Minkä ikäisen lapsen annat poistaa häpykarvoja?
Kommentit (28)
Silloin murkkuikäisenä pari vuotta sitten. alkoi sheivata kai 13 täytettyään ja en ole maininnut asiasta mitään kun itsekin ajelen.
ja vinkki. Hommatkaa sille lapselle omat höylär. Tyttö kertoi, että monella hänen kaverilla on haavoja etuosassa, koska yrittävät ajella salaa äidin käytetyillä höylillä.
Puhtaat omat höylät lapselle, ei tule tulehduksia.
Hän saa itse päättää niiden mahdollisesta ajelusta tai ajelematta jättämisestä. Tuskin tulen enää monta kertaa lastani alasti siinä iässä näkemään.
Siihen ei ole mitään ikärajaa. Jokainen saa päättää itse omasta kehostaan.
Toisin kuin av:n kauhistuneet häpykarvakeskustelijat kuvittelevat, kuilu pakastebroilerin tai rämemajavan suosijoiden välillä ei ole ylittämätön. Omassa alapäässäni on välillä naturelli pehko, trimmattu malli tai posliini.
Ihan tosissaanko joku kieltää nuorelta karvojen ajelun? Meillä ne karvat on yksityisasia, sitten kun ne alkaa kasvaa niin saa ihan vapaasti ajella tai jättää ajelematta, en minä sitä ala määräämään miltä omien paikkojen täytyy näyttää.
Silloin kun tytöt (nyt 7 ja 10v) itse haluavat saavat alkaa sheivata. Kainalokarvojen ajelusta jo juteltiinkin vanhimman kanssa, sekä muistakin karvoista. Lupasin ostaa hyvät omat välineet kun asia ajankohtainen.
Jos sinä ostat välineet niin sinä myös määräät koska ajetaan jos edes ajetaan
ja vinkki. Hommatkaa sille lapselle omat höylär. Tyttö kertoi, että monella hänen kaverilla on haavoja etuosassa, koska yrittävät ajella salaa äidin käytetyillä höylillä.
Puhtaat omat höylät lapselle, ei tule tulehduksia.
Hän saa itse päättää niiden mahdollisesta ajelusta tai ajelematta jättämisestä. Tuskin tulen enää monta kertaa lastani alasti siinä iässä näkemään.
Jos lapsi päättää niin lapsi ostaa oman työnsä rahoilla.
Silloin kun tytöt (nyt 7 ja 10v) itse haluavat saavat alkaa sheivata. Kainalokarvojen ajelusta jo juteltiinkin vanhimman kanssa, sekä muistakin karvoista. Lupasin ostaa hyvät omat välineet kun asia ajankohtainen.
Jos sinä ostat välineet niin sinä myös määräät koska ajetaan jos edes ajetaan
Meillä tyttö saa itse päättää sheivauksesta.