Mitä ET halua lahjaksi tulevana jouluna?
Kommentit (55)
Ainoa mitä saattaisin tarvita olisi raha.
N35
Enkä halua lahjaksi mitään, mistä en pidä. Ja tämä lista on pitkä :D
Parempi, että jos joku jotain uskaltautuu ostamaan, että se on lahjakortti.
Mitä voisin haluta:
- just tietynlaiset Marimekon lakanat
- just tietynlaisen espressokoneen
- just tietynlaisen keittiövaa'an
- kaikki Kivi- ja Kastehelmi-tuikkulasit käy.
Muu roina on turhaa, koska en sitä tarvitse. Hyvänä esimerkkinä muusta roinasta olkoon:
- leggingsit, sukkahousut, alusvaatteet (erityisesti väärän kokoiset)
- ruman väriset pyyhkeet, lakanat, koristetyynyt, pöytäliinat yms. kodin tekstiilit
- random-astiat (meillä on vain tiettyjä merkkejä/malleja, Anttilan tms. sekakipposet menevät suoraan kirpputorille)
- kaikki tavara, jossa on xx-rotuisen koiran kuvia (tykkäämme koirastamme, mutta emme ole rotuintoilijoita)
- meikit ja dödöt
- kylpytakit
- pörrösukat.
Jos jollain on liikaa rahaa, niin suosittelen laittamaan sen enemmin hyväntekeväisyyteen.
Mulla on kaikki mitä tarvitsen tai haluan.
Nainen 46 v.
reilua, mitään turhaa krääsää oli reilua tai ei. Lahjakortteja/leffalippuja joissa lyhyt käyttöaika.
Nainen 35
Tiedän ettei vaimo(38) halua vihreitäkuulia ja siksi se niitä saa. Me muut kun tykätään niistä.
Tietenkin jotain muutakin
pahaa suklaata,
koriste-esineitä tai muitakaan sisustukseen liittyviä juttuja,
tuikkukuppeja yms. kynttilähärpäkkeitä,
yöasuja.
nainen 33v.
mitään. Pieleen menee kuitenkin ja ilmankin pärjään.
Jos jotain on pakko antaa, niin sitten rahaa tai lahjakortteja, niin voin ostaa itse, mitä haluan.
Olen ilmoittanut jo perheelleni, etten tänä vuonna halua kirjoja enkä jatkossakaan, vaikka se onkin perinteeksi muodostunut. Mielummin lainaan kirjan kirjastosta :)
Isoäidilleni olen sanonut jo muutama vuosi sitten, ettei kutoisi enää minulle villasukkia, kun en niitä käytä ja minulla niitä jo on.
en tahtoisi pussilakanoita ja pyyhkeitä. Tykkään niistä ja arvostan niitä, mutta liinavaatekaappiin ei vain sovi enää enempää. Pari settiä on vielä pakkauksissaankin. Kätevä lahja sukulaisilta avoparille juu, mutta olemme asuneet saman katon alla jo aika kauan.
Otan kyllä iloisesti vastaan täällä haukutut shampoopakkaukset, suklaat, hyasintit, joulutähdet ja korut joka joulu... :)
N 25
paikat notkuvat tavaraa niin ettei kohta sekaan mahdu. eli, jos ei tiedä tarkalleen mistä pidän, mitä himoitsen, ja mitä astiasarjoja vaikka kerään, kertakäyttölahjat ovat silloin ainoa oikea ratkaisu, kuten suklaat, pähkinät, punkku/glögi, kynttilä -osasto.
-nainen 25
Mitään turhaa krääsää. Se, mitä se tarkottaa, en tiiä :DD lähinnä kynttilöitä ynnä muuta turhaa koristelua... Eivaan, en halua suklaata, koska sitä tulee ostettua ite. Enkä mitään vaatteita, koska itse haluan semmoset ostaa. Kaikki muu käy. :D
Kun on allerginen niin on allerginen. Tämä monasti unohtuu juuri joulukiireessä ihan asian tietäviltä hyviltäkin tutuilta varsinkin jos joku tuoksu on omasta mielestä ah niin ihana.
rva 40
-Valmiita marketin pakkauksia missä on jotain karseeta shampoota tai vartalovoidetta
-koriste-esineitä
-joulukrääsää
-karsean värisiä pussilakana pakkauksia by anttila
-kuparisia kalevala koruja
Nainen 34-v
en oikeasti tarvitse mitään. Villasukkia rakastan, mutta niitäkin on tarpeeksi. Suklaa ei innosta, kynttilöistä en tykkää. Kosmetiikan suhteen olen todella nirso erinäisten allergioiden vuoksi. Ehdotan aina kaikille että tänä vuonna ei lahjoja mutta se ei saa vastakaikua.
Mutta haluan valita itse miltä tuoksun.
Siis ei suihkusaippuoita tai partavesiä.
mies22
-nainen 40 v