Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Mitä mieltä olet: saako mielensä muuttaa, kun on luvannut puolisolleen jotakin?

Vierailija
10.11.2012 |

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole lapsia. Ne juuri ovat se kysymys, joka hiertää. Tulin intiimillä hetkellä sopineeksi jotakin, joka ei enää päivänvalossa ja aamun viileydessä tuntunut ihan samalta, ei ainakaan yhtä varmalta. Kun minusta halu ei riitä lasten hankkimiseen eikä sekään, että rakkautta ja turvaa riittäisi, kun vanhemmilla on tapoja, jotka eivät lapsiperhe-elämään oikein sovi.

ap

Vierailija
62/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaikuttaa suhteeseen, mutta ei se nyt ihan suhteen etenemistä ole. Se on vaan perheen perustamista, ruvetaan äidiksi ja isäksi jollekin, parisuhde jatkuu siinä rinnalla, toivottavasti.

Kyllä se parisuhde pitää olla edennyt jo tosi pitkälle ennenkuin alkaa muuttaa kokoonpanoa pariskunnasta lapsiperheeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sinulle luvan muuttaa mielesi, varsinkin jos olet Muru.

Olet jo usein maininnut, että poikaystäväsi haluaa sinun pysyttelevän kotona. Vaikuttaa siltä, että hän pyrkii siihen lapsen kautta.

Ei kuulosta mukavalta :/.

Vierailija
64/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva saa tulla heti naimisiin menon jälkeen (ensi vuonna). Aion muuttaa sen muotoon "vauvasta voidaan alkaa puhua naimisiin menon jälkeen". Tiedän, että monelle naiselle tällainen mielenmuutos mieheltä olisi kauhea takaisku. Mutta ehkä mulle naisena se sallitaan? :)

ap

Vierailija
65/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallitaan tietysti mutta silti vaikutta että odotat ns parempaa miestä..? Kärjistettynä.

Vierailija
66/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole lapsia. Ne juuri ovat se kysymys, joka hiertää. Tulin intiimillä hetkellä sopineeksi jotakin, joka ei enää päivänvalossa ja aamun viileydessä tuntunut ihan samalta, ei ainakaan yhtä varmalta. Kun minusta halu ei riitä lasten hankkimiseen eikä sekään, että rakkautta ja turvaa riittäisi, kun vanhemmilla on tapoja, jotka eivät lapsiperhe-elämään oikein sovi.

ap

Sinähän olet täällä vakuuttanut miten hyvä äiti olisit!

mutta onhan sulle aiemmin sanottukin että huumeet ja lapset ei mahdu samaan perheeseen.

Vierailija
67/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista PITÄÄ PUHUA! Mielenmuutoksista pitää puhua. Ei kannata alkaa esittää mitään puolisolle. Ei saa ottaa vastuuta toisen tunteista. Pitää kertoa tärkeistä asioista, vaikka toinen loukkaantuisi. Hän sitten käsittelee oman loukkaantumisensa omalla tavallaan. Sinun tehtäväsi ei ole pitää toinen ihminen tyytyväisenä vaan olla rehellinen itsellesi ja toiselle.

Vierailija
68/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin naimisiin ja piti hankkia lapsia. Vaimo sanoi ei, joten ero oli sitten edessä.

Kannattaa puhua asioista hyvissä ajoin.

vauva saa tulla heti naimisiin menon jälkeen (ensi vuonna). Aion muuttaa sen muotoon "vauvasta voidaan alkaa puhua naimisiin menon jälkeen". Tiedän, että monelle naiselle tällainen mielenmuutos mieheltä olisi kauhea takaisku. Mutta ehkä mulle naisena se sallitaan? :)

ap

Vierailija
69/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule häitä....

Vierailija
70/81 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löyhä moraali? Seksin harrastaminen ei ole yhtä kuin löyhä moraali. Moraaliton loukkaa ympäristöään ja itseään teoillaan (tässä tapauksessa seksillä).

ap

Mietipä nyt Muru, keitä kaikkia loukkasit Micken kanssa: Micken vaimoa ja lapsia, poikaystävääsi. Itseäsikin. Olet seksiin seonnut tyttöressu joka tarvitsisi apua. Älä helvetissä hanki vauvaa! Kasva oikeasti ensin itse aikuiseksi, terapiassa.

Vierailija
71/81 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löyhä moraali? Seksin harrastaminen ei ole yhtä kuin löyhä moraali. Moraaliton loukkaa ympäristöään ja itseään teoillaan (tässä tapauksessa seksillä).

ap

Mietipä nyt Muru, keitä kaikkia loukkasit Micken kanssa: Micken vaimoa ja lapsia, poikaystävääsi. Itseäsikin. Olet seksiin seonnut tyttöressu joka tarvitsisi apua. Älä helvetissä hanki vauvaa! Kasva oikeasti ensin itse aikuiseksi, terapiassa.

