Puetko miehesi
Kommentit (13)
Tai siis voin ostaa jos osuu joku erityisen kiva kohdalle mutta pääasiassa en.
Ostan kyllä jos näen jotain kivaa, mutta kyllä se etupäässä ihan itse ostaa vaatteensa.
Mies ei ole ollenkaan kiinnostunut vaatteista ja hän inhoaa niiden ostamista. Yleensä hänelle hankitaan vaatteita siten, että minä menen edeltä kauppaan ja katselen hänelle valmiiksi sovitettavia vaatteita (tai sitten menemme vain yhdessä kauppaan). Hän sovittaa ne ja hyväksyy tai hylkää. Joskus saatan ostaa hänelle kirpparilta jonkun vaatteen sovittamattakin, koska tunnen hänen vaatemakunsa hyvin ja osaan arvioida koon.
Mies on ihan tyytyväinen tähän!
Pukeeko joku? AIkuisen miehen?
olisi sitten se, että mies kulkee kulahtaneissa ja reikäisissä vaatteissa, ja se haittaa mua. Mutta vain mua, ei häntä! Mies ei ole ollenkaan kiinnostunut ulkonäöstä, omastaan tai muiden.
4
ihan itse saa vetää kalsarit jalkaansa ja ostaakin ne, samoin kuin arki-, juhla- ja ulkovaatteet sekä kengätkin.
Työvaatteet&-kengät tulee töistä, valittavaksi jää vain koko.
T: miesten pukumyyjä
Mies ei osaa katsoa mikä hänelle sopii eikä tajua, mikä on trendikästä. Joskus laitan miehen yksin myyjän kanssa ostamaan jonkin asian, uuden puvun, tai takin. Ihan hyvin se sujuu niinkin, kun sanoo miehelle etukäteen, millainen, mihin tarkoitukseen, minkä hintaluokan. Sitten mies selvittää asiat myyjälle ja etsivät yhdessä sopivan.
Mun mies on kans niitä, jotka kulkisi mielellään aina rikkinäisissä dressmanin farkuissa ja ostaisi aina uudet samanlaiset tilalle kun viimeinenkin loimi on vanhoista hiutunut puhki. Osaa kyllä silittää itse paitansa!
"Hei kato mitä mä ostin sinulle Anttilan poistokorista 2 eurolla"
Huoh, mä oon niin kypsä niihin riepuihin. Käyttämättömiä vaatteita ei viitsis kantaa UFF:lle, toisaalta niitä ei voi pitää päällä kuin kalalla ja kalalla käyn kaksi kertaa vuodessa, joten en tarvitse tusinaa paitaa.
ja laitan illalla valmiiksi esille ne vaatteet jotka hän laittaa töihin seuraavana päivänä.
Mieheni kulkisi rikkinäisissä ja paikatuissa vaatteissa ja täysin epäyhteensopivissa asuissa, jos en asiaa hoitaisi itse. Niin hän teki kun tapasimmekin, ei hänellä ole silmää sellaisille asioille ja hänestä on vähän turhamaisuuttakin esim. ostaa uusia vaatteita jos entisetkin on vielä (edes pääosin) ehjiä. Onneksi antaa kuitenkin minun pukea itsensä asiallisesti eikä väkisin vaadi kulkea vähän paikatuissa 10 v vanhoissa housuissa ja virttyneissä collegepaidoissa.
Mies on pukeutuu töissä pukuun ja vapaa-ajalla sitten muuten vaan kivasti. Hänellä on todella hyvä ja johdonmukainen maku. Ja kallis.
jonkun paidan saatan ostaa lahjaksi silloin tällöin tai jotkut verkkarit kotiin, en muuta.
Osaa ihan itse, pari vaatetta olen ostanut 13 vuoden yhteiselon aikana ostanut miehelle.
että 17-vuotias poikanikin valitsee vaatteensa itse. Budjetti hänelle on vaateostoksiin annettu, mutta muuten päättää itse, mitä ostaa. Joskus kysyy mielipidettä, mutta yleensä käsken valita sen, jonka ajattelee mieluummin pukevansa päälleen.