Mistä eri syistä johtuen jonkun osoite on Poste Restante?
Kommentit (63)
Mä jouduin nukkumaan puoltoista vuotta kavereiden ja veljeni luona, puistoissa, yömajoissa, rappukäytävissä. Postit tuli Poste Restanteen.
Sossun maksama asunto vuokrattu pimeästi eteenpäin, itse asuu kavereiden nurkissa ja posti tulee Poste Restanteen.
Monilla poliiseilla on osoitteena poste restante ihan oman ja perheen turvallisuuden vuoksi.
Meillä oli turvakiellon vuoksi osoite poste restantessa. Ihme ettei tätä vaihtoehtoa ole täällä mainittu.
(käsitin, että taustalla joko rikollisuutta ja/tai huumeita), ja piti osoitteenaan Poste Restanten ettei kukaan saa selville missä hän asuu.
Helsisingin ihanan asuntotilanteen takia täällä on jo tuhansia normaaleja ihmisiä (monet nuoria) jotka ovat kodittomia. Punkkaavat kavereilla/sukulaisilla ja odottavat, että jostain löytyy edes kohtuuhintainen vuokraluukku.
mutta aika moni, jolla on poste restante -osoite saa kirjeitä ulosotosta. No, kaikilla ei varmasti ole asiat huonosti mutta aika monella poste restante -asiakkaalla näyttää olevan.
t:postitäti
juuri tuosta syystä,että oli maksamattomia velkoja ja ulosotossa maksamattomia elareita ym.
Käytän silloin tällöin poste restante -osoitetta, koska asun ulkomailla eikä minulla ole Suomessa osoitetta. Jos siis käyn Suomessa kyläilemässä, saatan samalla tilata vaikka suomalaisesta nettikaupasta tms. jotain ja laittaa osoitteeksi poste restanten sillä paikkakunnalla, jossa käyn. Ei tule kalliita postikuluja ulkomaille, kun samalla käyn konttorista noutamassa.
yhden joka on kirjoilla mielisairaalassa,joten ei ole vakitista asuntoa.Poste restante siis hänellä.
itselläni on tilanne jossa (mt-ongelmainen) isäni on vaarallinen. On ollut todella väkivaltainen ja uhannut perhettäni. Olen muuttanut 500km päähän turvaan mutta ikävöin kotikaupunkiani kovasti. Olen usein pohtinut että uskaltaisinko muuttaa takaisin anonyymisti, eli salatut osoitetiedot. Mutta sitten pitäisi olla poste restante. On nimittäin tapauksia että uhkaaja/stalkkaaja (mitä nimeä nyt käytetäänkään) on saanut uhrin osoitteen selville siten, että on soittanut samannimisenä esim. sanomalehteen tekemään "osoitteenmuutosta" ja antanut uuden osoitteen ja selvittänyt samalla sen vanhan.
Eli jos jotain postia tulee oikeaan osoitteeseen niin vaanijan on helppo urkkia osoite selville. Sopiiko poste restante tällaiseen, eli siis osoitteen piilottamiseen?
kuuluisat ihmiset jotta asuinpaikkaa ei saada selville. Kaliforniassa varsinkin naita postilokero bisneksia on joka nurkalla.
Floridassa on pikkukaupunki joka on elakkeella olevien postinkantajien suosima, siella ei kukaan kanna postia!
Mutta tällä tukia hakevallahan on se osoite? Miehellä joka tekee duunia on se Poste Restante.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2012 klo 00:47"]
tämän takia, ei ole enää mahdollista. Sossuun tai työkkäriin ei enää kelpaa osoitteeksi poste restante.
hakunilan sossusta.