Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Mitä mieltä olet: saako mielensä muuttaa, kun on luvannut puolisolleen jotakin?

Vierailija
10.11.2012 |

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasta SAA tehdä jos ei ole ihan varma.

Vierailija
2/81 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä käänne.

Murusta tulisi varmasti ihanan touhukas ja rakastava äiti kun hän nytkin on niin kiltti ja hyväntahtoinen ja hauskan höpsö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä nyt Muru, keitä kaikkia loukkasit Micken kanssa: Micken vaimoa ja lapsia, poikaystävääsi. Itseäsikin. Olet seksiin seonnut tyttöressu joka tarvitsisi apua. Älä helvetissä hanki vauvaa! Kasva oikeasti ensin itse aikuiseksi, terapiassa

Miksei muru saisi hankkia vauvaa? Mitä muka voisi tapahtua?

Vierailija
4/81 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä nyt Muru, keitä kaikkia loukkasit Micken kanssa: Micken vaimoa ja lapsia, poikaystävääsi. Itseäsikin. Olet seksiin seonnut tyttöressu joka tarvitsisi apua. Älä helvetissä hanki vauvaa! Kasva oikeasti ensin itse aikuiseksi, terapiassa

Miksei muru saisi hankkia vauvaa? Mitä muka voisi tapahtua?

Hui! En tiennytkään että se on paha asia. Lopetan heti kaiken koskettelun mieheni kanssa.

Vierailija
5/81 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun elämäni ei ole ihan noin monimutkaista, kuin monessa viestissä vihjataan. Asioita tapahtuu ja sitten mennään eteenpäin. Ensin ottaa hitosti päähän, mutta sopu ja kompromissi on aina löytynyt. Kuten nytkin tässä vauva-asiassa. Minähän se naisena olen kuitenkin loppujen lopuksi se, joka näistä asioista päättää.

ap

Vierailija
6/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti pitäis noudattaa esim vihkivalaa? Kunnes kuolema erottaa?

Joopa joo, eiköhän nyt tehdä niin että käytetään vaan käsitettä miesmuistiin. Siihen vedoten siis voi kääntää kelkkansa heti hääpäivän jälkeisenä aamuna. Siihen loppuu seksi ja viettely sekä arvostus. Käräjillä sitten selvitellään asiat eikä siinä auta lupaukset tai valat yhtään mitään.

Jos aamulla lupasit niin huomenna aamulla olet sen jo unohtanut, simple as that!

Vierailija
7/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kihlattusi, joka on nyt luvannut sinulle että menete naimisiin, sanoisi ettei haluakaan kanssasi naimisiin?

Vierailija
8/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun emme noudata hänen aikatauluaan vaan sovittelemme. Sitähän se elämä on. Minusta minullakin on samanlainen oikeus vauvakuumeeseen, ja siksi oikeus vähän siirtää suunnitelmia. Loppujen lopuksihan tulos on se, mitä on tavoiteltukin.

Mä en ole yksi niistä hankenin ja oikiksen tytöistä, jotka hankkii tutkinnon, menee naimisiin, hankkii kolme lasta ja jää kotirouviksi -50-luvun malliin. Mun elämäni kohokohta ei ole dagiksen kevätjuhlat ja kenkäkaupan avajaiset. Mä haluan, että kaikki mitä mä teen ja saan, on isoja asioita, eikä vain osa kokonaisuutta ja suunnitelmaa. Onko se kohtuuton toivomus ja odotus? Enkä mä tiedä, onko kyse vuosista vai vain kuukausista. Mutta nyt mä en voi lyödä lukkoon sellaisia asioita; varsinkaan kun olen syyntakeettomassa tilassa jotain sen suuntaista henkäissyt.

ap

Jos kihlattusi, joka on nyt luvannut sinulle että menete naimisiin, sanoisi ettei haluakaan kanssasi naimisiin?

Vierailija
9/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun emme noudata hänen aikatauluaan vaan sovittelemme. Sitähän se elämä on. Minusta minullakin on samanlainen oikeus vauvakuumeeseen, ja siksi oikeus vähän siirtää suunnitelmia. Loppujen lopuksihan tulos on se, mitä on tavoiteltukin.

Mä en ole yksi niistä hankenin ja oikiksen tytöistä, jotka hankkii tutkinnon, menee naimisiin, hankkii kolme lasta ja jää kotirouviksi -50-luvun malliin. Mun elämäni kohokohta ei ole dagiksen kevätjuhlat ja kenkäkaupan avajaiset. Mä haluan, että kaikki mitä mä teen ja saan, on isoja asioita, eikä vain osa kokonaisuutta ja suunnitelmaa. Onko se kohtuuton toivomus ja odotus? Enkä mä tiedä, onko kyse vuosista vai vain kuukausista. Mutta nyt mä en voi lyödä lukkoon sellaisia asioita; varsinkaan kun olen syyntakeettomassa tilassa jotain sen suuntaista henkäissyt.

ap

Kuka oikeesti enää jaksaa sun juttujasi?

