No niin: gynekologi ei suosittele posliinia
http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012111116300904_se.shtml
Vain tyhmät naiset vaarantaa oman terveytensä miesten takia.
Kommentit (88)
Tiedän kyllä mitä suuseksi on. Mutta karvaa ei kasva herkillä alueilla, vai onko jollakin karvaa peniksessa, klitoriksessa tai häpyhuulten välissä jne.? Miksi joku nuolisi sitä ns. "karva-aluetta" kun suuseksissä voi nuolla muutakin, mikä tuntuu paremmalta.
Ihan oikeasti, miksi ihmeessä teitä kiinnostaa toisten karvat noin vimmatusti?
Miten tästä voi olla näin sähäköitä mielipiteitä olemassa?
Olenko mä jotenkin ainoa, joka on välillä majava ja välillä poslari ja yleensä jotain siltä väliltä? Ja ihan terveenä pysyn kaikilla karvoilla, ja mies antaa tai on antamatta karvaisuusasteesta riippumatta?
APua, en tajua.
Tiedän kyllä mitä suuseksi on. Mutta karvaa ei kasva herkillä alueilla, vai onko jollakin karvaa peniksessa, klitoriksessa tai häpyhuulten välissä jne.? Miksi joku nuolisi sitä ns. "karva-aluetta" kun suuseksissä voi nuolla muutakin, mikä tuntuu paremmalta.
Eikö sulla muka kasva karvaa ulkoisten häpyhuulien sisäreunoissa?
Ei mitään väliä vaikka ei koskaan olis ollut mitään tulehduksia tms. Saippua on saatanasta seuraava ja tuhoaa toimivan toosan ja seksielämän.
Kun gyne sanoo, että karvoilla on oma tehtävänsä ja niiden poisto altistaa tulehduksille jne. ei gyne tiedä mistään mitään.
Tää on tätä AV:n logiikkaa.
Onhan gynen kommentti kuitenkin aina perustelumpi ja ainakin jollakin tavalla kompetentti verrattuna vaahtosuiseen av-mammaan.
valkovuoto lisääntyy? En tiedä mistä johtuu, mutta minulla ainakin noin. Normaalisti ei valkovuotoa lainkaan, mutta karvattomana koko ajan mömmöinen fiilis kalsareissa.
Hyvin epämukava olo oli silloin. Ja niitä tulehduksia myös. Karvat "ilmastoi" ja suojaa. Kun ei ole karvoja niin siinä on iho suoraan kiinni alushousuissa, tulee mahd. hankausta ja "ummehtumista". Pahimmassa tapauksessa ne alushousutkin on vielä jotkut keinokuituiset stringit.
Toki joku tulee kertomaan, että "mä ainakin olen aina pitänyt muovisia stringejä ja sheivannut posliiniksi ja pessyt Fairylla pulloharjan kanssa eikä mulle ole koskaan ollut mitään tulehduksia!". Joo, voi olla. Eiväthän nuo yleisen tason havainnot sitä tarkoita, etteikö yksittäistapaus voisi poiketakin. Mutta onhan se hyvä kertoa ihmisille tästä, jotkut ovat niin ulkona että kärsivät kaikenmaailman vaivoista eivätkä silti tajua, että voisko se posliini ja ne hiertävät keinokuituiset alushousut vaikuttaa asiaan.
Naisen pitää olla jatkuvasti tyytymätön johonkin itsessään, jotta hän ostaa kosmetiikkaa - ja karvojenpoistovälineitä. Naisetkin ovat pystyneet nauttimaan seksistä ja suuseksistä vuosituhansia, mutta nykyään yritetään väkisin tuputtaa, että suuseksi ei ole nautinnollista ilman neuroottista karvojen vahtimista ja ajelua. Että mies ei vain VOI nuolla eikä nainen vain VOI nauttia suuseksistä, jos on karvoja. Eihän nykypäivän nainen saa olla rento ja nauttia seksistä ilman, että hän on jatkuvasti kontrollissa - itsetietoinen ja huolissaan siitä, että joku karva on nyt kasvanut pari milliä liian pitkäksi. Sitten on koko seksikokemus pielessä jos näin kamalasti on päässyt käymään! Tyytyväisyys elämään ja itseensä ei myy, siksi sitä pitää lietsoa koko ajan lisää. Mä en tajua, miten olen saanut ja olen voinut nauttia seksistä ja suuseksistä kaikki nämä vuodet ilman että olen täysin posliini.
