Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saarioisten kinkku-salaattiateria , vkp 11.11.12, söisitkö?

Vierailija
16.11.2012 |

Meillä on niitä jääkaapissa 3 purkkia, ja yksi niistä on avattu. Miehen mielestä ne on ihan ok ja mielestään ne on meidän huominen ruoka. Itse sanoin jo silloin kun niitä toi tänne, että ei kelpaa ja en tykkää. Söisitkö?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen käyttöpäivä on viimeinen käyttöpäivä.

Otan osaa, ei oo helppoa sullakaan.

Vierailija
2/14 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta näkee että muutkin on samaa mieltä. En todellakaan syö noita, hommaan ihan oman ruoan. Mies on todella nuuka, ei heitä mitään hukkaan. Lapsia meillä ei ole onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ratkaisusi on ihan hyvä anna miehen syödä pilaatunut ruoka ja syö itse jotain muuta.

Vierailija
4/14 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakaan ei varsinaista ruokamyrkytystä kun ovat olleet jääkaapissa. Mutta kun meillä on miehen takia tosta usein riitaa että kun mä en oikein pysty syömään vanhan päiväyksen ruokaa (etoo ajatuskin) ja mies ei usko ruokamyrkytyksiin. Nuukuuttaan siis roudaa tänne tarjouksista semmosta punaisen leiman sen päiväistä ruokaa ja jemmaa ne sitten jääkaappiin sinne asti kunnes ne on syöty, yök :(

T Ap

Vierailija
5/14 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/ruoka/2010092612409037_ru.shtml

en myöskään mielelläni osta viimeisen käyttöpäivänkään tuotteita, esim. tuon aamulehden testin mukaan laatu voi olla jo huono. Samoin helsingin ympäristökeskuskin on tutkinut lihan laadun huonontuneen.

Vierailija
6/14 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä on aika pitkä säilyvyysaika muutenkin joten joku 3 vkoa sitten keitetty makaroni etoo... (eikös tuossa salaatissa ole makaronia?)

Vierailija
7/14 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ennen on eri asia ja esim. jugurtti voi olla viikonkin verran yli-ikäistä.

Vierailija
9/14 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ennen on eri asia ja esim. jugurtti voi olla viikonkin verran yli-ikäistä.

saatan kyllä käyttää parasta ennen-päiväyksen ylittäneitä, kuten maitoa ja munia.

t.2

Vierailija
10/14 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon aina inhonnut noita ja myös sen kertonut. Mutta miehellä on teräsvatsa, kerrankin söi erään valmistajan einesparsakeiton jonka päiväys oli ollut jo 2 vk sitten ja ei sille mitään tullut. Siksi se ei usko ;)

T Ap

Vierailija
11/14 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niitä jääkaapissa 3 purkkia, ja yksi niistä on avattu. Miehen mielestä ne on ihan ok ja mielestään ne on meidän huominen ruoka. Itse sanoin jo silloin kun niitä toi tänne, että ei kelpaa ja en tykkää. Söisitkö?

vaikka oli syöjiä 12 henkilöä ja kaikki tykkäsivät ruuasta. Silti jäi meille kahdelle syötäväksi torstaihin asti, eikä ollut mennyt miksikään. Olivat kylmässä otettiin minkä jaksoimme syödä. Ei välttämättä tarkoita, että olis pilaantunutta. En osta valmisruokia joten en tiedä tuosta.

Vierailija
12/14 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oli syöjiä 12 henkilöä ja kaikki tykkäsivät ruuasta. Silti jäi meille kahdelle syötäväksi torstaihin asti, eikä ollut mennyt miksikään. Olivat kylmässä otettiin minkä jaksoimme syödä. Ei välttämättä tarkoita, että olis pilaantunutta. En osta valmisruokia joten en tiedä tuosta.

se nyt hiukkasen eri asia syödä 4 päivää aiemmin valmistettua ruokaa, kuin jotain 4 viikkoa aiemmin tehtyä majoneesisalaattia.

Vierailija
13/14 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh, en söisi tuollaista paskaa vaikka olisi vielä päiväystä jäljelläkin, puhumattakaan että syöttäisin lapsille.

Vierailija
14/14 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimenen käyttöpäivä on viimenen käyttöpäivä, parasta ennen on eri asia.