Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palvotko kumppaniasi, vai näetkö hänessä vikoja?

Vierailija
08.11.2012 |

Mietin onko tämä normaalia... Olen 26-vuotias ja ensimmäisessä parisuhteessani (joo, tiedän, noloa kun olen niin vanha)... Miesystävässäni on hurjasti hyviä puolia, mutta nyt kun ollaan seurusteltu 1,5 vuotta, niin en katsele häntä enää ruusunpunaisten lasien läpi.

Minua oikein pelottaa välillä miten saatan oikein VIHATA hänen huonoja piirteitään! Mie en ole täydellinen myöskään, mutta miestäni ei tunnu yhtä paljon haittaavan minun huonot puoleni.

Te kauan yhdessä olleet, näettekö kumppaninne samalla lailla kuin muutkin tuntemanne ihmiset, eli siis omalla tavallaan epätäydellisinä? Miesystävässäni on enemmän hyviä kuin huonoja puolia, mutta joskus kammottaa, kuinka paljon hän voi minua ärsyttää "huonoina päivinä". Tällaistako sen kuuluu olla tästä eteenpäin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että arki on astunut elämäänne :) Eikös sitä sanota niin että puolisot tietää toistensa viat ja huonot puolet mutta rakastaa siitä huolimatta :)

Kyllä mua ärsyttää muutamat asiat mun miehessä ja sitä ärsyttää tietyt jutut mussa, ei siinä oo mitään ihmeellistä. Ei se aina voi olla ruusuilla tanssimista ja vaaleanpunaista, muutenhan siihenkin kyllästyis eikä osais sitä enää arvostaa.

Vierailija
2/3 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näen vielä enemmän mitä muut.

Siltikin rakastan kamalasti, eikä ne viat ole ärsyttäneet enää aikoihin muutoin kuin ihan pienesti silloin tällöin =)). Mieheeni rakastuin tietäen ne viatkin, miten niistä nyt voisin syyttää miestä mitenkään.

Uskon, että tämä tulee olemaankin pitkän avioliittomme salaisuus; toisen hyväksyminen vikoineen päivineen.

t. 20 vuotta yhdessä

=))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivästä riippuen.

Entisissäni näin enemmän vikoja, joten siksi he ovat entisiä. Tämän nykyisen kanssa olemme sielunkumppanit, joten 99,999 % mielipiteet, fiilikset, halut, toiveet, yms. yms. yms. synkkaa. En minä jaksaisi sellaisen kanssa olla, joka enimmäkseen ärsyttää. Enimmäkseen pitää olla hyvä olla yhdessä.

Joskus on vaan kiukkuvitutus päällä ja joka ainoa ihminen maan päällä ärsyttää. Siitä saa osansa myös tuo oma kulta, niin ihana kuin onkin.

Fakta on, että jos viettää jonkun ihmisen kanssa paljon aikaa, hän alkaa jossakin vaiheessa ärsyttää. Yleensä se on ohimenevää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi