Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaako tressi?

Vierailija
09.11.2012 |

Oon laihtunut nyt muutamia kiloja vaikka mielestäni mun elämäntavat on menny vaan huonompaan suuntaan...en ehi syömään säännöllisesti, syön makeisia enkä jaksa liikkua, jos ei jokapäivästä hyötyliikuntaa lasketa. Mulla on myös kauhee syksy tässä, hirveesti kaikkee hommaa ja aina oon väsynyt. Oon aika tressaantunut, joskus unohtelen sanoja jne...

Siis miten mä laihdun? Mun pitäs kaiken järjen mukaan lihota

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole hyvä

Vierailija
2/8 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se laihduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule muistettua syödä. Vaikka silloin meneekin karkkia tai kaljaa vaikka, niin loppujen lopuksi kalorit jää yleensä paljon vähemmäksi kuin mitä jos söisi oikeaa kunnon ruokaa.

Sitten on taas niitä ihmisiä jotka syövät lääkitäkseen stressiä ja heitä stressi lihottaa. Mutta niitä joilta menee ruokahalu laihduttaa, vaikka silloin yleensä verensokerin pahimpaan laskuun ottaakin karkkeja jtai jotain vastaavaa.

Vierailija
4/8 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjottaa.

Vierailija
5/8 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori, mä en tajunnu, että täällä kouluttamattomien ämmien palstalla pitää kirjottaa sillä tavalla että idiootitkin tajuaa. sori sori

Vierailija
6/8 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori, mä en tajunnu, että täällä kouluttamattomien ämmien palstalla pitää kirjottaa sillä tavalla että idiootitkin tajuaa. sori sori

Sori sori. Tressistä on melko lyhyt matka terssiin ja lerssiin (googlaa jos et tiedä mitä ovat), vaikka terssi ei taida lihottaa siinä missä stressi sen tekeekin. Miehesi lerssiä jos paljon hinkkaat, niin kilot karisee.

Vierailija
7/8 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori sori. Tressistä on melko lyhyt matka terssiin ja lerssiin (googlaa jos et tiedä mitä ovat), vaikka terssi ei taida lihottaa siinä missä stressi sen tekeekin. Miehesi lerssiä jos paljon hinkkaat, niin kilot karisee.

sä et ole koulutettua ihmistä nähnytkään

Vierailija
8/8 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä et ole koulutettua ihmistä nähnytkään

Aika alkeellista on meno. Et sentään vastannut, että "isäs oli kun sua teki".

Nii sulkea plovo ett emmä taila siitä nyt vaa plovosoituu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi