Voiko todella onnistua ?
Olen 36v , neljän lapsen äiti .
Kuulemma olen kaunis ja paljon nuoremman näköinen...
Eräs "poika" lähestyi mua reilu viikko sitten , ja olin alkuun tosi skeptinen . En kyllä vieläkään voi kuvitella mitään kummosta .
Hän on sitä mieltä että tarvitsee vanhemman kumppanin , kokee olevansa henkisesti vanhempi jne .
Itse en oikeen osaa kuvitella hänestä muuta kun ehkä jonkin sortin seksisuhdetta .
Mitäköhän muutkin ajattelisi ? Että oon joku kehdonryöstäjä !
Niin siis jos olis toistepäin , että mies 36 ja nainen 22 , niin sillonhan se olisi ok ???
Kommentit (4)
Ei tuosta ole kuin panokaveriksi. Ota ja käytä ja päästä irti ennen kuin on liian myöhäistä.
Älä kuuntele tuollaista tekstiä. Ota poju hellään syleilyyn ja rakasta häntä.
käytännössä siitä pojasta tulee omaishoitajasi, kun olet kasikymppinen. Onko hänestä siihen vai lähteekö lätkimään kun sinulla alkaa esiintyä virtsankarkailua etkä enää muista omaa nimeäsi?
Jotkut pelimiehet kiinnostuu puumista. Ehkä heiltä saa sitten opastusta seksiasioissa, että osaa sitten tyydyttää nuorta tyttöystäväänsä.
Itse kohtasin viime talvena junassa armeijapojan, joka yritti iskeä minua ihan häpeilemättä. Olin lapseni kanssa liikenteessä, ja naureskelin, että tuonikäisillä taitaa olla vielä haaveita ja yritystä. Kuulemma junan vessassa naiminen olisi "hienoa". Itse olen 40v ja voisin olla tuollaisen pojan äiti. Jostain syystä jäi vain vitsiksi... mutta eipä pojalta itseluottamusta puutu...
Ei tuosta ole kuin panokaveriksi. Ota ja käytä ja päästä irti ennen kuin on liian myöhäistä.