"Mä en ole yksi niistä hankenin ja oikiksen tytöistä, jotka hankkii tutkinnon, menee naimisiin, hankkii kolme lasta ja jää kotirouviksi -50-luvun malliin."

Et niin, olet vain muru, pumpuliprinsessa parhaaseen pappa betalar-tyyliin.

Vierailija
10/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin analyysisi meni kyllä aivan metsään.

ap

kun emme noudata hänen aikatauluaan vaan sovittelemme. Sitähän se elämä on. Minusta minullakin on samanlainen oikeus vauvakuumeeseen, ja siksi oikeus vähän siirtää suunnitelmia. Loppujen lopuksihan tulos on se, mitä on tavoiteltukin. Mä en ole yksi niistä hankenin ja oikiksen tytöistä, jotka hankkii tutkinnon, menee naimisiin, hankkii kolme lasta ja jää kotirouviksi -50-luvun malliin. Mun elämäni kohokohta ei ole dagiksen kevätjuhlat ja kenkäkaupan avajaiset. Mä haluan, että kaikki mitä mä teen ja saan, on isoja asioita, eikä vain osa kokonaisuutta ja suunnitelmaa. Onko se kohtuuton toivomus ja odotus? Enkä mä tiedä, onko kyse vuosista vai vain kuukausista. Mutta nyt mä en voi lyödä lukkoon sellaisia asioita; varsinkaan kun olen syyntakeettomassa tilassa jotain sen suuntaista henkäissyt. ap

Kuka oikeesti enää jaksaa sun juttujasi? "Mä en ole yksi niistä hankenin ja oikiksen tytöistä, jotka hankkii tutkinnon, menee naimisiin, hankkii kolme lasta ja jää kotirouviksi -50-luvun malliin." Et niin, olet vain muru, pumpuliprinsessa parhaaseen pappa betalar-tyyliin.

Vierailija
11/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon muru ja mä oon vähän yksinkertainen mut niin suloinen niin mua on vaan pakko rakastaa, ja onneks kihlattuni rakastaakin vaikka jätin sen kun mulla oli tylsää, ja sitku palattiin yhteen niin nuoleskelin vähän sen kaverin kaa meijän sohvalla, ja nytku kaikkiois kuitenkin ihan niiku ookoo vaikka jo melkeen meinattiin että erottais, niin ollaan nyt kuitenkin menossa naimisiin ja nyt vaan vähän harmittaa ku menin lupaamaan että joo, hankitaan lapsia mut nyt en haluakaan ku pelkään että sattuu ihan kamalasti, ja ku kuitenkin välillä vedetään huumeita nin ei se lapsi oikein tähän sovi, mut kuiteski nii eihän mua voi pitää vastuussa vaikka oon luvannut et tehään vaan vaavi ku olin just lauennut ja olin ihan sekaisin seksifiiliksistä vielä?

Vierailija
12/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan, jos on toi deliriumkin noin paha.

ap

Mä oon muru ja mä oon vähän yksinkertainen mut niin suloinen niin mua on vaan pakko rakastaa, ja onneks kihlattuni rakastaakin vaikka jätin sen kun mulla oli tylsää, ja sitku palattiin yhteen niin nuoleskelin vähän sen kaverin kaa meijän sohvalla, ja nytku kaikkiois kuitenkin ihan niiku ookoo vaikka jo melkeen meinattiin että erottais, niin ollaan nyt kuitenkin menossa naimisiin ja nyt vaan vähän harmittaa ku menin lupaamaan että joo, hankitaan lapsia mut nyt en haluakaan ku pelkään että sattuu ihan kamalasti, ja ku kuitenkin välillä vedetään huumeita nin ei se lapsi oikein tähän sovi, mut kuiteski nii eihän mua voi pitää vastuussa vaikka oon luvannut et tehään vaan vaavi ku olin just lauennut ja olin ihan sekaisin seksifiiliksistä vielä?

Vierailija
13/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sitten teet?

Vierailija
15/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sitten teet?

Vierailija
16/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Mitä sä sitten teet?

Vierailija
17/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli puvun sovitus (IHANA) ja mammat on vetäneet yli 100 nimeä. Hyvään suuntaan siis mennään. Olen piirustellut toivesormustani ja isä lupasi järjestää meille viininmaistajaiset. En tiennyt, että häiden suunnittelu on näin kivaa puuhaa!

ap

Vierailija
18/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut huomioon että sulhasellesi ei suunnitelmien muutos käy? Mies voi haluta kaiken tai ei mitään.

Vierailija
19/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla vain vähän kärsivällisempi. Elämä on kompromisseja ja sovittelua.

ap

Oletko ottanut huomioon että sulhasellesi ei suunnitelmien muutos käy? Mies voi haluta kaiken tai ei mitään.

Vierailija
20/81 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän