Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko silikonirinnat aina "muovisen" oloiset?

Vierailija
10.11.2012 |

Olin niin epätoivoisena tänään rintsikkaostoksilla, että todella rupesin harkitsemaan silareita. Tilanne tämä:

Olen vartaloltani luonnostaan atleetti ja nyt kahden lapsen jälkeen tuntuu, että loputkin kehon rasvasta ovat poissa. Pituus 176 cm, paino 55 kg. Rinnat ovat olemassa edestäpäin, kun kerran nännitkin, mutta sivuilta sellaiset pienet nöpöt. Roiku ei, koska roikkuvaa ei ole. Uusi kuppikokoni on 65 D ja silti meinaa rinnanympärys olla liian iso. Kuppi on malliltaan "leveä", syvään kuppiin minulla ei ole täytettä.

Mutta tunnin sovituksen jälkeen tuli kopissa olo, että vartalooni sopisivat toisenlaiset rinnat: treenauksen johdosta hartioitakin on jonkin verran, lantio aika kapea ja samoin siis rinnanympärys, mutta jotenkin tuntuu, että uloketta puuttuu... mutta ovatko silarit aina tosi keinotekoisen oloiset? Kiitos!!!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu. Ja silkkareista tulee kyllä muovisen oloiset, jos rasvaprosenttisi on olematon.

Vierailija
2/5 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään "skini", ennen lapsia oli edes jotain pehmeyttä. Ikää 38 v...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näyttää ihan hyvälle, mutta itse tunnen sen muovisena. Olen harkinnut ryhtyväni tissipuoleksi ja ottaa silikonin pois, en vaan ole siihen tottunut, vaikka se jo vuosia on ollut.

Entäs jos aluksi kokeilisit vaan täytettä liiveihin? Varmasti atleettisessa vartalossa pallukatkin olisivat ihan ok, kuten Cameron Diazin uudet ostotissit.

Vierailija
4/5 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet urheilullinen ja lihaksikas, tuo silikoneista haaveilu vain kuulostaa aika turhalta ja pinnalliselta täydellisyydentavoittelulta. Rasvaprosenttiasi ei ollut tarkoitus arvostella. (Kommentoi vastaaja numero 1)

Vierailija
5/5 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat hyvällä kirurgilla ja nykypäivänä ne tulee lihaksen alle joka tapauksessa.

Edes gynet eivät aina tunnista silareiksi, ainakaan alkuun.

Olen 168/56kg ja pieni raameiltani. Mulla on suht isot silarit, Ruotsissa laitetut. Halusin siis isot, enkä suomalaiseen tyyliin huomaamattomia ja liian pieniä. Kun nyt kerran silarit laitoin, niin otin isot. Sopii mun habitukseen jne. Luonnollisen näköiset ja tuntuiset. Jos halaa, niin ne tuntuvat kovilta, mutta sekä entinen että nykyinen mieheni ovat kovasti kiitelleet. Mulla on onnistunut nämä ihan täydellisesti anyway, mutta tosi pehmeät ja luonnollisen malliset ovat.

Ne on ankkuroitu tohon paikalleen ja hyvät urheilurintsikat kun on, niin ne ei liiku mihinkään. Ihan eri asia kuin isot luomurinnat, jotka ovat painavat ja roikkuvat.

Vaatteet istuu, ryhti on parempi, on kiva pitää bikineitä jne jne. En ole päivääkään katunut, elämäni parhaimpia investointeja.