Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä eri syistä johtuen jonkun osoite on Poste Restante?

Vierailija
07.11.2012 |

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tällä tukia hakevallahan on se osoite? Miehellä joka tekee duunia on se Poste Restante.

[quote author="Vierailija" time="08.11.2012 klo 00:47"]

Eli esim. mies töissä ja kirjoilla poste restantessa, avokki saa kaikki sossun ja kelan tuet ja avokin palkka ei vaikuta, vaikka asuvatkin yhdessä.

tämän takia, ei ole enää mahdollista. Sossuun tai työkkäriin ei enää kelpaa osoitteeksi poste restante.

hakunilan sossusta.

Vierailija
22/63 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin nukkumaan puoltoista vuotta kavereiden ja veljeni luona, puistoissa, yömajoissa, rappukäytävissä. Postit tuli Poste Restanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun olen asunnoton

Vierailija
24/63 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin ei olisi mahdollista? Mä teen noin tällä hetkwllä.

Vierailija
25/63 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xz

Vierailija
26/63 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

F

Vierailija
27/63 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossun maksama asunto vuokrattu pimeästi eteenpäin, itse asuu kavereiden nurkissa ja posti tulee Poste Restanteen.

Vierailija
28/63 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

B

Vierailija
29/63 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/63 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla poliiseilla on osoitteena poste restante ihan oman ja perheen turvallisuuden vuoksi.

Vierailija
31/63 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli turvakiellon vuoksi osoite poste restantessa. Ihme ettei tätä vaihtoehtoa ole täällä mainittu.

Vierailija
32/63 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei ole kirjoilla missään.

Vierailija
33/63 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(käsitin, että taustalla joko rikollisuutta ja/tai huumeita), ja piti osoitteenaan Poste Restanten ettei kukaan saa selville missä hän asuu.

Vierailija
34/63 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsisingin ihanan asuntotilanteen takia täällä on jo tuhansia normaaleja ihmisiä (monet nuoria) jotka ovat kodittomia. Punkkaavat kavereilla/sukulaisilla ja odottavat, että jostain löytyy edes kohtuuhintainen vuokraluukku.

Vierailija
35/63 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika moni, jolla on poste restante -osoite saa kirjeitä ulosotosta. No, kaikilla ei varmasti ole asiat huonosti mutta aika monella poste restante -asiakkaalla näyttää olevan.

t:postitäti

Vierailija
36/63 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuosta syystä,että oli maksamattomia velkoja ja ulosotossa maksamattomia elareita ym.

Vierailija
37/63 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän silloin tällöin poste restante -osoitetta, koska asun ulkomailla eikä minulla ole Suomessa osoitetta. Jos siis käyn Suomessa kyläilemässä, saatan samalla tilata vaikka suomalaisesta nettikaupasta tms. jotain ja laittaa osoitteeksi poste restanten sillä paikkakunnalla, jossa käyn. Ei tule kalliita postikuluja ulkomaille, kun samalla käyn konttorista noutamassa.

Vierailija
38/63 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden joka on kirjoilla mielisairaalassa,joten ei ole vakitista asuntoa.Poste restante siis hänellä.

Vierailija
39/63 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on tilanne jossa (mt-ongelmainen) isäni on vaarallinen. On ollut todella väkivaltainen ja uhannut perhettäni. Olen muuttanut 500km päähän turvaan mutta ikävöin kotikaupunkiani kovasti. Olen usein pohtinut että uskaltaisinko muuttaa takaisin anonyymisti, eli salatut osoitetiedot. Mutta sitten pitäisi olla poste restante. On nimittäin tapauksia että uhkaaja/stalkkaaja (mitä nimeä nyt käytetäänkään) on saanut uhrin osoitteen selville siten, että on soittanut samannimisenä esim. sanomalehteen tekemään "osoitteenmuutosta" ja antanut uuden osoitteen ja selvittänyt samalla sen vanhan.

Eli jos jotain postia tulee oikeaan osoitteeseen niin vaanijan on helppo urkkia osoite selville. Sopiiko poste restante tällaiseen, eli siis osoitteen piilottamiseen?

Vierailija
40/63 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluisat ihmiset jotta asuinpaikkaa ei saada selville. Kaliforniassa varsinkin naita postilokero bisneksia on joka nurkalla.

Floridassa on pikkukaupunki joka on elakkeella olevien postinkantajien suosima, siella ei kukaan kanna postia!