Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Mitä mieltä olet: saako mielensä muuttaa, kun on luvannut puolisolleen jotakin?

Vierailija
10.11.2012 |

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se äijä on itse vastuussa panemisistaan.

Mutta siinä vaiheessa kun panolle selviää että mies varattu, on moraalitonta jatkaa.

Vierailija
42/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se äijä on itse vastuussa panemisistaan.

Mutta siinä vaiheessa kun panolle selviää että mies varattu, on moraalitonta jatkaa.

Salli kuitenkin sen jälkeen M:n kavereineen tulemaan kotiinsa, olikohan sitten niin huomionkipeä että halusi kuunnella vaan miten M kerjää murua takaisin koska on niin haluttava ja ihana ja seksikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit että olet tauolla pillereistä ja mies sählää vastuuttomasti.

Vierailija
44/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihana mieheni. Mä tiesin, että voin luottaa häneen, niin tässä kuin muussakin.

ap

Vierailija
45/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen taipuvainen uskomaan että hänellä tosiaan on oma suunnitelma kun kerran ehkäisyn kanssa sählää.

Vierailija
46/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kommentti tuohon synnytysketjuun pelokkaalta ja kipuherkältä ihmiseltä, joka kyllä itkee kivusta (ja nappaa heti särkylääkkeen) ja siitäkin, jos säikähtää ampiaista niin, että jäätelö tippuu maahan.

Vaikka hermoilen monista asioista, en jostain kumman syystä pelännyt synnytystä. Luulen, että suljin koko homman mielestäni asenteella "paska homma, mutta jonkun se on tehtävä".

Ensimmäinen synnytykseni oli pitkä, mutta ei se koko aika ole sitä pungertamista. Välillä mm. nukuin epiduraalin voimin. Repeämiä tuli ponnistaessa, mutta en huomannut sitä lainkaan. Sekä minä ja vauva olimme oikein hyvinvoivia, eikä istumisessa tai kävelyssä ollut vaikeuksia. Kävihän synnytys kipeää, mutta minulla ovat kuukautiset kipeämpiä, kestävät kauemmin eikä niihin saa kunnon kivunlievitystä tai sairauslomaa.

Toisessa synnytyksessä päätin, että otan epiduraalin tai spinaalin tms sitten, kun alkaa käydä kunnolla kipeää. Sitä hetkeä ei tullut. Taas tuli repeämiä. Taaskaan en huomannut, vaikka lääkkeellistä lievitystä ei ollutkaan.

Minusta esim. kuukautiskivut tai hammassärky ovat inhempia kipuja kuin synnytyskipu, etenkin kun ne ovat niin turhia. Synnytyskivulla on tarkoitus, siihen löytyy apua ja sympatiaa ja se on ohi pian. En tiedä, johtuuko repeämistä ja tikkaamisista vai ihan raskauksista, mutta nykyään saan spontaaneja orgasmeja esim. unissani, vaikka ennen raskauksia ja synnytyksiä huipun saavuttaminen oli todella vaikeaa.

Vierailija
47/81 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihana mieheni. Mä tiesin, että voin luottaa häneen, niin tässä kuin muussakin.

ap

Jos häihin on kuitenkin n puoli vuotta aikaa, ja mies olisi halunnut ruveta vauvaa yrittämään heti sen jälkeen, ja sä haluat sen jälkeen vasta ruveta mettimään asiaa...

Onko se miehelle oikeasti ookoo että odotatte vaikkapa 5v?

Sanoitko miehellesi että ei voi sit enää bileissä mitään vetää jos meinaatte muksuja hankkia?

Tai sit mies on niin kiero että laskenut milloin murulla ovis, ja päättänyt ettei aiokaan keskeyttää silloin =D

Vierailija
48/81 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihana mieheni. Mä tiesin, että voin luottaa häneen, niin tässä kuin muussakin. ap

Jos häihin on kuitenkin n puoli vuotta aikaa, ja mies olisi halunnut ruveta vauvaa yrittämään heti sen jälkeen, ja sä haluat sen jälkeen vasta ruveta mettimään asiaa... Onko se miehelle oikeasti ookoo että odotatte vaikkapa 5v? Sanoitko miehellesi että ei voi sit enää bileissä mitään vetää jos meinaatte muksuja hankkia? Tai sit mies on niin kiero että laskenut milloin murulla ovis, ja päättänyt ettei aiokaan keskeyttää silloin =D

joita löytää aika monen av-mamman kotisohvalta. Mikä sulhasen motiivi olisi jos meinaisi yllätysraskauttaa murun? Ehkä mitään vauvaa ei sittenkään tulisi, on sekin mahdollisuus aina.

Vierailija
49/81 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun elämäni ei ole ihan noin monimutkaista, kuin monessa viestissä vihjataan. Asioita tapahtuu ja sitten mennään eteenpäin. Ensin ottaa hitosti päähän, mutta sopu ja kompromissi on aina löytynyt. Kuten nytkin tässä vauva-asiassa. Minähän se naisena olen kuitenkin loppujen lopuksi se, joka näistä asioista päättää. ap

kompromissi = Muru päättää

Mitä se sulhanen saa päättää?

Vierailija
50/81 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä molemmat päättävät asioista. Aina vain ei saa juuri sitä, mitä ensin haluaa.

Oletteko sitten oikeasti sitä mieltä, että mun pitää hankkiutua raskaaksi silloin, kun mieheni niin haluaa? Miksi?

ap

Onneksi mun elämäni ei ole ihan noin monimutkaista, kuin monessa viestissä vihjataan. Asioita tapahtuu ja sitten mennään eteenpäin. Ensin ottaa hitosti päähän, mutta sopu ja kompromissi on aina löytynyt. Kuten nytkin tässä vauva-asiassa. Minähän se naisena olen kuitenkin loppujen lopuksi se, joka näistä asioista päättää. ap

kompromissi = Muru päättää Mitä se sulhanen saa päättää?

Vierailija
51/81 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sinua ap. Sinähän tässä olet tuonut "ongelman" esille ja nyt siinä puhut ettei tämä olekaan ongelma ja sopimalla selviää.

Lapsiluvusta aina puhutaan. Meillä on useampi lapsi ja silti mietitään jälleen että tehdäänkö lisää, milloin vai mitenkä.

Mikä tämän sinun ketjun juttu on? Se että menet naimisiin. Ja et tahdokaan vielä lapsia. Ni kiva, onnea siihen. Mutta jossain siellä alussa tämä oli sinulle ja miehellesi jokin ongelma, muttei sitten olekaan.

Mene kuule vaikka nukkumaan, ei tästä saa tolkkua.

Vierailija
52/81 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasithan, että ketju on elänyt jo jonkin aikaa? Aloituksen mietityttänyt asia on keskusteltu jo täällä kotona. Tai siis siellä kotona.

ap

En ymmärrä sinua ap. Sinähän tässä olet tuonut "ongelman" esille ja nyt siinä puhut ettei tämä olekaan ongelma ja sopimalla selviää. Lapsiluvusta aina puhutaan. Meillä on useampi lapsi ja silti mietitään jälleen että tehdäänkö lisää, milloin vai mitenkä. Mikä tämän sinun ketjun juttu on? Se että menet naimisiin. Ja et tahdokaan vielä lapsia. Ni kiva, onnea siihen. Mutta jossain siellä alussa tämä oli sinulle ja miehellesi jokin ongelma, muttei sitten olekaan. Mene kuule vaikka nukkumaan, ei tästä saa tolkkua.

Vierailija
53/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku isompi asia, niin täytyy kyllä olla hyvät perustelut, jotka puoliso hyväksyy.

Vierailija
54/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subjektiivisia mielipiteitä kyselen.

ap

jos joku isompi asia, niin täytyy kyllä olla hyvät perustelut, jotka puoliso hyväksyy.

Vierailija
55/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette varmaan ole sitten edes avopuolisoita, jos tuollaisia pitää kysellä.

Vierailija
56/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät varmasti itsekin että haaveilet ihan muusta.

Vierailija
57/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä käyn huomenna pankissa hoitamassa sen ja sitten pamahtaakin 40 asteen kuume tai sormi murtuu. Ehtii myöhemminkin.

Vierailija
58/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin, kun lapset muuttavat pois kotoa, parisuhde muuttuu. Ei kaikki ole valmista, kun muutetaan yhteen. Minun mielestäni, huom!

Jos on puhuttu yhteisen elämän etapeista, perhe-elämästä ym. eikä sittenkään ole valmis niin nopeassa tahdissa, sitä tarkoitan.

ap

Ette varmaan ole sitten edes avopuolisoita, jos tuollaisia pitää kysellä.

Vierailija
59/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin, kun lapset muuttavat pois kotoa, parisuhde muuttuu. Ei kaikki ole valmista, kun muutetaan yhteen. Minun mielestäni, huom!

Jos on puhuttu yhteisen elämän etapeista, perhe-elämästä ym. eikä sittenkään ole valmis niin nopeassa tahdissa, sitä tarkoitan.

ap

Ainavain epämääräisempää juttua!

Jos lapset muuttavat pois, mitä sille sitten voit, siinä sitten joko jatkat puolison kanssa niinkuin ennenkin tai otat eron jos siltä tuntuu. Mitä siinä pitäisi luvata, ja sitten perua?

Vierailija
60/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muru- ketju!

Itse ainakin haluan tietää lisää.

ap haluaa erota kihlatustaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän