Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö muita avarat kaula-aukot?

Vierailija
08.11.2012 |

Tällaista olen miettinyt, että mitä huomattavan isorintainen nainen ajattelee pukeutuessaan laskeutuvaan paitaan, joka on uurrettu syvään? Siis arkikäytössä, ei mennessään baariin tms. Joillakin ne tissit tulee melkein ulos. Olenko jotenkin outo, kun minusta on vaikea jutella tuollaisen henkilön kanssa? Yritän katsoa silmiin, mutta ne tissit puskee näkökenttään. Olen itse pienirintainen nainen. Tiedättekö tämän vaikutuksen, te isorintaiset?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ovat yleensä ylipainoisia, joten rinnat ovat (heidän mielestään) aino seksikäs ja kaunis osa vartaloa. Sen takia niitä pitää tyrkyttää.

Minua ei isorintaisten kaula-aukot kyllä häiritse, pikemminkin katson myötähäpeästä muualle. Enemmän minua karmii vanhojen naisten avoimet kaula-aukot, sellaisten jotka ovat ottaneet elämänsä aikana "vähän" liikaa aurinkoa ja dekolteen iho on sen mukainen.

Minä en ole ylipainoinen vaan joidenkin mielestä hoikka ja isorintainen (en omasta mielestäni). Bmi 19 kuppikoko 60K en ole myöskään vanha (21). En pidä oikeastaan ikinä kauhean peittäviä paitoja en ole huomannut, että rintojani tuijotettaisiin. Siskoni mies oli sanonut siskolleni, että hänen on vaikea puhua minulle, kun pitää varoa katsomasta rintojani. Toisten rintoihin kiinnitän huomiota vain jos ne on selvät silarit tai rintaliivit ovat vääränkokoiset. Ei rintavaot pompi mun silmille johtuu kai siitä, että olen tottunut näkemään omaani. Pitäkää huolta vain omista tisseistänne suomessa saa VIELÄ pukeutua miten haluaa.

Minä en ole missään nähnyt edes rintaliivejä jotka paljastaisivat puolet rinnoista siis koossani. Rintaliivejä tässä koossa tosin on muutenkin vaikea löytää ja hinnat on todella korkealla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi