Naapuri paheksuu, kun meillä käy lapsenvahti.
Olen päivät kotona lasten (1.v ja 3.v) kanssa, ja silti meillä käy kolme kertaa viikossa 2h kerrallaan lapsenvahti (aina sama), jotta minä pääsen hoitamaan asioita, salille, tapaamaan ystäviä jne. Mieskin on, mutta hän tekee pitkää päivää ja reissaa paljon.
Naapurin reilu keski-ikäinen rouva paheksuu tätä syvästi, hän ei voi käsittää miten ei jaksa omista lapsista huolehtia, ja miksi muka tarvii aikaa itselleen, kun on kaiket päivät kotona.
Lisäksi hän paheksuu, kun vanhempi lapsi ei käytä talvisin haalaria. Meillä oli jo viimetalvena kovaa vääntöä lapsen kanssa, kun hän ei suostu pukemaan millään ulkohaalaria päälle. Niinpä hänellä on toppatakki-ja housut. Joka ikinen kerta talvisin kun naapurin rouva näkee meidät pihalla, poikani ilman haalaria, hänen on pakko tulla kommentoimaan, että oi lapsi raukka kun paleltuu. Kerran kertoi, että jollakin hänen sukulaistytöllä (joka on jo 10.v) on pieneksi jääneitä talvihaalareita, joita hän antaa pojalleni. Kiitin, mutta en kuitenkaan ottanut niitä vastaa, josta hän pahastui.
Onko muilla yhtä rasittavia naapureita? Argh.
Kommentit (3)
Koska olet lapsen saanut ja napanuora katkaistu niin lapsen pitää jalassa roikkua?
Itse se varmaan on lapsensa vienyt 70- luvulla 3 kk ikäisenä tarhaan.
Jos nyt eläisit sitä omaa ihanaa elämääsi ja annat sen lutakon koittaa keksiä jotain muuta puuhaa kuin kytätä sinun valintoja? Kehoita vaikka suoraan: Osta Siwasta, ei maksa paljoa.
Miksi sinä siitä välität? Kateellinen paska se on. Itse se ei ole tuollaista luksusta saanut.
Huuda sille vaikka et miten ihanassa hieronnassa kävit!!!!!!!!!!!!!!!!!
tuskin keski-ikäinen rouva on saanut lasta 70-luvulla, sehän on silloin ollu lapsi tai enitä teini sillo... :D
ja silloin on aivan sama, käyttääkö lapsesi haalareita ja tuleeko teille hoitaja vai ei. Valittamista löytyisi silti.