mieheni kävi sterilisaatiossa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:00"]Mulle tehtiin sama viime maaliskuussa. Helppo homma ainakin meikäläiselle. Ei turvotusta eikä värin muuttumista. Yksi reikä kassien keskiviivalle. Ihan pientä jomotusta oli mutta tosiaan niin pientä etten ottanut edes buranaa. Masturboin jo seuraavana päivänä. Täytyy sanoa että alkuun orkut oli vähän outoja mutta sekin normalisoitui. Pikkukavereita oli näytteessä vielä lähes 3kk operaation jälkeen. Uusi näyte 2kk siitä oli sitten puhdas.
Naiseni on ollut ihan haltioissaan kun ei tarvitse käyttää hormonaallista ehkäisyä.
[/quote]
se on ihanaa, harrastaa hyvää seksiä eikä tarvii syödä hormooneja
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:00"]Mulle tehtiin sama viime maaliskuussa. Helppo homma ainakin meikäläiselle. Ei turvotusta eikä värin muuttumista. Yksi reikä kassien keskiviivalle. Ihan pientä jomotusta oli mutta tosiaan niin pientä etten ottanut edes buranaa. Masturboin jo seuraavana päivänä. Täytyy sanoa että alkuun orkut oli vähän outoja mutta sekin normalisoitui. Pikkukavereita oli näytteessä vielä lähes 3kk operaation jälkeen. Uusi näyte 2kk siitä oli sitten puhdas. Naiseni on ollut ihan haltioissaan kun ei tarvitse käyttää hormonaallista ehkäisyä. [/quote] se on ihanaa, harrastaa hyvää seksiä eikä tarvii syödä hormooneja
Onnea =)
Sitä tulin sanomaan, että naiselle tehdään sterilisaatio ja miehelle vasektomia.
Mulle tehtiin sama viime maaliskuussa. Helppo homma ainakin meikäläiselle. Ei turvotusta eikä värin muuttumista. Yksi reikä kassien keskiviivalle. Ihan pientä jomotusta oli mutta tosiaan niin pientä etten ottanut edes buranaa. Masturboin jo seuraavana päivänä. Täytyy sanoa että alkuun orkut oli vähän outoja mutta sekin normalisoitui. Pikkukavereita oli näytteessä vielä lähes 3kk operaation jälkeen. Uusi näyte 2kk siitä oli sitten puhdas.
Naiseni on ollut ihan haltioissaan kun ei tarvitse käyttää hormonaallista ehkäisyä.