Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin: gynekologi ei suosittele posliinia

Vierailija
11.11.2012 |

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012111116300904_se.shtml

Vain tyhmät naiset vaarantaa oman terveytensä miesten takia.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mulla karvojen ajo altistaa mm. hiivatulehduksille.

Nykyisin siistin ainoastaan bikinirajat ja kummasti tulehdukset on kadonneet kokonaan.

Mulla taas toisinpäin. Karvojen ollessa täyskasvuisia ne kutisee, tuntuvat epämiellyttävältä ja hiivakin on iskenyt silloin päälle.

Posliinina mulla ei ole ollut yhden yhtä tulehdusta alapäässä.

Vierailija
22/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. aika ajoin posliini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä vaikka ei koskaan olis ollut mitään tulehduksia tms. Saippua on saatanasta seuraava ja tuhoaa toimivan toosan ja seksielämän.

Kun gyne sanoo, että karvoilla on oma tehtävänsä ja niiden poisto altistaa tulehduksille jne. ei gyne tiedä mistään mitään.

Tää on tätä AV:n logiikkaa.

Vierailija
24/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä vaikka ei koskaan olis ollut mitään tulehduksia tms. Saippua on saatanasta seuraava ja tuhoaa toimivan toosan ja seksielämän.

Kun gyne sanoo, että karvoilla on oma tehtävänsä ja niiden poisto altistaa tulehduksille jne. ei gyne tiedä mistään mitään.

Tää on tätä AV:n logiikkaa.

Mä käytän mieluiten maalaisjärkeä.

Pesen kyllä saippualla ja poistan karvat. Jos alkaa tuntua pahalta niin vaihdan toimintatapaa.

Kymmenen vuotta toiminut näin ongelmitta.

Vierailija
25/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miehellä että naisella.

Vierailija
26/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaan pois, siistin vain.

Olen ajellut muutaman kerran kokonaan ja tuloksena tulehduksia ja hiiva. Mä en ymmärrä miten muka karvojen ajelu olis hygieenistä?? Mitä ihmettä teillä valuu pitkin pöksyjä jos aamulla käy suihkussa ja pesee alapään ettei se tule puhtaaksi?

Kertokaa mikä hygieniasyy on ajaa karvat? Mitä niistä roikkuu vaikka saippualla pesisit ettei se pesu riitä? miten karvat tekee likaiseksi?

Vierailija
27/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kyseiselle gynekologille menis, aika amatöörimäistä höpinää.

Nimenomaan.

Ei ole kiistämistä etteikö karvat olisivat joskus ikuisuus sitten ollut hygieenian takia tarpeellisia, mutta ei nykypäivänä, jos normaalista hygieeniastaan pitää huolta.

jos huolehtii päivittäisistä pesuista, niin karvallinen alapää ei ole epähygieeninen. Karvoja ei siis poistella hygienian vaan muiden syiden takia.

Vierailija
28/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kyseiselle gynekologille menis, aika amatöörimäistä höpinää.

Nimenomaan.

Ei ole kiistämistä etteikö karvat olisivat joskus ikuisuus sitten ollut hygieenian takia tarpeellisia, mutta ei nykypäivänä, jos normaalista hygieeniastaan pitää huolta.

jos huolehtii päivittäisistä pesuista, niin karvallinen alapää ei ole epähygieeninen. Karvoja ei siis poistella hygienian vaan muiden syiden takia.

En minä niin ole väittänytkään, minulla on vain mukavampi olo ilman karvoja.

Niinkuin on mukavampa myös olla muotoon pistetyissä kulmakarvoissa.

Vierailija
29/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkovuoto lisääntyy? En tiedä mistä johtuu, mutta minulla ainakin noin. Normaalisti ei valkovuotoa lainkaan, mutta karvattomana koko ajan mömmöinen fiilis kalsareissa.

Vierailija
30/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mitä joku gynekologi sanoo, mä teen silti juuri niinkuin itse tahdon.

Eli ajelem kaikki karvani pois! Näin olen tehnyt jo yli 7 vuotta, eikä mulla ole ollut ainoatakaan tulehdusta tai muuta ongelmaa.

Ja ei en ajele karvojani hygieniasyistä, koska muistan kyllä pestä alapäätäni!

Ajelen ne siksi että suuseksi tuntuu paremmalta ja mies tykkää antaa sitä enemän. Kaikki kielellä ja muilla kutittelut tuntuu ihanalta kun ei ole karvapehkoa! Mulla on siisti ja itsevarma olo!

En tuomitse niitä jotka eivät ajele, saatte toki olla karvaisia, se on teidän asianne! älkää siis muutkaan tuomitko mua..

Vierailija
31/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkovuoto lisääntyy? En tiedä mistä johtuu, mutta minulla ainakin noin. Normaalisti ei valkovuotoa lainkaan, mutta karvattomana koko ajan mömmöinen fiilis kalsareissa.

Ei mulla vaan tollaista..

Vierailija
32/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää karvoihin kiinni. Mutta jos karvoja ei ole, valkovuoto tulee pöksyihin asti. Siksi tuntuu, että valkovuotoa tulisi karvattomana enemmän.

Tämä on vain arvaus, en tiedä onko oikeasti noin.

Ise saatan olla välillä todella karvainen, useimmiten kuitenkin siistitty versio, puoliposlari, mutta muutama kerta olen ollut posliini.

En ole koskaan kärsinyt mistään tulehduksista.

Vierailija
33/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoitus estää bakteerien pääsyn vulvan limakalvoille. Kun sitä karvoitusta ei ole, bakteerit pääsevät sisään ja elimistö pistää puolustusmekanisminsa päälle: putsaa pöpöt valkovuodon mukana pihalle.

Vierailija
34/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle mitään ylimääräisiä tulehduksia ole tullut vaikka karvat poistankin.Eikä kyllä mitään muitakaan ongelmia.

Eihän tästä pitkä aika ole,kun joku gynekologi varoitteli miten stringien(!) käyttö altistaa ties mille tulehduksille jne.

Posliini ja stringit yhdessä on sitten varmaan tappava yhdistelmä.=D

Vierailija
35/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää majavat vois oikeesti jo unohtaa tän karvapropagandan. Mitä ihmeen merkitystä sillä on karvaisille naisille jos joku haluaa ajella posliiniksi? AP, mikä on aloituksesi pointti? Eikö sulla ole parempaa tekemistä?

Kasvata vaan niitä karvojas, kaikkien ei tarvitse!

Terveisin karvattomana 10 vuotta, ikinä ei yhtään ongelmaa, hiivaa tai tulehdusta alapäässä.

Vierailija
36/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä kasvaa karvoja "siellä", ympärillä kyllä, mutta ei niillä paikoilla missä esim. suuseksi tuntuu parhaalta. Voi vaikka pusutella reisiä tmv. ja mennä sitten "niille" alueille, en ymmärrä miksi sitä ns. karvaaluetta pitäisi pussailla koska ei se erityisen herkkää aluetta ole (ei miehellä eikä naisella).

Joskus olen ajellut kokonaan pois, yleensä vain siistin hieman, ei ole mitään vaikutusta ollut seksinlaatuun karvoilla.

Vierailija
37/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun gynekologin asialliset perustelut tänne linkkaa, niin heti saa epätoivoiset posliinit kimppuunsa.

Eikö sinulla itselläsikään ole parempaa tekemistä kuin kirjoitella tänne?

Nää majavat vois oikeesti jo unohtaa tän karvapropagandan. Mitä ihmeen merkitystä sillä on karvaisille naisille jos joku haluaa ajella posliiniksi? AP, mikä on aloituksesi pointti? Eikö sulla ole parempaa tekemistä?

Kasvata vaan niitä karvojas, kaikkien ei tarvitse!

Terveisin karvattomana 10 vuotta, ikinä ei yhtään ongelmaa, hiivaa tai tulehdusta alapäässä.

Vierailija
38/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä kasvaa karvoja "siellä", ympärillä kyllä, mutta ei niillä paikoilla missä esim. suuseksi tuntuu parhaalta. Voi vaikka pusutella reisiä tmv. ja mennä sitten "niille" alueille, en ymmärrä miksi sitä ns. karvaaluetta pitäisi pussailla koska ei se erityisen herkkää aluetta ole (ei miehellä eikä naisella).

Joskus olen ajellut kokonaan pois, yleensä vain siistin hieman, ei ole mitään vaikutusta ollut seksinlaatuun karvoilla.

Ehkä sunkin "niitä" alueita pitäisi vähän paremmin pussailla niin tuntisit miltä oikea "sille" alueelle annettu suuhoito tuntuu. Reidet on pikkaisen eri juttu kuin oikea suuseksi.

Vierailija
39/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/88 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis heidän ongelma on karvojen selvä liikakasvu. Ei kellään normaalilla naisella kasva karvoja sillä suuseksin kannalta tärkeällä alueella. Vai luuletteko te jotain häpykummun pusuttelua suuseksiksi?

Ehkä sunkin "niitä" alueita pitäisi vähän paremmin pussailla niin tuntisit miltä oikea "sille" alueelle annettu suuhoito tuntuu. Reidet on pikkaisen eri juttu kuin oikea suuseksi.