Nyt vasta tajusin,ding dong.Älä koskaan valitse sellaista miestä mistä äitisi
pitää vaan sellainen josta sinä pidät.Mun ex ja äitini eivät tulleet toimeen.Äitiäni järkytti exäni liian hyvät taustat.Hän olisi toivonut voivansa rökittää tämän tyttärensä miehen eli vävynsä kaiken tavoin,mutta ei pystynyt siihen sittenkään.Nykyään puhuu vaan positiivista,kun ollaan erottu.Ärsyttävä äiti.
Kommentit (7)
Mun äiti taas on hyvin konservatiivinen ja olisi halunnut mun pelaavan varman päälle parisuhdemarkkinoilla. Tylsä, hyväpalkkainen konttorirottamies oli hänen unelmansa minulle. Sillä ei mitään väliä sopiiko luonteet yhteen, taloudellinen turvallisuus hänelle tärkeintä.
Onneks en noudattanut vaan otin juuri sellaisen miehen kuin mistä itse tykkään. Ja minä pitkästyisin hengiltä semmoisen reinotossu-kirjanpitäjän kanssa.
Mun äiti taas on hyvin konservatiivinen ja olisi halunnut mun pelaavan varman päälle parisuhdemarkkinoilla. Tylsä, hyväpalkkainen konttorirottamies oli hänen unelmansa minulle. Sillä ei mitään väliä sopiiko luonteet yhteen, taloudellinen turvallisuus hänelle tärkeintä. Onneks en noudattanut vaan otin juuri sellaisen miehen kuin mistä itse tykkään. Ja minä pitkästyisin hengiltä semmoisen reinotossu-kirjanpitäjän kanssa.
Jännitystä elämässä pitää olla ja mitä siitä, että sitä etsiessä voi sitten joutua vaikka pahoinpidellyksi.
Ja ajattely nyt, eihän mies ole tarpeeksi mielenkiintoinen, jos hän ei välillä raahaudu esim. kännissä kotiin. Mieti, mitä sitten, kun mies lopettaisi juomisen, elämästähän tulisi liian tylsää ja tavanomaista. Eikä olisi ketään, ketä haukkuisi ystäville.
pitää vaan sellainen josta sinä pidät.Mun ex ja äitini eivät tulleet toimeen.Äitiäni järkytti exäni liian hyvät taustat.Hän olisi toivonut voivansa rökittää tämän tyttärensä miehen eli vävynsä kaiken tavoin,mutta ei pystynyt siihen sittenkään.Nykyään puhuu vaan positiivista,kun ollaan erottu.Ärsyttävä äiti.
Valitsit miehen josta äitisi ei pitänyt ja silti erositte?
Se reinitossukirjanpitäjäkin voi olla pahoinpitelijä?
Ja ei kai ainoat vaihtoehdot ole täysnyhverö, ennenaikojaan ukkoutunut lökäpöksy ja juoppo naistenhakkaaja?
Se reinitossukirjanpitäjäkin voi olla pahoinpitelijä? Ja ei kai ainoat vaihtoehdot ole täysnyhverö, ennenaikojaan ukkoutunut lökäpöksy ja juoppo naistenhakkaaja?
On melko helppoa jo tutusmisvaiheessa on todeta onko mies agressiivinen juoppa, ei siihen paljoa tarvita. Silti naiset perustavat tuollaisten miesten kanssa perheen, koska pitävät heitä mielenkiintoisina.
Jos valitsisin mieheni äidin mielipiteen mukaan miehellä olisi akateeminen koulutus, joka työpäivän jälkeen viettää illan kotisohvalla tv:stä politiikkaohjelmia katsellen tai shakkia tietokonetta vastaan pelaava. Hän olisi "kunnon" mies, eli ei koskaan kävisi ulkona tai harrastaisi urheilua ja olisi absolutisti. Hän olisi siis naimisissa oleva "peräkammarinpoika".
Että taidan todellakin jättää välistä...
Mä olen ollut nyt saman miehen kanssa 19 vuotta.. naimisissakin 16 vuotta.
Kaksi vuotta sitten äitini tokas, että kai hänen pitää alkaa tottua mieheeni, kun se on näyttänyt jäädäkseen olevan.
Äidin omat mies suhteet ovat kestäneet max 10 vuotta ja ovat olleet erittäin alkoholipitoisia ja väkivaltaisia suhteita.
Mun mieheni taas oli alusta saakka absolutisti, mikä oli äidilleni täysin vieras ajatus. Mieheni on myös kasvissyöjä ja muutenkin pehmeiden arvojen edustaja. Äitini ei suostunut tajuamaan, jatkuvaa riitaa vaan mulla ja hällä. Ei mieheni riitoihin lähtenyt, koska hän suvaisee jopa äitiäni. ;)
Kuitenkin mua ketuttaa tuo äitini sanonta, ei se sitten tunne tytärtään ollenkaan. :/