Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia AMK-opinnoista työn ohella?

Vierailija
11.11.2012 |

Minulla on stressaava työ etten edes tiedä kannattaako se, mutta vaihtaisin niin alaa..

Tai oikeastaan: stressiä on välillä enemmän ja välillä vähemmän.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo muutamaan kertaan tällä viikolla? Vastanneet, että raskasta on

Vierailija
2/9 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kolmivuorotyötä ja käyn amk:a. Ajallisesti tekee kyllä tiukkaa. Mutta kouluviikot on tavallaan lomaa siitä omasta stressaavasta duunista! Sen viikon kun mietit isoja asioita ja analysoit ja tutkit ja peilaat jne, työasiat unohtuu :) Kouluviikon jälkeen tuntuu niinku oisit ollut kuukauden pois. En kadu hetkeäkään että opiskemaan lähdin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo muutamaan kertaan tällä viikolla? Vastanneet, että raskasta on

Haepa se ketju kun kerta enemmän tiedät!

ap

Vierailija
4/9 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kouluviikot on tavallaan lomaa siitä omasta stressaavasta duunista! Sen viikon kun mietit isoja asioita ja analysoit ja tutkit ja peilaat jne, työasiat unohtuu :)

minun työ on juuri tuota analysoimista, tutkimista ja MIETTIMISTÄ.? Minulla on akateeminen koulutus ja vähän tuosta AMK:sta on sellainen kuva, ettei järkyn vaikea ole. Mutta varmaan riippuu alastakin, missä niitä "isoja asioita" joutuu miettimään.

ap

Vierailija
5/9 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso tuosta: http://www.google.fi/#hl=fi&sclient=psy-ab&q=vauva.fi+amk+ohessa&oq=vau…

Löydät monta keskustelua aiheesta.

Vierailija
6/9 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK on erilainen. Jos yliopistolla pärjäät sillä, että teet itse itsellesi aikataulun, niin amk:ssa istut jokaisella tunnilla, vaikka ei kiinnostaisikaan. Siellä mennään lukujärjestyksen mukaan.

En usko, että amk sopii sulle.

Vierailija
7/9 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK on erilainen. Jos yliopistolla pärjäät sillä, että teet itse itsellesi aikataulun, niin amk:ssa istut jokaisella tunnilla, vaikka ei kiinnostaisikaan. Siellä mennään lukujärjestyksen mukaan.

En usko, että amk sopii sulle.

ei ole selkeää työtä vaan yhtä pilipalia. Haluan kunnon työn, sellaisen että tiedän mitä teen!

Duunarin homman, johon vaaditaan opintojakin!

ap

Vierailija
8/9 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kouluviikot on tavallaan lomaa siitä omasta stressaavasta duunista! Sen viikon kun mietit isoja asioita ja analysoit ja tutkit ja peilaat jne, työasiat unohtuu :)

minun työ on juuri tuota analysoimista, tutkimista ja MIETTIMISTÄ.? Minulla on akateeminen koulutus ja vähän tuosta AMK:sta on sellainen kuva, ettei järkyn vaikea ole. Mutta varmaan riippuu alastakin, missä niitä "isoja asioita" joutuu miettimään.

ap

Vinkki ap: laita seuraavaksi ainakin aloitusviestiin (toki kannattaa laittaa jo otsikkoon), että haluat kokemuksia akateemisesti koulutetuilta asiantuntijatehtävissä olevilta kokemuksia amk-opiskelun ja työn yhteensovittamisesta. Ettei turhaan me rupusakki sun aikaa viedä.

-3-

Vierailija
9/9 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vinkki ap: laita seuraavaksi ainakin aloitusviestiin (toki kannattaa laittaa jo otsikkoon), että haluat kokemuksia akateemisesti koulutetuilta asiantuntijatehtävissä olevilta kokemuksia amk-opiskelun ja työn yhteensovittamisesta. Ettei turhaan me rupusakki sun aikaa viedä.

-3-

ap