Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni kävi sterilisaatiossa. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
08.11.2012 |

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kävi aikoinaan vasektomiassa ja siitä muutaman vuoden päästä vasektomian purussa.

Vierailija
42/64 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ruuvataan naisen munanjohtimiin pienet vieterit jotka arpeuttavat ne 3 kk kuluessa.

Mihin munasolut sitten menevät? Nehän ovat aika isoja.

Entä siittiöt vasektomian jälkeen?

Molempia sukusolujahan edelleen valmistuu ja lähtee liikkeelle, mutta minne ne sitten päätyvät, kun eivätt tule ulos?

Olen se vasektomiassa käynyt mies...siemenjohtimista katkaistiin n.1cm pituinen pätkä pois ja molemmat päät taitettiin kuin puutarhaletku ja pyöritettiin langalla niin että päät ei aukea. joten kiveksistä lähtevät siittiöt eivät etene kuin taitokseen asti ja eivät pääse ulos ollenkaan. Muuta en osaa maallikkona kertoa, seksissä ei mitään eroa!

vasektomia mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lapsiluvulla ja minkä ikäisenä teetit sen? Luotatko täysin ehkäisytehoon?

Naurattaa nuo teidän kommentit!!! Saa kysyä mitä haluaa, tosi tyhmiin kysymyksiin en jaksa vastailla. Ei tuo vasektomia oikein pedofiileille sovi, kyllä se munaa seisoo ihan samanlailla, "spermasta" puuttuu siittiöt, en tiedä onko se nyt enää spermaa mutta samanlaista sieltä tulee ja samanlainen "pakotus" ja puute on kuin ennenkin jos on puutteessa.

Vierailija
44/64 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo vasektomia lopullinen? Gynekologini sanoi, että on peruuttamaton?? Olemme miettinyt miehen kanssa tuota vaihtoehtoa. Joku oli kuitenkin sen purkanut??

Vierailija
45/64 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin mahdollista (joskaan ei tietysti toivottavaa), että vaimo kuolee huomenna, mies tapaa myöhemmin uuden naisen, jonka kanssa olisi kiva perustaa perhe, mutta...

Vierailija
46/64 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
47/64 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lapsiluvulla ja minkä ikäisenä teetit sen? Luotatko täysin ehkäisytehoon?

Naurattaa nuo teidän kommentit!!! Saa kysyä mitä haluaa, tosi tyhmiin kysymyksiin en jaksa vastailla. Ei tuo vasektomia oikein pedofiileille sovi, kyllä se munaa seisoo ihan samanlailla, "spermasta" puuttuu siittiöt, en tiedä onko se nyt enää spermaa mutta samanlaista sieltä tulee ja samanlainen "pakotus" ja puute on kuin ennenkin jos on puutteessa.

Olen 38, yksi oma lapsi ja isäpuolena kahdelle lapselle. Asun avoliitossa. On täysin luotettava, kun 1cm pätkät puuttuvat kummastakin siemenjohtimesta.

vasektomia mies

Vierailija
48/64 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo vasektomia lopullinen? Gynekologini sanoi, että on peruuttamaton?? Olemme miettinyt miehen kanssa tuota vaihtoehtoa. Joku oli kuitenkin sen purkanut??

On periaatteessa lopullinen, kirurgi varmistaa tämä vielä ennen toimenpidettä. Johtimet voidaan toki liittää yhteen mutta se että onnistuuko siittäminen se on eri juttu. Eivät halua tätä liittämistä mainostaa koska se on tosi työläs varmaan näitä eipäs juupas ihmisiä riittäisi ja varmaan niillä olisi muutakin tekemistä. En tidä paljon maksaa.

vasektomia mies

Vierailija
49/64 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasektomia on suosituin koulutetuilla ja muuten korkean sivistytason miehillä, joilla lisäksi on hyvä itsetunto?

Vierailija
50/64 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin mahdollista (joskaan ei tietysti toivottavaa), että vaimo kuolee huomenna, mies tapaa myöhemmin uuden naisen, jonka kanssa olisi kiva perustaa perhe, mutta...

Jokainen päättää omasta suvunjatkosta ja pakkohan sitä on mietti että entäs jos lapsi kuolee, vaimo kuolee tai tulee ero jne mutta itselleni oli helppo päätös ja samaa mieltä oli minun avopuolisoni. Kummallakin on jälkeläisiä edellisestä suhteesta ja ollaan jo 40 tietämillä ja yhteisiä lapsia ei haluta. Kasvatetaan nykyiset lapset ja keskitytään toisiimme ;) Ehkäisynä aivan mahtava, ei kortusuja eikä pillereitä tai muita juttuja. Kustannuksiltaa tosi halpa, julkisella alle 30 euroa ja ikinä ei muita maksuja.

vasektomia mies

Vierailija
51/64 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasektomia on suosituin koulutetuilla ja muuten korkean sivistytason miehillä, joilla lisäksi on hyvä itsetunto?

pitää ja ei pidä :)

Itse en ole liikaa koulutettu, ihan amis pohjalla mennään, sivistys tasosta en ota kantaa mutta ehkä jollain tapaa sivistynyt. Itsetunto on hyvä! Olen ihan duunari huonolla palkalla.

vasektomia mies

Vierailija
52/64 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis hää ny silleen?

Minun mieheni kävi aikoinaan vasektomiassa ja siitä muutaman vuoden päästä vasektomian purussa.

hän oli joskus kauan ennen minua naimisissa ja sai lapsia. Teetti vasektomian sitten ja erosi vaimostaan. Tapasimme miehen kanssa sitten noiden tapahtumien jälkeen ja jossain vaiheessa tuli sitten halu saada yhteisiä(kin) lapsia. Minä olin siis lapseton. Niinpä päädyimme tuohon ratkaisuun. Ja nyt meillä on myös yhteisiä lapsia. Onnellisia olemme kaikista lapsista.

Vierailija
53/64 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä järkevä ihminen noinkin suuren päätöksen osaa tehdä, ilman että tarvii katua jälkeenpäin.

Tuo eunukkfobiaa sairastava voisi tutustua ihan johonkin sivuun, jossa kerrotaan tuosta toimenpiteestä. Sääli kun on tuollaisia kuvitelmia, ettei vielä ala jossakin nolaamaan itseään noilla "tiedoillaan".

Vierailija
54/64 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä vasta kun se on itselle aivan selvä. Että mies itse ei enään enemmän lapsia halua. Nämä jo olemassa olevat ovat rakkaita ja ainutlaatuisia eikä niitä voisi koskaan korvata toisilla lapsilla. Miehelleni on siis aivan selvää ettei halua enempää lapsia, vaan nauttia myös erillaisista vuosista kun on vain isompia lapsia. Näihin jo olemassa oleviinkin saa upotettua just niin paljon rakkautta ja huolta ja vaivaa kuin mihin rahkeet ikinä riittää ;)

ap

Vierailija
55/64 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On periaatteessa lopullinen, kirurgi varmistaa tämä vielä ennen toimenpidettä. Johtimet voidaan toki liittää yhteen mutta se että onnistuuko siittäminen se on eri juttu. Eivät halua tätä liittämistä mainostaa koska se on tosi työläs varmaan näitä eipäs juupas ihmisiä riittäisi ja varmaan niillä olisi muutakin tekemistä. En tidä paljon maksaa.

vasektomia mies

yksityisellä purku maksaa noin 3000euroa. Eli kallista lystiä. Toki sen arvoista, jos lapsia haluaakin lisää.

Kyseessä mikrokirurginen toimenpide, eikä Suomessa osaajia ole montaa varmaankaan.

"Lopullisuus" riippuu ihan siitä kuinka monta vuotta on ehtinyt kulua siitä vasektomiasta. Jos vuosia on vaikkapa kulunut 5, niin on ihan hyvät tsäänssit, että elnvoimaisia siittiöitä alkaa taas muodostua.

Vierailija
56/64 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaahan voi käydä pankittamassa itselleen, säilyy n.10 vuotta. Toinen vaihtoehto on se että vasektomian jälkeen jos haluaa lapsia, niin otetaan suoraan kiveksestä piikillä siittiöitä ja tällä tehdään hedelmöitys.

vasektomia mies

Vierailija
57/64 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä vasta kun se on itselle aivan selvä. Että mies itse ei enään enemmän lapsia halua. Nämä jo olemassa olevat ovat rakkaita ja ainutlaatuisia eikä niitä voisi koskaan korvata toisilla lapsilla. Miehelleni on siis aivan selvää ettei halua enempää lapsia, ap

Elämäntilanteet ja ajatukset voivat muuttua. Se ei ole ollenkaan tavatonta. Ja uusi rakkaus jos mikä voi saada pään riittävän pyörälle että ajatuksen muuttuu ;)

Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan.

Vierailija
58/64 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä vasta kun se on itselle aivan selvä. Että mies itse ei enään enemmän lapsia halua. Nämä jo olemassa olevat ovat rakkaita ja ainutlaatuisia eikä niitä voisi koskaan korvata toisilla lapsilla. Miehelleni on siis aivan selvää ettei halua enempää lapsia, ap

Elämäntilanteet ja ajatukset voivat muuttua. Se ei ole ollenkaan tavatonta. Ja uusi rakkaus jos mikä voi saada pään riittävän pyörälle että ajatuksen muuttuu ;)

Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan.

Onhan noita selkärangattomia miehiä! Itselläni oli tilanne jossa exän kanssa harkittiin minulle vasektomiaa lapsen syntymän jälkeen, se vain jäi jostain syystä vaikka olin valmis menemään...no tuli ero ja elelin sitten sinkkuna. Joskus mietin vasektomia mutta ajattelin että en saa sitä kun asun yksin. Löysin aivan ihanan naisen, siis nykyisen avopuolisoni johon olen todella rakastunut, kaikki on hyvin!! Aika alussa puhuttiin jo lapsista ja kumpikin oli sitä mieltä että ei yhteisiä. Avokki oli yllättynyt siitä kun sanoin että kun ei haluta lapsia niin voin sitten mennä vasektomiaan. Avovaimo on terveydenhuollon ammattilainen. Hän halusi pillereistä eroon ja ei haluaisi kierukkaa jne. Ratkaisu oli meille siis helppo. Vaikka minulta vietäisi kaikki pois ja rakastuisin uuteen unelma naiseen jolla ei ole lapsia niin en silti kadu mitään. Kertoisin kyllä heti että lapsia en saa, jos toinen pitää sen tärkeänä niin sitten pitää vaihtaa miestä. Ymmärrtäisin asian täysin koska vanhemmuutta en halua tuhota keneltäkään.

vasektomia mies (pienen tytön isä)

Vierailija
59/64 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomian läpikäyneenä pidän idiootteina miehiä, jotka pakottavat naisensa sterilointiin, koska kokevat "miehisyytensä kärsivän". Miehelle toimenpide on paljon vaivattomampi, joten tosimies hoitaa homman ilman vikinöitä. Narsistit tietysti ovat asia erikseen.

Vierailija
60/64 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin vasektomia KE aamuna. Kolme lasta ja ikää hieman alle 40 v. Pari vuotta pohdittiin. Leikkaus oli nopea vaikka jännitin tosi paljon. Kaksi puudutuspiikkiä sattui vähemmän kuin hammaslääkärin vastaava puud.piikki. Kaksi pientä viiltoa kasseihin nipisti vajaan sekunnin. Töissä olen käynyt seuraavasta päivästä lähtien. Hellänä ovat olleet mutta lähinnä (istuminen, portaat) kuin olisi saanut sählypallon suoraan kasseihin edellisessä vaihdossa. Ei sen kummenpaa. Juosta en pystyisi vielä sunnuntainakaan (TÄ) mutta kyllä tässä jo petihommia var. kokeiltiin ja kaikki toimi normaalisti :) varovainen pitää vielä olla kassikolotuksen kanssa. Varmaan viikon päästä pystyy esim juoksemaan kunnolla. Nyt on siis SU ja leikkaus oli KE.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi