Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisen lapsen annat poistaa häpykarvoja?

Vierailija
09.11.2012 |

Mikä on teidän perheen ikäraja?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvat alkavat kasvamaan en ole enää samaan aikaan suihkussa katsomassa mitä tekee.

Sairasta jos joku on.

käydä 7 v kanssa suihkussa?

Vierailija
22/28 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin murkkuikäisenä pari vuotta sitten. alkoi sheivata kai 13 täytettyään ja en ole maininnut asiasta mitään kun itsekin ajelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vinkki. Hommatkaa sille lapselle omat höylär. Tyttö kertoi, että monella hänen kaverilla on haavoja etuosassa, koska yrittävät ajella salaa äidin käytetyillä höylillä.

Puhtaat omat höylät lapselle, ei tule tulehduksia.

Hän saa itse päättää niiden mahdollisesta ajelusta tai ajelematta jättämisestä. Tuskin tulen enää monta kertaa lastani alasti siinä iässä näkemään.

Vierailija
24/28 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei ole mitään ikärajaa. Jokainen saa päättää itse omasta kehostaan.

Toisin kuin av:n kauhistuneet häpykarvakeskustelijat kuvittelevat, kuilu pakastebroilerin tai rämemajavan suosijoiden välillä ei ole ylittämätön. Omassa alapäässäni on välillä naturelli pehko, trimmattu malli tai posliini.

Vierailija
25/28 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissaanko joku kieltää nuorelta karvojen ajelun? Meillä ne karvat on yksityisasia, sitten kun ne alkaa kasvaa niin saa ihan vapaasti ajella tai jättää ajelematta, en minä sitä ala määräämään miltä omien paikkojen täytyy näyttää.

Vierailija
26/28 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tytöt (nyt 7 ja 10v) itse haluavat saavat alkaa sheivata. Kainalokarvojen ajelusta jo juteltiinkin vanhimman kanssa, sekä muistakin karvoista. Lupasin ostaa hyvät omat välineet kun asia ajankohtainen.

Jos sinä ostat välineet niin sinä myös määräät koska ajetaan jos edes ajetaan

Vierailija
27/28 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vinkki. Hommatkaa sille lapselle omat höylär. Tyttö kertoi, että monella hänen kaverilla on haavoja etuosassa, koska yrittävät ajella salaa äidin käytetyillä höylillä.

Puhtaat omat höylät lapselle, ei tule tulehduksia.

Hän saa itse päättää niiden mahdollisesta ajelusta tai ajelematta jättämisestä. Tuskin tulen enää monta kertaa lastani alasti siinä iässä näkemään.

Jos lapsi päättää niin lapsi ostaa oman työnsä rahoilla.

Vierailija
28/28 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tytöt (nyt 7 ja 10v) itse haluavat saavat alkaa sheivata. Kainalokarvojen ajelusta jo juteltiinkin vanhimman kanssa, sekä muistakin karvoista. Lupasin ostaa hyvät omat välineet kun asia ajankohtainen.

Jos sinä ostat välineet niin sinä myös määräät koska ajetaan jos edes ajetaan

Meillä tyttö saa itse päättää sheivauksesta.