Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten silmää pitäisi miellyttää?

Vierailija
08.11.2012 |

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten naiset käyttävät tunteja nyppimiseen ja puunaamisen ja hihkuvat täällä toisille, että "kyllä sun miehes menee vieraisiin kun olet tollainen rämemajava, toisin kuin minä, joka olen posliini"

Monissa keskusteluissa tulee ilmi, että naisten suurin vahingonilo on, jos saavat iskettyä toiselta naiselta miehen. Tai se, että joku mies jättää vaimonsa.

Tämä osoittaa selkeästi, että nainen ei kykene tulemaan toimeen yksin vaan on jäänyt kehitykseltään sille tasolle, että hän sopii nyppimään ja laihduttamaan ja kasvattamaan rintojaan siksi, ettei mies vain jättäisi.

Isorintaisen naisen unelma tällä palstalla on se, että muiden miehet katsovat hänen tissejään. Eikö se jo osoita, että nainen ei pärjää ilman miestä, eikä sovi johtotehtäviin.

Eli yritetään kaikin tavoin saada mies pysymään itsellä, koska nainen tarvitsee suojakseen miestä ja on turvaton ilman.

Nykyään nainen pärjää ihan mainiosti ilman miestä, aika yleistä on, että nainen pärjää jopa paremmin ilman miestä kuin miehen kanssa.

Ja toiset sitten taas eivät. Minä en käytä, minä en hihku, jos minun mieheni haluaa lähteä tuollaisen bimboilijan matkaan, saa mennäkin.

Ei heidän perusteellaan kannata tehdä koko naissukupuolta koskevia johtopäätöksiä.

Vierailija
42/42 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko paljastaa paljon. Siis kysytään "miksi miesten silmää pitäisi miellyttää".

Se vihjaa, että ap. ei halua miellyttää miesten silmää ja kysyy miksi naisen pitäisikään.

Kuulostaa siltä ikävältä feminismiltä, jossa puhdas enkeliuhri (nainen) joutuu miellyttämään hyväksikäyttäjäsikaa (mies). Hyvin katkeraa, taas kerran.

Olen muuten mies ja haluan miellyttää naiseni silmää, toivottavasti hänkin minun. O.o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän