Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muillakin fb-kirppiksillä vittumaiset ylläpitäjät?

Vierailija
06.11.2012 |

Luulevat olevansa jotain ylijumalia, vittuilevat ja näsäviisastelevat ryhmän jäsenille, tarttuvat pikkujuttuihin, jatkuvasti muistuttelevat sääntöjen lukemisesta jos joku laskeekin hintaa kaks kertaa päivässä eikä kerran. Hyvä ettei potki ryhmästä tuon takia. Unohtavat kokonaan terveen maalaisjärjen, kyttäävät vain sitä että kaikki varmasti pilkulleen noudattavat niitä naurettavan tiukkoja sääntöjä.

En voi muuta kuin epäillä onko näillä natsiylläpitäjillä muuta elämää ollenkaan.

Onkohan tämä vain oman kaupungin kirppisryhmän ongelma?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin tympii monen kirppiksen ylläpitäjät. Käytän etupäässä lastenvaatekirppiksiä ja siellä kyllä ylläpitäjät vastaavat moneen ystävälliseenkin kommenttiin tosi veemäisesti. Just yhellä kirppiksellä joku oli tehnyt jotain sääntöjen vastaista ja sitten siellä heti yp kommentoimassa "huolehdi vain omista kuvistasi". Voi jestas sentään. Mua ainakin ärsyttää, että jossain kansiossa on about 2000 kuvaa joista puolet on jo myyty! Ja sitten ei saisi edes huomauttaa, että poistakaapa nämä. Huoh!

Vierailija
2/16 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako Ap länsirannikolla sijaitsevan V-kirjaimella alkavan kaupungin fb-kirppistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on. Olen itse mukana monessa kirppisryhmässä.Yhden suomalaisia merkkituotteita myyvän kirppiksen ylläpitäjistä osa on aivan naurettavia. Jotkut tekevät kauppoja sujuvasti ilman ongelmia, niin adminit menevät väliin huutelemaan, jos kaikki ei mennyt täysin monimutkaisen sääntölistan mukaan. Ymmärrän täysin, että valvontaa tarvitaan, mutta homma on nyt kasvanut sellaisiin sfääreihin, että adminit itsekin kärsivät varmasti siitä, että kyttäävät jatkuvasti jokaikistä virhettä. Jos homma toimii, niin antaisivat olla!

Oon esim. nähnyt tilanteita, jossa joku varasi tuotteen tyyliin "ostaisin tämän." YP kuitenkin tulkitsi tilanteen niin, että toinen halukas ostaja saa ostaa tuotteen, koska tuote pitää varata eri sanoilla.

Vierailija
4/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh, mitä pikkunatseja siellä vauhdissa

Vierailija
5/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitä sääntö juttua nostetaan kokoajan :D "Iihihiiii, lukekaas taas kaikki säännöt *sydän sydän pusi pusiiii"

YÖK!

Vierailija
6/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku niitä ylläpitää. muutenhan se olisi pelkkää sekasotkua kaikki ilmoitukset sekaisin ja sääntöjä ei noudattettaisi.

Vierailija
7/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä riitelevät jostain trokaamisesta, mutta ylläpitäjät vetivät herneitä nenään kun jotku olivat eri mieltä ja nyt syyttelevät muita siitä kun keskustelu lähti alkuperäisestä aiheesta! :D

Rovaniemen kirppis!! :D Itse luin äsken samaa! hyvää viihdettähän tuo on ;)

Vierailija
8/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku niitä ylläpitää. muutenhan se olisi pelkkää sekasotkua kaikki ilmoitukset sekaisin ja sääntöjä ei noudattettaisi.

Vierailija
9/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sieltä tuli jonkun kirppiksen tj paikalle

Mutta mitä siitä tulisi jos kukaan ei valvoisi ryhmien sääntöjä kun jäseniä voi olla tuhansia?

Vierailija
10/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä riitelevät jostain trokaamisesta, mutta ylläpitäjät vetivät herneitä nenään kun jotku olivat eri mieltä ja nyt syyttelevät muita siitä kun keskustelu lähti alkuperäisestä aiheesta! :D

Rovaniemen kirppis!! :D Itse luin äsken samaa! hyvää viihdettähän tuo on ;)

Ja nyt siellä joku vakuuttelee yksinpuhelussa että ei tarvitse maksaa veroja kun askartelee kortteja! Mitä helvettiä oikeasti..

Vierailija
11/16 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että asiasta saa sanoa, mutta sen voi sanoa asiallisesti eikä vittuilemalla. Se minua ihmetyttää, että ylläpitäjillä on itsellään eri säännöt kuin muilla käyttäjillä. Jos minulle tulisi työnhakijaksi yksikään noista rovaniemen kirpputorin ylläpitäjistä, en varmasti ottaisi töihin. Valitettavan moni on samaa mieltä kanssani. Olen ollut ryhmän jäsen jo alusta saakka ja valitettavan usein ylläpitäjät ovat turhan ilkeitä. Muilla samantyyppisillä ryhmillä, missä olen myös jäsenenä, ei ole mitään tuollaisia ongelmia. Sehän on ihan oma valinta olla ylläpitäjä. Kannattais varmaan kuitenkin miettiä hieman, ennenkuin vittuilee ihmisille jostain pienestä virheestä tms. Ylläpitäjän "työ" on myös asiakaspalvelua. Suosittelen lämpimästi reilun pelin kirppistä. Siellä ylläpitäjät ovat asiallisia.

Vierailija
12/16 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu aivan toisaalla on esimerkiksi matkailuaiheisella Pallontallaajat-keskustelupalstalla. Ilmeisesti naispuoliset pilkunviilaaja-ylläpitäjät, joilla ei ilmeisesti ole muuta elämää, kyttäävät jokaista aloitusta. Jos joku on vaikka viisi vuotta aiemmin aloittanut hieman samantyyppisen ketjun, niin uusi ketju suljetaan, vaikka näkökulmat ja kysymyksenasettelu olisi tuoreempi/hieman erilainen kuin silloin viisi vuotta sitten. Liika "palstanatsismi" tuhoaa hedelmällisen keskustelun.

Vierailija
13/16 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa mallia miten pilata kivan harrastuksen ympärille tehty keskustelufoorumi Ihan itse -foorumin sivuilta. Oli yhdessä vaiheessa aktiivinen, ja uusia aloittelijoita liittyi joukkoon innoissaan. Sitten ylläpito rupesi nipottamaan kaikesta, loi hirveän määrän järjettömiä sääntöjä joiden takia ei aloittelijoiden ja vähän harrastavien kannata foorumilla osallistua mihinkään. Vain pieni sisäpiiri palkitaan millään vähänkään hyödyllisellä ja siitä sisäpiiristäkin tippuu helposti pois, jos siihen edes pääsee.

Eipä siellä siis tuon jälkeen tapahtunut vuosiin juuri mitään, nyt en ole edes vaivautunut käydä katsomassa jos aiemminkin tuli ehkä kaksi uutta kommenttia vuodessa...

Vierailija
14/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuollaiset nipottajat. siksi erosin siitä ryhmästä.

Vierailija
15/16 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/16 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan ennen valittamista miettineet, MIKSI niitä sääntöjä on? Kuinka työläs monen tuhannen jäsenen kirppis on pyörittää ja pitää siistinä? Kuinka työläs samanlaisessa ryhmässä on järjestää kaikille myyjille esim. samanarvoinen näkyvyys seinällä? Miksi säännöistä ja ylläpitäjistä valittavat vain ne, joille on jouduttu epäasiallisesta kaupankäynnistä tai muuten sääntörikkomuksista sanomaan? Uskomatonta, ettei aikuisen mieli käsitä vieläkään, että jos ei ole yhteistyöhaluinen ja -kykyinen, ryhmästä löytyy "eroa tästä ryhmästä"- nappi.