Muita, joilla AMH arvo on matala (0,2)?
Minkä ikäinen olet? Minkä ikäisenä ja millä viiveellä sun AMH-arvo putosi tuosta 0.2:sta alle 0,2:seen eli vaihdevuositasolle? Onnistuiko raskautuminen 0,2 -arvolla?
Kommentit (7)
Täällä amh 0,5 ja fsh 16 (!!) ja ikää 24...
Mulle lääkäri ilmoitti myös tuon 0,2 ja kertoi, että omilla munasoluilla on turha yrittää keinohedelmöittää / tehdä hoitoja. Eivät kuulemma tehoa. Jäljelle jää siis luomuyrittäminen ja lahjamunasoluhoito. Olen 38-vuotias. Tuli melkoisena yllätyksenä, että mun munasarjat on jo hiipumassa. Ulkoisesti vanhenemista ei juuri vielä näy ja mua luullaan yleensä noin 25-vuotiaaksi. No eipä tässä tapauksessa ihan hirveesti kyllä lohduta.. Noin 5 vuotta sitten toinen gynekologi sanoi, että mulla on vielä ainakin 10 vuotta aikaa tehdä lapsia, että ei mitään paniikkia. Jeps. Väärässä oli... =( =( =(
Amh 1,2 j ikää 29v. Minusta kuulosta hirveän alhaiselta ja pelottaa voiko raskaus onnistua luomusti
Ikä 37 v. Amh 0,1. Äidin vaihdevuodet tulivat vasta 55-vuotiaana... uskoin,että mulla olis ollut vielä aikaa tehdä se ensimmäinen lapsi. Haaveilin kahdesta ja varmasti haaveeksi jäi.
Sama täällä :( Ikää 37 v.