei oikein enÀÀ ole mitÀÀn menetettÀvÀÀ tÀssÀ iÀssÀ.
Aasialainen nainen on hoikka, siro, naisellinen, ahkera, kuuliainen ja miestÀ kunnioittava. Kaikkea sitÀ mitÀ suomalainen kanttura ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset on pirun ahkeria tekemÀÀn töitÀ. KesÀtyöpaikan pomo toi lÀhes 60 vuotiaana Indonesiasta parikymppisen naisen ja kehui miten kova se on tekemÀÀn kotitöitÀ, sanoi ettei koskaan ole ollut sukat ja kalsarit yhtÀ siististi kaapissa suomalaisen vaimon aikaan.
SiinÀ se meillekin tarjoili pomon talolla hymyillen kahvit pihalle, tuolla pÀin maailmaa se nainen tietÀÀ sen paikkansa.
Nuori naisparka, jos kuusikymppistÀ mÀtÀlihaa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Ai oikeasti pomo kertoisi kesĂ€työntekijöille kotielĂ€mĂ€stÀÀn ja puhuisi seksistisesti omasta vaimostaan joillekin random työntekijöille. NĂ€iden inceleiden satutuokiot on niin koomisia aina. đ Suomalaiset setĂ€miehet, jotka ei kelpaa kellekÀÀn, turvautuu hĂ€dĂ€nalaisiin naisiin, jotka hakee vain parempaa elintasoa. Ei ne rakasta todellisuudessa niitĂ€ rumia ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ on töissÀ nuori seksikÀs aasialainen, adoptoitu Suomeen pienenÀ. Painaa kyllÀ hommia kuin muurahainen ja nostelee isoja painavia esineitÀ vaikka on itse todella pieni ja siro.
Ja nÀÀhÀn tuo setien kahvitaukoihin ja työpÀiviin kummasti intoa ja piristystÀ ja kas kummaa kun kettÀÀn ei kiinnostakaan tehdÀ töitÀ etÀnÀ!
Vierailija kirjoitti:
Itse oon tÀssÀ ajatellut jos sittenkin ottaisi thaivaimon, ei ollut tarkoitus, mutta kun tÀssÀ jo 6 vuotta on tunnettu ja ei oikein enÀÀ ole mitÀÀn menetettÀvÀÀ tÀssÀ iÀssÀ.
Ota ihmeessÀ. Toimi, ennekuin myöhÀistÀ.
Kiva, ettÀ olet löytÀnyt mieleisen puolison. Kaikkea hyvÀÀ teille. Samoin kaikille muille vastaavassa tilanteessa olevalle.
Raukkaparkaa kun sai köyhÀn miehen