Minkä ikäisen lapsen annat poistaa häpykarvoja?
Kommentit (28)
Entäs milloin annat lapsen pestä vaikka tukan itse..? En todellakaan kyttää ja arvostele hänen (14v) tekemisiään. Saunotaan edelleen yhdessä ja sheivaa karvansa kuten itsekin teen.
Siihen ei ole mitään ikärajaa. Jokainen saa päättää itse omasta kehostaan.
karvat alkavat kasvamaan en ole enää samaan aikaan suihkussa katsomassa mitä tekee.
Sairasta jos joku on.
Lääkäriin minä veisin, jos lapsella olisi karvanpoistotarvetta. Yleensä omia karvoja riittää poistettavaksi asti vasta teini-iässä, ei kovin pienenä lapsena.
Varmaan ensin ihmeteltäisi hetki, että onko tämä nyt tavalliselle kansalaiselle ollenkaan tarpeellinen toimenpide.
Syytä siihen on kai varta armeijaan menevillä pojilla.
Lääkäriin minä veisin, jos lapsella olisi karvanpoistotarvetta. Yleensä omia karvoja riittää poistettavaksi asti vasta teini-iässä, ei kovin pienenä lapsena.
Varmaan ensin ihmeteltäisi hetki, että onko tämä nyt tavalliselle kansalaiselle ollenkaan tarpeellinen toimenpide.
Syytä siihen on kai varta armeijaan menevillä pojilla.
kun karvat kasvaa, koska näkevät "äidin mallina" vaan pelkkää posliinia.
Hän saa itse päättää niiden mahdollisesta ajelusta tai ajelematta jättämisestä. Tuskin tulen enää monta kertaa lastani alasti siinä iässä näkemään.
on oltava savanni jalkovälissä tai lapset huostaan.
Oppii asioita muualtakin kuin niiden typeriltä vanhemmilta !
kasvaa, niin pitäisikö laittaa silmät kiinni, vai miten saunomiset ja uimiset sen jälkeen? Ihan kuin lapsi muuttuisi aikuiseksi yhdessä yössä.
Silloin kun tytöt (nyt 7 ja 10v) itse haluavat saavat alkaa sheivata. Kainalokarvojen ajelusta jo juteltiinkin vanhimman kanssa, sekä muistakin karvoista. Lupasin ostaa hyvät omat välineet kun asia ajankohtainen.
9 v ja pitkiä suoria karvoja joita häpeää ja leikkaa ihan itse pois, en ole asiaan ottanut kantaa. Olisi mielestäni väärin puuttua siihen.
perheelle ei taatusti tule olemaan mitään ikärajaa.
Tuo on nyt jo niin henk.koht asia että siinä ei äidillä tai isällä ole sananvaltaa. Miten sä meinasti edes estää??
Ja mistä minä tiedän onko lapsella karvoja, jos ei esim käy saunassa yhtäaikaa?
Oletko joku pedofiili, tms?
kasvaa, niin pitäisikö laittaa silmät kiinni, vai miten saunomiset ja uimiset sen jälkeen? Ihan kuin lapsi muuttuisi aikuiseksi yhdessä yössä.
karvat alkavat kasvamaan en ole enää samaan aikaan suihkussa katsomassa mitä tekee.
Sairasta jos joku on.
käydä 7 v kanssa suihkussa?
ja sen opetan tytöille ja pojille samantien