Muru ei tietänyt vaimosta kun micken kanssa oli.

Vierailija
72/81 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole hollan moraalin ilmentyma

Vierailija
73/81 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Muru ei tietänyt vaimosta kun micken kanssa oli.

Muru EI HALUNNUT TIETÄÄ vaimosta, vaikka oli ihan selvää että jotain häikkää Mickessä oli.

Vierailija
74/81 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suhteet eivät ole aina onnistuneita suhteita.

Nyt muru tekee selvästi kaikkensa että nykyinen suhde onnistuisi koska selvästi sitä arvostaa.

Vierailija
75/81 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihana mieheni. Mä tiesin, että voin luottaa häneen, niin tässä kuin muussakin. ap

Jos häihin on kuitenkin n puoli vuotta aikaa, ja mies olisi halunnut ruveta vauvaa yrittämään heti sen jälkeen, ja sä haluat sen jälkeen vasta ruveta mettimään asiaa... Onko se miehelle oikeasti ookoo että odotatte vaikkapa 5v? Sanoitko miehellesi että ei voi sit enää bileissä mitään vetää jos meinaatte muksuja hankkia? Tai sit mies on niin kiero että laskenut milloin murulla ovis, ja päättänyt ettei aiokaan keskeyttää silloin =D

joita löytää aika monen av-mamman kotisohvalta. Mikä sulhasen motiivi olisi jos meinaisi yllätysraskauttaa murun? Ehkä mitään vauvaa ei sittenkään tulisi, on sekin mahdollisuus aina.

Muru pysyisi kotona, muru ei olisi niin haluttava että tarttisi pelätä että kaverit käy kotona nuoleskelemassa sitä, ei tarttisi pelätä että murun tekisi mieli lähteä Micken, tai jonkuun muun jännittävän miehen matkaan kun arki yllättää ja kaikki tuntuu tylsältä.

Vierailija
76/81 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin seonnut tyttöressu? Mulla on viimeisimpien vuosien aikana ollut sängyssäni vain kolme miestä, joista kaksi suhteita ja yksi yhden yön seuralainen. Suhteissa on tapana harrastaa seksiä, eikä se ole sekoamisen merkki.

Vaimojen ja lasten loukkaamisesta sanoudun kokonaan irti. Viimeinen, joka tiesi koko kuviosta, olin minä. Toivon todella, että kukaan isä ei kerro lapsilleen, että isä lähtee nyt nuoleskelemaan yhtä naista (tai edes äitiä!), olkaa te kiltisti kotona. Ja vielä, yksi lyhyt jakso elämässä, ei sen pitäisi enää mihinkään vaikuttaa.

ap

Löyhä moraali? Seksin harrastaminen ei ole yhtä kuin löyhä moraali. Moraaliton loukkaa ympäristöään ja itseään teoillaan (tässä tapauksessa seksillä). ap

Vierailija
77/81 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä haluan, että hän on mun lasteni isä ja minusta me voidaan puhua ajankohdista sitten, kun häät on vietetty. En mä tiedä, kauanko haluan odottaa vai haluanko odottaa, mutta juuri nyt en voi tehdä päätöstä siitä. Se ei olisi sille vauvallekaan oikein. Jokaisella on oikeus olla yhtä toivottu ja rakastettu - kuin minä itse asiassa olen saanut olla.

ap

Mun ihana mieheni. Mä tiesin, että voin luottaa häneen, niin tässä kuin muussakin. ap

Jos häihin on kuitenkin n puoli vuotta aikaa, ja mies olisi halunnut ruveta vauvaa yrittämään heti sen jälkeen, ja sä haluat sen jälkeen vasta ruveta mettimään asiaa... Onko se miehelle oikeasti ookoo että odotatte vaikkapa 5v? Sanoitko miehellesi että ei voi sit enää bileissä mitään vetää jos meinaatte muksuja hankkia? Tai sit mies on niin kiero että laskenut milloin murulla ovis, ja päättänyt ettei aiokaan keskeyttää silloin =D

Vierailija
78/81 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että muru on loukannut vaimoa koska ei aavistanut että Micke on naimisissa.

Miksei se vaimo aavistanut että Micke meinaa lähteä vieraisiin ja olisi estänyt koko jutun?

Ainoa syyllinen on mies jolla oli kotona perhe ja kävi panemassa toista naista.

Vierailija
79/81 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet seuraavasta kierrosta raskaana.

Kihlatullasi on selvä suunnitelma.

Vierailija
80/81 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet seuraavasta kierrosta raskaana. Kihlatullasi on selvä suunnitelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi