Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä ylipisto-opiskeluni on vain leikkimistä :-(

Vierailija
11.11.2012 |

Hänen mielestään minä vain leikin yliopistolla kun opiskelen tällä hetkellä todella ahkerasti, jotta pääsen läpi kursseja jotka vaativat paljon työtä. Laajoja kokonaisuuksia, hyvinkin teoreettisia aiheita joiden ymmärtäminen on oleellista myös tulevan ammattini kannalta. Miten tähän pitäisi suhtautua? Mies ei arvosta ollenkaan :-(

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset alkaa välittömästi jakelemaan negaatioita.. Tajuatteko ollenkaan että maailman mittakaavassa naisen opiskelu on avain ihan kaikkeen? lasten hyvinvointiin, toimeentulon kohenemiseen, kaikenlaisen pahan ja väkivallan vähenemiseen??? Ja täällä vingutaan heti jos jollain on unelma ja yritystä. Oikeesti olette hirveitä mätäpesäkkeitä ihmisiksi! Kateus ja katkeruus on todella vaarallinen tauti. Ap;lle sympatiat; on kurjaa jos toinen ei arvosta. kannattaisi varmaan katsoa tilannetta että suhtautuuko hän muutenkin suhun, naiseen yms vähätellen. koska jos elät koko ajan vähättelyn piirissä ennen pitkää voimasi ja unelmasi loppuvat ja niin ei sa itselleen antaa tapahtua!

tietenkin joukossa oli myös ystävällisiä kommentteja, se ei vähennä sitä järkyttävää tosiasiaa että moni nainen on katkera ja vihamielinen. Juu, 100% varma en tietenkään voi olla vastaajien sukupuolesta mut jonkin verran luotan myös ihmistuntemukseeni, kyllä pääosin ovat naisten kommentteja.

Vierailija
42/43 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko niin rikkaita, että miehestä voisit hyvin olla kotona lastenne kanssa? Opiskeletko itseäsi vai perhettäsi varten? -yliopiston käynyt-

Onko vaimon opiskelu vain leikkiä jos miehellä on hyvä palkka? Minä olen ollut siinä uskossa että useimmat opiskelevat itseään varten, päästäkseen mielenkiintoiseen, motivoivaan ja antoisaan työhön. En ole koskaan osannut ajatella, että opinnot olisivat perhettä varten. Vaikka kyllähän vanhempien suorittamista opinnoista yleensä perheellekin jotakin etua koituu ihan koko perheelle. En myöskään ole ajatellut että työtä tehtäisiin perhettä varten. Enemmänkin lähestyn tätäkin itsekkäästä näkökulmasta. Haluan hyvän elintason. Toki myös perheeni saa nauttia siitä samasta elintasosta, mutta ihan itseäni varten minä työtä ensisijaisesti teen. En myöskään haluaisi ajatella, että mieheni tekee työtä minua ja lapsiamme varten, vaan toivon että on siitä ihan itse kiinnostunut.

Jos AP:n mies joutuu elättämään perheen sen aikaa kun AP opiskelee niin ei ihmekkään jos mies rupeaa kypsymään. Jos siitä ei tienaa niin sitä ei tehdä. AP:n pitää ruveta maksamaan puolet perheen kuluista

Viisas mies tukee kaikin tavoin vaimonsa sinittelyä. Onhan siitä tulevaisuudessa paljon iloa ja hyötyä koko perheelle. paisti että opiskelusta seuraa mahdollisuus parempaan palkkaan kuin perusduunissa käymisestä, on monesti tutkittu että kouluteut naiset hoitavat lapsensakin paremmin. Eikös miehen kannattaisi tätä tukea???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko niin rikkaita, että miehestä voisit hyvin olla kotona lastenne kanssa? Opiskeletko itseäsi vai perhettäsi varten? -yliopiston käynyt-

Onko vaimon opiskelu vain leikkiä jos miehellä on hyvä palkka? Minä olen ollut siinä uskossa että useimmat opiskelevat itseään varten, päästäkseen mielenkiintoiseen, motivoivaan ja antoisaan työhön. En ole koskaan osannut ajatella, että opinnot olisivat perhettä varten. Vaikka kyllähän vanhempien suorittamista opinnoista yleensä perheellekin jotakin etua koituu ihan koko perheelle. En myöskään ole ajatellut että työtä tehtäisiin perhettä varten. Enemmänkin lähestyn tätäkin itsekkäästä näkökulmasta. Haluan hyvän elintason. Toki myös perheeni saa nauttia siitä samasta elintasosta, mutta ihan itseäni varten minä työtä ensisijaisesti teen. En myöskään haluaisi ajatella, että mieheni tekee työtä minua ja lapsiamme varten, vaan toivon että on siitä ihan itse kiinnostunut.

Jos AP:n mies joutuu elättämään perheen sen aikaa kun AP opiskelee niin ei ihmekkään jos mies rupeaa kypsymään. Jos siitä ei tienaa niin sitä ei tehdä. AP:n pitää ruveta maksamaan puolet perheen kuluista

Viisas mies tukee kaikin tavoin vaimonsa sinittelyä. Onhan siitä tulevaisuudessa paljon iloa ja hyötyä koko perheelle. paisti että opiskelusta seuraa mahdollisuus parempaan palkkaan kuin perusduunissa käymisestä, on monesti tutkittu että kouluteut naiset hoitavat lapsensakin paremmin. Eikös miehen kannattaisi tätä tukea???

Koska todennäköistä on että siinä vaiheessa he ovat jo eronneet. Toisen elämää ei pidä tukea. Ellei sitä sitten laita sopimukseen velaksi johon tulee korkoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi