Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion kyllä muuttaa pois Suomesta jahka noi lapset on sen ikäisiä

Vierailija
07.11.2012 |

siis 18v,niin nyt jo haaveilen jostain amerikkalaisesta miehestä,voi olla enkustakin,samapa tuo.En jaksa jäädä tänne haisemaan.Olen eronnut ja ei täällä ole ketään enää mua varten.Harmittaa vaan että saan odottaa ne vuodet että lapset on 18v.Kateeksi kävi kun Jasmin Mäntylä kirjoitti että hänpä lähtee enkkuun miehensä luo.Voinhan mäkin matkustella mutta ei se sama ole kun ei voi pysyvästi vaihtaa maisemaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne lapset siellä ulkomailla pärjää sinun kanssa. VArmaan paremmin lähteä heidän kanssa jos toinen vaihtoehto on heittää kotoa ulos heti kun täyttäävät 18v?

Vierailija
2/7 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lapset eivät ole suotu sinulle siunaukseksi vaan taakaksi.

Lasten isästä ei taida olla vastuunkantoon?! Olisiko edes pieni mahdollisuus siirtää huoltajuus isäälle?! Vai omisitko sinä vaan automaattisesti lapset itsellesi, koska vallalla on käsitys, että äiti on isää tärkempi, vaikka isässä ei olisi moitittavaa, vaikka äidissä voitaisiin osoittaa vikoja ja puutteita hyvinkin äärinmäiseen rajaan saakka?!

Lapset ansaitsevat henkisestikin saatavilla olevat vanhemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku yhteishuoltajuuskuvio isän kanssa joka sitoo tänne Suomeen vai mikä?

Vierailija
4/7 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne lapset?! Ketä varten he ovat täällä?!

Mitäs, jos tekisit teistä lastensuojeluilmoituksen ja nopeuttaisit vähän heistä eroon pääsemisessä.

Katsos, sinulla kun säilyy vielä velvollisuus lastesi hyvinvoinnista huolehtiminen, vaikka lapsesi on sen 18 vuotta.

Vierailija
5/7 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi lähteä lasten kanssa aikaisemmin? Onko joku yhteishuoltajuuskuvio isän kanssa joka sitoo tänne Suomeen vai mikä?

Ne lapset, ulkomailla vastuu heistä olisi yksin.

Täällä ne voi lykätä serkun kummin kaimalle pois jaloista.

Vierailija
6/7 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kannattaa pistää USA:ssa töpinäksi sinä aikana, kun turistina saa siellä oleskella. Että löytää sen miehen. Muuten lennät ei-toivottuna mamuna sieltä ulos kuin leppäkeihäs.

Suosittelen EU-maita, niissä voit maleksia vapaammin miehen etsintää varten.

Ja kannattaisi lähteä heti, ennen kuin markkina-arvo iän mukana laskee liikaa.

T. ulkosuomalainen

Vierailija
7/7 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kautta voit tehdä tuttavuutta USA:laisten miesten kanssa jo etukäteen ja hän voi käydä täällä näyttäytymässä ja itse voit käydä vierailulla siellä. Itse löysin sieltä tosi lupaavalta kuulostavan miehen, mutta sitten tapasinkin nykyisen mieheni täällä Suomessa ja tuo nettideitti jäi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä