Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin mieheni ylipainon takia.

Vierailija
10.11.2012 |

Kaikista muutosyrityksistä ja kuntokanpanjoista huolimatta hän vaan lihoi ja lihoi, alunperin hoikka mies. Itse olen aina ollut urheiluhullu ja laiha.

Olenko hirviö?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle ulkonäkö on tärkeämpi kuin luonne, niin ehkä oli hyvä, että jätit hänet sitten.

Vierailija
2/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole kelvannut kellekään. Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ei kerro pelkästään ulkonäöstä vaan myös luonteesta.

En minäkään tällaisena vähän liikkuvana sohvaperunana usko, että kestäisin himourheilijaa. Ja tämä pätee myös toisin päin.

Vierailija
4/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole kelvannut

Pidän miehestäsi jo nyt enemmän kuin sinusta ap. Paljonko on ikää, voisin olla kiinnostunut. Munkin kun pitäis vähän kiloja tiputella tässä:)

Vierailija
5/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selitit sen vaan itsellesi niin.

Ei ihmissuhteet ihan noin yksinkertaisia ole.

Vierailija
7/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeastipa teet johtopäätöksiä ihmisistä. Kertonee paljon sinusta.

eksä on nelivitonen.

ap

Vierailija
8/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen lihomiseen kiteytyi varmaan kaikki. Se miten hän oli kyllästynyt seksiin minun kanssani, itsetunto-ongelmat, työstressi, kaikki se painolasti, jota hän ei halunnutkaan käsitellä vaan mieluummin "söi suruunsa" ja joi kaljaa sohvalla.

Toista ei voi muuttaa, yritin kyllä, 10 vuotta.

ap

Vierailija
9/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ikää? Paikkakunta?

Olisin kiinnostunut, jos on siis vapailla markkinoilla tällä hetkellä.Voin antaa vaihdossa peräkärryn (takavalo rikki, ei talvirenkaita mutta ihan toimiva periaatteessa). Jäi tarpeettomaksi kun muutin kerrostaloon.

Laita yhteystietoja maililla candecr6@hotmail.com

Vierailija
10/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksä on nelivitonen.

ap

Mitä sä ap luulit ett täällä sanotaan?

Ei puolisoa saa jättää vaikka se ois kuinka sairaalloisen ylipainoinen, vastenmielinen eikä siihen kestäisi edes katsoa saati koskea.

Mä ymmärrän sua täysin, ollaan siis samanlaisia ihmisarvottomia kusipäitä joille VAIN ulkonäkö merkkaa :-)

Vierailija
11/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättävänsä miehensä, ellei tämä lopeta tupakointia. Sinänsä olen samaa mieltä kanssasi, se on typerä syy jättää toinen. Yhtä hyvin voisi sanoa, että ellet laihdu, otan eron.

Vierailija
12/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ajattelen, että ihminen pystyy muuttumaan tosi radikaalisti jos haluaa, katsokaa vaikka rakastuneita miehiä.

Jos mies ei kaikista syistä huolimatta suostu muuttamaan terveydellekin vaarallista elämäntyyliä, voi todellakin kysyä, miksi.

Vierailija
13/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksä on nelivitonen.

ap

kutonen

Vierailija
14/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä varmasti muitakin kiinnostuneita!!!!

Kunhan nyt ap laittaa vähän pohjatietoa tästä vapautuneesta yksilöstä lisää, siis muutakin kuin että ylipainoa oli. Minkä alan miehiä jne.

Minulla ei ole tarjota peräkärryä vaihdossa, mutta uskon, että tämä yksilö voisi olla minusta kiinnostunut.

Musta tää on niin jotenkin ihanaa naistenvälistä solidaarisuutta laittaa nää vapautusilmot tänne julkisesti hakuun. Turha vapaata miestä tyhjänpanttina sohvalla makuuttaa. Ei kun kiertoon vaan - täällä on moni kiinnostunut.

Vierailija
15/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen lihomiseen kiteytyi varmaan kaikki. Se miten hän oli kyllästynyt seksiin minun kanssani, itsetunto-ongelmat, työstressi, kaikki se painolasti, jota hän ei halunnutkaan käsitellä vaan mieluummin "söi suruunsa" ja joi kaljaa sohvalla.

Toista ei voi muuttaa, yritin kyllä, 10 vuotta.

ap

En kestäisi puolisollani tuollaista elämänasennetta. Tuskin se ylipaino ainoa syy eroonne olikaan?

Vierailija
16/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä varmasti muitakin kiinnostuneita!!!!

Kunhan nyt ap laittaa vähän pohjatietoa tästä vapautuneesta yksilöstä lisää, siis muutakin kuin että ylipainoa oli. Minkä alan miehiä jne.

Minulla ei ole tarjota peräkärryä vaihdossa, mutta uskon, että tämä yksilö voisi olla minusta kiinnostunut.

Musta tää on niin jotenkin ihanaa naistenvälistä solidaarisuutta laittaa nää vapautusilmot tänne julkisesti hakuun. Turha vapaata miestä tyhjänpanttina sohvalla makuuttaa. Ei kun kiertoon vaan - täällä on moni kiinnostunut.

Kitatkoon kaljansa muiden sohvilla.

Vierailija
17/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjottaa kaNpanja.

Vierailija
18/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tästä ideasta kanssa.

Vierailija
19/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää vaan se mies. Ei kelpaisi mulle. Täällä myös yksi samanmoinen kohta vapaana jos ei teot muutu. Saa tulla hakemaan. Lihoo, pieree,nukkuu ja pelaa tietokoneella.

Vierailija
20/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha vapaata miestä tyhjänpanttina sohvalla makuuttaa. Ei kun kiertoon vaan - täällä on moni kiinnostunut.

Sinun tai jonkun muun, sama kai se hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän