Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko olet hankkinut joululahjoja?

Vierailija
10.11.2012 |

Itse ostin tänään ensimmäiset ja äsken tilasin muutamia juttuja lapsille nettikaupoista..Tästä se taas sitten alkaa..=))

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelle samalla kun ostin isänpäivälahjan.

Vierailija
2/6 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa olen tilannut nettikaupoista, kuten saksalaisesta mytoys:sta ja Playmobilin nettisivuilta. Olen jopa osan jo paketoinut. Tykkään leluista ja niiden hankkiminen on kivaa :)

Eri asia on sitten aikuisten sukulaisten pakko-paketit, ne hankin yleensä viime tipassa kun en vaan keksi mitään kivaa lahjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitus olisi saada kaikki ostettua ensi viikolla kun olen lomalla. Inhoan shoppailua.

Vierailija
4/6 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki joululahjat miestäni lukuunottamatta on ostettu ja paketoitu, odottavat kaapin ylähyllyllä. Lisäksi joulukortit tein jo viime kesänä, kuoret kirjoitettu, odottelen vaan että saan joulumerkit ostettua ja homma on sitä myöten selvä.

Kun vaan mies osais jonkinlaisen vinkin antaa omasta lahjastaan, niin homma olis hoidettu tältä vuodelta.

Vierailija
5/6 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta sitä alkaa ees tajuamaan et joo, kohta se on joulukin. vastaha kesä loppu...

varmaan parin viikon päästä alan miettii noita lahjoja. muutamalle ystävälle, sisaruksille ja vanhemmille voisi lahjat hankkia.

Vierailija
6/6 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen soitto-opelle (20 plus v opiskelija) ostin Ikeasta kivan piparimuottisetin ja suklaata

Anopille tilasin käsityökirjan (Adlibris)

Lapselle (9v) tilasin uusimman Risto Räppääjän (Adlibrsi)

Lapsille ostan sähköhammasharjat, mutta odotan Prisman 15 % asiakasomistajapäiviä.