Eikö sulla muka kasva karvaa ulkoisten häpyhuulien sisäreunoissa?
Naisen pitää olla jatkuvasti tyytymätön johonkin itsessään, jotta hän ostaa kosmetiikkaa - ja karvojenpoistovälineitä. Naisetkin ovat pystyneet nauttimaan seksistä ja suuseksistä vuosituhansia, mutta nykyään yritetään väkisin tuputtaa, että suuseksi ei ole nautinnollista ilman neuroottista karvojen vahtimista ja ajelua. Että mies ei vain VOI nuolla eikä nainen vain VOI nauttia suuseksistä, jos on karvoja. Eihän nykypäivän nainen saa olla rento ja nauttia seksistä ilman, että hän on jatkuvasti kontrollissa - itsetietoinen ja huolissaan siitä, että joku karva on nyt kasvanut pari milliä liian pitkäksi. Sitten on koko seksikokemus pielessä jos näin kamalasti on päässyt käymään! Tyytyväisyys elämään ja itseensä ei myy, siksi sitä pitää lietsoa koko ajan lisää. Mä en tajua, miten olen saanut ja olen voinut nauttia seksistä ja suuseksistä kaikki nämä vuodet ilman että olen täysin posliini.
Tässä tunteita, joilla posliinihysteriaa (ja karvanpoistovälineitä ja -palveluja) myydään:
Itsetietoisuus
Epävarmuus
Itsekontrolli
Vastenmielisyys
Neuroottisuus
Vailla rationaalista perustelua oleva pöpökammo
Tyytymättömyys
Poissa on:
Ilo seksistä ja omasta kehosta
Heittäytyminen ja sponttaanius
Huumori
Luonnollisuus tai sanotaanko kohtuullisuus siinä, miten paljon elämän pitää pyöriä oman ulkonäön ja pimperon ympärillä
Oman kehon muutosten hyväksyminen esim iän myötä
Siis ei karvan karvaa ulkoisten häpyhuulien "sisäreunoissa". Karvankasvu päättyy siihen huulen "reunalle" ja sisäreuna on täysin sileä. Kun lisätään tähän kiihottumisen vaikutus häpyhuuliin ja suuseksissä tavallinen asento niin kyllä siinä on täysin paljaana se alue, jolle suuseksiä muutenkin annetaan. Sen takia ei tarvitse karvoja poistaa.
Siis ei karvan karvaa ulkoisten häpyhuulien "sisäreunoissa". Karvankasvu päättyy siihen huulen "reunalle" ja sisäreuna on täysin sileä. Kun lisätään tähän kiihottumisen vaikutus häpyhuuliin ja suuseksissä tavallinen asento niin kyllä siinä on täysin paljaana se alue, jolle suuseksiä muutenkin annetaan. Sen takia ei tarvitse karvoja poistaa.
Sulla on sit pikkasen erilainen alapää kuin esim meikäläisellä.
Mulla on kaikki sisemmät tavarat piilossa, joten ei ole täysin paljaana se alua jolle suuseksiä annetaan koskaan, millään kiihotuslevelillä.
miten tuo toimii populaation tasolla (ongelma) ja että yksilön tasolla se voi silti toimia.
Aivan vastaava asia kun populaation tasolla on fiksua rokottaa vaikkapa kansa jotakin tautia vastaan, siinä ei terveydenhoidon ammattilaista oikeasti kiinnosta jos muutama kymmen saa rokotteesta vakavia ongelmia jos sadat tai tuhannet niiltä vastaavasti välttyvät.
Vastaavasti osalla karvattomasta pimpasta ei ole haittaa, eli terveys kestää tuon "lisäkuorman". Merkittävällä osalla ei kuitenkaan kestä, ja siitä seuraa että populaation tasolla tuota ei voi suositella kun ongelmia sitten ratkotaan tavallaan turhan takia ja ainoa tepsivä ratkaisu voi olla karvojen takaisin kasvattaminen.
(Mies jonka vaimolla valitettavasti on karvoja melkoisesti, no on tainnutkin olla fiksu kun ei ole ajellut)
Siis heidän ongelma on karvojen selvä liikakasvu. Ei kellään normaalilla naisella kasva karvoja sillä suuseksin kannalta tärkeällä alueella. Vai luuletteko te jotain häpykummun pusuttelua suuseksiksi?
Kyllä ajalemattoman vaimon karvoja löytyy kurkusta ja saa kurlailla aika usein, että ne saa sieltä pois. Pitäiskö ne sitten säännöllisesti koestaa liimaharjalla tai pölynimurilla ennalta, että tuolta välttyisi. Toistaiseksi on kurlattu ja manattu karvoja.
M76
näin sanotaan uudessa kauneus ja terveys lehdessä.
Toki jos siitä aiheutuu vaivoja, on parempi ettei ajele, mutta haittaa / hyötyä ajelusta ei ole.
Jokainen voi itse kokeilla sopiiko ajelu vai ei.
Turha tästä on jauhaa ja tapella. Itselleni ei ole koskaan tullut mitään ongelmia ajelusta ja olen ajellut n.20 vuotta alapääni. Nautitaan kaikki itsestämme sellaisina kuin meidän on hyvä olla.
Toki jos siitä aiheutuu vaivoja, on parempi ettei ajele, mutta haittaa / hyötyä ajelusta ei ole.
Turha tästä on jauhaa ja tapella. Itselleni ei ole koskaan tullut mitään ongelmia ajelusta ja olen ajellut n.20 vuotta alapääni. Nautitaan kaikki itsestämme sellaisina kuin meidän on hyvä olla.
Kauneus ja terveys lehdissä kirjoitetaan mitä lukijat haluavat kuulla
pidän melko ammattitaidottomana tuollaista gynekologia. Onneksi antoi kommenttejaan omalla nimellään, niin tietää olla menemättä moiselle idiootille. Onneksi mulla on ammattitaitoinen vanhempi herrasmies gynekologina, ei lauo tuollaisia pöljyyksiä lehdissä :DD
että sänki tuntuu ikävältä. Karva on pehmeä, mutta ollessaan lyhyt (sänki) se pistelee ikävästi. Riippumatta tavasta millä ajaa/nyppii/epiloi sängen pois, siinä pitää vähän sitä sänkeä olla. Tarkoitan sitä, ettei karva tartu epilaattoriin/vahaan tai leikkaudu terällä pois jos sitä ei ole "näkyvissä" yhtään.
Minusta terävä sänki tuntuu ikävältä, samaan tapaan kun miehen parransänki voi joskus "raapia" omia kasvoja kun halaa/suukottaa, voi se sänki olla häpykummulla ja raapia miehen kasvoja herkän hetken ollessa menossa. Onko se sitten ihanan tuntuista? ..No jos tietää että kerran viikossa saunan jälkeen on alapää helppo pitää trimmattuna, jos taas harrastaa spontaania seksiä, on siinä poslarissa joskus se sänki vaihe päällä =parempi hieman siistiä eikä ajella kokonaan pois.
Ei tule mitään sänkeä, jos karvat poistetaan sokeroinnilla. Usko pois. Kokeile vaikka:D
Kauneus ja terveys lehdissä kirjoitetaan mitä lukijat haluavat kuulla
lehtihän se on se raamattu??? voi elämän kevät teitä pissiksiä.
pidän melko ammattitaidottomana tuollaista gynekologia. Onneksi antoi kommenttejaan omalla nimellään, niin tietää olla menemättä moiselle idiootille. Onneksi mulla on ammattitaitoinen vanhempi herrasmies gynekologina, ei lauo tuollaisia pöljyyksiä lehdissä :DD
saatat tarvita ihan muun alan ammattilaista (kosmetologia HHHAAAA)
gynellä riittää asiakkaita, jos joku karvasyndroomasta kärsivä pissis jättää käymättä.
ainakaan ole eroa, onko karvat vai ei. Sama homma toimii toisinpäin, en tykkää karvattomista miehistä. Haluan miehen, en neitiä. Ei silti eroa miehen saamassa suuseksissä onko sillä karvat vai ei.
Pitäskö sun miestä vaihtaa?