Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muun muassa näin bb-Petteri uhkaili (Varoitus: Teksti ei sovi herkimmille lukijoille.)

Vierailija
06.11.2012 |

- Mä pääsen huomenna polttaan tupakkia. Ei kiinnosta yhtään nää muut, ei pätkän vertaa. Luuleeko teistä ykskään olevansa mua viisaampi? Saatte laittaa mut Mensan testiin... Saa**nan hu**anpennut, te ette osaa ees taloa rakentaa! Pitäkää vi**u pää kiinni!

- Tajuutteko, että te ette elä Napapiiriä ylempänä, kun siellä ei oikeesti oo mittään vi**n valamisruokaa. Saa**na että mua vi**ttaa tommoset saa**nan pitkätukat.

- Niskapotku saa**na koko porukalle. Luulette vaan olevanne toinen toistaan parempia. Tajutkaa, että te ette ossaa mitään. Perkele. Kun mä täältä lähen, niin mä en puhu teille kelleen yhtään mittään. Kokkeillaan.

- Mä oon 35-vuotias. Mä en oikeasti taivu tämmöseen paskaan. Tajua se! Hohhoijakkaa. Kyllä se on niin... ei mittään tolokkua. Mä oon ollu armeijassa... Ette te oo voineet kokkee semmosta samanlaista. Jos teillä palaa vähänkään hermo, niin ottakaa itteenne. Ette te pärjää mulle. Mä oon 35-vuotias ja läp-läp.

- Sinä päivänä kun mä täältä poistun, niin voin sanoa semmosen asian, että ei ikinä ennää.. Mä en halua teihin yhteyttä, en minkäännäköstä. Tehkää mun elämästä niin hankala kuin te ossaatta. Tehkää. Mutta mä en puhu teille yhtään mittään. Hyvää yötä.

- (iskee kädellä nyrkkiä) Vi**u tekis mieli läpsyttää. Niin paljon kylkipotkua. Mutta kun ei tohi. Et uskalla. Sä et uskalla. Vi*un ämmä. Sä et uskalla. Pam-pam-pam-pam.

- Te ette tajua, että te ette temppuile minkään pennun kanssa ennään. Mä en oo mikään 19-vuotias pentu. Tää on pelleilyä. Aukaise tuo ovi ja tulkaa joku tänne, että mä saan jotaki potkaista. Ette tajuu, että mä voin vetää niin vi**nmoisen kylkipotkun, että...pam!

TERO PALONIEMI

@ILTALEHTI.FI

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks en tunne henk. koht.

Vierailija
2/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nuppi noin sekoaa talossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat vain odottaneet, että nukahtaa ja nukkuu humalansa pois. Aamulla ei olisi edes muistanut höpinöitään.

Vierailija
4/8 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu toi sen talon rakentaminen on, kun joak paikassa sitä mainostaa?

Oli sanonut suurimmaksi saavutuksekseen sen ja taas sillä keuhkoo.

Luuleeko tämä mies, ettei kukaan muu osaa rakentaa taloa? =)

Vierailija
5/8 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkiriemukas tyyppi! Niskapotku on hyvä. Nauran myös ilmaisulle leukapotku.

Vierailija
6/8 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillistä pohjoisen pojan pulinaa. Tommosia ne siellä nyt vaan on.

Oletteko muuten huomanneet, että noille pohjoisen eläjille ei alko sovi? Niistä tulee todella agressiivisia!

Vierailija
7/8 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotannon pitäisi ymmärtää ihanaa monikulttuuria

Vierailija
8/8 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialainen kuuma veri hieman kuohahti Tuotannon pitäisi ymmärtää ihanaa monikulttuuria

Onko Petterissä italialaista verta?

Vaikuttaa kyllä niin tyypilliseltä "pohjoisen pojalta", pää sekoaa ja muuttuu agressiiviseksi alkoholista. Muistan joskus lukeneeni, että suurella osalla suomalaisia on joku geeni, joka altistaa tällaiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme