Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä olette hommanneet isänpäivälahjaksi?

Vierailija
06.11.2012 |

itse en ole hommannut vielä mitään kun en keksi mitä ostaisin =/

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ovat molemmat suklaan ystäviä)

Miehelleni teen suklaa-mokkakakkua ja ostin Amarone-viiniä, pipareita ja Aurajuustoa

Vierailija
2/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsivat lompakon ja uuden herätyskellon sekä karkkia.

Oma isäni on viimeksi pitänyt yhteyttä, kun olin 4-vuotias, ja mieheni ei ole isäni, joten itseltäni en anna kenellekään isänpäivälahjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sellaisen ostin lapsen puolesta. Toki sitten teen miehelle hänen toivomaa ruokaa ja suklaisen juustokakun.

Vierailija
4/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nämä tukiverkot heikoilla, joten ajattelin että rahalla saa ja hevosella pääsee.

En jaksa kuunnella narinoita siitä, että mieheni ei ole isäni. Me ostamme lahjat toisillemme hääpäivinä, nimi- ja syntymäpäivinä, jouluna jne.

Saan äitienpäivälahjan häneltä.

Minusta tämä on mukavaa muistamista!

Vierailija
5/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset sitten Citymarketista ostin, Shepherd-merkkiset.

Vierailija
6/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä Body Shopista miesten suihkusaippua-shampoon sekä dödön.

Vierailija
7/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheeni isälle eli miehelleni, so simple.

Tänä vuonna ehkä viskilaseja, maksoivat vaan turkaisesti kun kävin katsomassa...

Vierailija
8/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kuunnella narinoita siitä, että mieheni ei ole isäni.

Minusta on tärkeätä, että päivä on nimenomaan isän ja lasten välinen, ja että lapset antavat jotain ihan omaa, ja isä ilahtuu siitä. Olen sivusta nähnyt senkin, että lapsi on surrut sitä, kuinka äidin lahja isälle oli hienompi, kuin hänen lahjansa.

Minusta isällä ja lapsellakin pitää olla keskinäiset välit ilmankin äitiä, ja nimenomaan isänpäivä on isä-lapsi -suhteen hoitamista varten. Ainakin meillä.

Vierailija
9/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset vuorelliset Crocsit, kun on sellaisia pitkään meinannut hommata. Pienempi on tehnyt tarhassa jonkun askartelujutun ja isompi kuulemma koulussa käsityötunnille jotain. Lapset saa antaa siis nuo Crocsitkin, kun eihän se mun isä ole.

Omalle isälleni on vaikea ostaa mitään, en vielä ole keksinyt sopivaa lahjaa.

Vierailija
10/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen annan isänpäivänä toisen jouluna, en ole vielä päättänyt kummin päin sen teen. Lapset vielä niin pieniä, etteivät lahjoista ymmärrä mitään, mutta osallistuvat varmaan lahjan ojentamiseen, jos jaksavat keskittyä senkään vertaa.

Omalle isälleni ostin sitten paidan.

Minulle omien lasteni isä on arvokkain isä tässä maailmassa, joten ostan ehdottomasti hänelle myös sen arvoisen lahjan. Myöhemmin, kun lapset ovat isompia, voin antaa lahjan vaikka vasta illalla, jottei kilpailutilannetta tule.

Vierailija
11/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 6kk poika ei oikein itse voi valita. Omalle isälleni en osta mitään, en edes tunne koko ihmistä.

Miehelle sen sijaan haluan ehdottomasti jotain hommata kun on kyseessä ensinmäinen isänpäivä.

-Ap

Vierailija
12/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tottakai haluan muistaa häntä isänpäivänä.

Lapset askartelee ja itse ostan jotain pientä

Vierailija
13/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää päivää, on lapsilla ja isällä huono suhde jos yhtenä päivänä vuodessa hoidetaan.

Pienet lapset eivät voi mennä itse kauppaan ostamaan lahjaa eivätkä saa leivottua kakkuakaan, niitä nyt vaan pitää auttaa. Lahjontakilpailua ei tietenkaan tarvitse järjestää, jos isällä ei ole sen vertaa järkeä ja pelisilmää, että ymmärtää ilahtua enemmän lapsen omin kätösin tekemästä lahjasta.

Vierailija
14/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjontakilpailua ei tietenkaan tarvitse järjestää, jos isällä ei ole sen vertaa järkeä ja pelisilmää, että ymmärtää ilahtua enemmän lapsen omin kätösin tekemästä lahjasta.

jos isä osaa olla niin fiksu, että teeskentelee pitävänsä lapsen lahjasta enemmän?

Mahtaa parisuhde olla huono, jos isänpäivänäkin pitää sitä lasten ja isän välien kustannuksella hoitaa.

Vierailija
15/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tärkeätä, että päivä on nimenomaan isän ja lasten välinen, ja että lapset antavat jotain ihan omaa, ja isä ilahtuu siitä. Olen sivusta nähnyt senkin, että lapsi on surrut sitä, kuinka äidin lahja isälle oli hienompi, kuin hänen lahjansa.

Minusta isällä ja lapsellakin pitää olla keskinäiset välit ilmankin äitiä, ja nimenomaan isänpäivä on isä-lapsi -suhteen hoitamista varten. Ainakin meillä.

Kirjoitat asiaa, mutta minusta päivä ei ole vain lasten ja isän. Kyllä minäkin miestäni, lasteni isää, muistan. Autan lapsia valitsemaan lahjan, mutta itse muistan häntä sanallisella onnittelulla ja ehkä halauksella. Näin se pääpaino pysyy lapsissa.

Mitä tulee tämänvuotisiin lahjoihin, niin lasteni isälle ollaan tilattu ifolorilta muki lasten kuvalla ja sen kaveriksi varmaan suklaata ja lämpimät sisätöppöset.. Appiukko saa lasten tekemää taidetta ja suklaata, oma isäni on minulle niin vieras ja asuu niin kaukana, että saa vain lasten askarteleman kortin.

osallistun päivän järjestämiseen. Tietenkin onnittelen miestä, autan lapsia lahjanostossa ja korttien teossa, ja teen päivän ateriat lasten avustuksella. Mutta lahjahetki on ihan isän ja lasten välinen, ja on ihan mahtavaa katsoa sivusta, kun lapset ylpeinä vievät lahjansa ja omatekemät korttinsa isälle aamulla sänkyyn. En voisi kuvitellakaan sohlaavani itse siinä jonkun oman lahjan kanssa.

Vierailija
16/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisäni on 75-vuotias,ostin liput kahteen eri joulukonserttiin. Saavat mennä yhdessä ystävänsä kanssa. Isä pitää kovasti kulttuurista: musiikista ja teatterista yms. tavaran ostamisen olen lakannut jo ajat sitten. Lapset hoitaa isälleen lahjan,olemme eronneet.

Vierailija
17/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanelin hajuveden ja Bossin kravatin. Aikuiselta tyttäreltään saa olohousut ja yhteinen pikkutyttömme tekee lahjan päiväkodissa.

Ajattelin, että nuo ostamani hajuvesi ja kravatti ovat meiltä kaikilta yhteisesti, en todellakaan aio ilmaista, että minä olen ne ostanut vaikka arvannee sen kyllä.

Vierailija
18/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi tekee jotain koulussa.

Yhdessä laitetaan miehelle herkkuaamiainen sunnuntaiksi, se on meidän perheen traditio (ja äitienpäivänä minä saan sen herkkuaamiaisen lapsen ja miehen laittamana).

Vierailija
19/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat asiaa, mutta minusta päivä ei ole vain lasten ja isän. Kyllä minäkin miestäni, lasteni isää, muistan. Autan lapsia valitsemaan lahjan, mutta itse muistan häntä sanallisella onnittelulla ja ehkä halauksella. Näin se pääpaino pysyy lapsissa.

Mitä tulee tämänvuotisiin lahjoihin, niin lasteni isälle ollaan tilattu ifolorilta muki lasten kuvalla ja sen kaveriksi varmaan suklaata ja lämpimät sisätöppöset.. Appiukko saa lasten tekemää taidetta ja suklaata, oma isäni on minulle niin vieras ja asuu niin kaukana, että saa vain lasten askarteleman kortin.

Vierailija
20/21 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsilta isälleen (eli miehelleni) Angry Birds-boxerit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi