Joko olet hankkinut joululahjoja?
Itse ostin tänään ensimmäiset ja äsken tilasin muutamia juttuja lapsille nettikaupoista..Tästä se taas sitten alkaa..=))
Kommentit (6)
Pääasiassa olen tilannut nettikaupoista, kuten saksalaisesta mytoys:sta ja Playmobilin nettisivuilta. Olen jopa osan jo paketoinut. Tykkään leluista ja niiden hankkiminen on kivaa :)
Eri asia on sitten aikuisten sukulaisten pakko-paketit, ne hankin yleensä viime tipassa kun en vaan keksi mitään kivaa lahjaa.
tarkoitus olisi saada kaikki ostettua ensi viikolla kun olen lomalla. Inhoan shoppailua.
kaikki joululahjat miestäni lukuunottamatta on ostettu ja paketoitu, odottavat kaapin ylähyllyllä. Lisäksi joulukortit tein jo viime kesänä, kuoret kirjoitettu, odottelen vaan että saan joulumerkit ostettua ja homma on sitä myöten selvä.
Kun vaan mies osais jonkinlaisen vinkin antaa omasta lahjastaan, niin homma olis hoidettu tältä vuodelta.
Vasta sitä alkaa ees tajuamaan et joo, kohta se on joulukin. vastaha kesä loppu...
varmaan parin viikon päästä alan miettii noita lahjoja. muutamalle ystävälle, sisaruksille ja vanhemmille voisi lahjat hankkia.
Lapsen soitto-opelle (20 plus v opiskelija) ostin Ikeasta kivan piparimuottisetin ja suklaata
Anopille tilasin käsityökirjan (Adlibris)
Lapselle (9v) tilasin uusimman Risto Räppääjän (Adlibrsi)
Lapsille ostan sähköhammasharjat, mutta odotan Prisman 15 % asiakasomistajapäiviä.
Ostin miehelle samalla kun ostin isänpäivälahjan.